Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (системні блоки – 7 одиниць) код за ДК 021:2015 «30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) ПОВТОРНО
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2019-12-26-001048-b c456360b54b643a5a678fed5964529b0
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Олександрович Котляр

+380504049919 tender@standart.pl.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "ПОЛТАВАСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ"
Код ЄДРПОУ: 04725987
Вебсайт: http://poltavastandart.org
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, ВУЛИЦЯ ГЕНЕРАЛА ДУХОВА, будинок 16
Контактна особа: Михайло Олександрович Котляр
+380504049919
tender@standart.pl.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 грудня 2019 12:52
Звернення за роз’ясненнями: до 01 січня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 січня 2020 13:00
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 одиниця
Машини для обробки даних (системні блоки – 7 одиниць) код за ДК 021:2015 «30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Вузька, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 січня 2020  —  01 березня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 грудня 2019 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2019 12:52
ТД (форми) Полтава.doc
26 грудня 2019 12:52
ТД.pdf
26 грудня 2019 12:52
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічних характеристик.
Дата подання: 26 грудня 2019 13:34
Дата відповіді: 26 грудня 2019 14:12
Шановний замовнику! Хочемо уточнити технічні вимоги до БЛОКУ ЖИВЛЕННЯ, а саме пункт: "OutputCurrent +12V137A" Якщо враховувати потужність яка вимагається у технічному завданні: 450Вт, то потужність по 12в лінії при 137А , буде мати потужність 1644Вт, і це тільки по 12В лінії живлення. Тут явна помилка. Просимо Вас уточнити\виправити технічні вимоги до Блоку живлення. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. По технічним питанням зверниться будь-ласка за тел. 050-305-28-87 Олег Алімович (нач. відділу). Дякую за звернення.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 грудня 2019 08:26
Дата відповіді: 27 грудня 2019 09:03
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація розробляється та затверджується ЗАМОВНИКОМ торгів. Вимоги ТД є обов'язковими для надання тендерних пропозицій. Читайте уважно ТД Замовника. Роз'яснення: 1. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – «Ціна» (100 відсотків). Визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію - «Ціна з ПДВ», яка запропонована учасником щодо усього обсягу предмета закупівлі. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. 2. *Запропонований Еквівалент товару мусить бути автентичним (або кращим) відповідно до замовленого, відповідати всім технічним вимогам.
Не можливість поставки
Дата подання: 30 грудня 2019 04:03
Дата відповіді: 30 грудня 2019 13:39
Шановній замовніку велике прохання! Знізьте будьласка кількість обладнання в закупівлі, або поставте трішкі інші тех характеристики 70 000 гривень це за мало для здійснення даної поставки. Навіть якщо і курс валюті впаде до 22 грн. за долар. Не оріентуйтесь на цінові діапазони майданчиків на тип Розетка там половина продавців не офіційно завозять товар.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Технічне завдання вже затверджено.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 січня 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Рудяк Володимир Миколайович 69 125,00
UAH з ПДВ
69 125,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2020 12:37
Електронний підпис
11 січня 2020 12:34
22Витяг2019.PDF
11 січня 2020 12:34
16Автор.-лист.pdf
11 січня 2020 12:34
15Звіт_річний.pdf
11 січня 2020 12:34
14Довідка ПДВ.pdf
11 січня 2020 12:34
12Довідка_банк.pdf
11 січня 2020 12:34
11Установчі.pdf
11 січня 2020 12:34
10ВИТЯГ2020.pdf
11 січня 2020 12:34
9Лист-погодження.pdf
11 січня 2020 12:34
8Лист-згода.pdf
11 січня 2020 12:34
6Довідка працівники.pdf
11 січня 2020 12:34
2Технічні вимоги.pdf
11 січня 2020 12:34
1Лист-пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Рудяк Володимир Миколайович

Інформація про відміну

Дата відміни
11 січня 2020 13:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій