Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги охорони
Очікувана вартість
347 835,00 UAH
UA-2019-12-26-000901-c c72470b1b5f44e0f864bfa6fd26a9b46
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ващенко Марина Іванівна

+380567222136
+380567222041
san.school3.dp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗО "Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3"ДОР"
Код ЄДРПОУ: 26136688
Місцезнаходження: 49026, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, м. Дніпропетровськ, вул.Прапорна, 25
Контактна особа: Ващенко Марина Іванівна
+380567222136, +380567222041
san.school3.dp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 грудня 2019 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 01 січня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 січня 2020 09:00
Початок аукціону: 13 січня 2020 12:44
Очікувана вартість: 347 835,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 740,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Послуги охорони
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49026, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, Прапорна, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за наданні охороні послуги відповідно до визначених тарифів та кількості годин охорони здійснюється щомісячно Замовником після підписання акта виконаних послуг на підставі розрахунку та з урахуванням строків фактичного фінансування закладу за кошторисом витрат на поточний фінансовий рік, на підставі п.1 ст.49 і згідно з ст. 23 Бюджетного кодексу України протягом 30 календарних днів лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Джерело фінансування: кошти обласного бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 січня 2020 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 січня 2020 14:36
зміни до ТД.pdf
03 січня 2020 14:36
ТД (охорона) зі змінами.docx
03 січня 2020 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2019 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 січня 2020 14:36
зміни до ТД.pdf
03 січня 2020 14:36
ТД (охорона) зі змінами.docx
26 грудня 2019 14:20
ТД (охорона).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 січня 2020 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - ГАРАНТІЯ" 343 119,04
UAH з ПДВ
343 119,04
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СБ-БУЛАТ" 347 789,12
UAH з ПДВ
347 789,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2020 10:44
Електронний підпис
10 січня 2020 15:09
Електронний підпис
10 січня 2020 15:06
Копія статуту.pdf
10 січня 2020 15:06
Копія ліцензії.pdf
10 січня 2020 15:06
Додаток 5 Лист-згода.pdf

Публічні документи

10 січня 2020 14:40
Статут СБ Булат.pdf
10 січня 2020 14:40
Проект договору .pdf
10 січня 2020 14:40
Лицензия СБ БУЛАТ 2012.jpg
10 січня 2020 14:40
Додаток №6 .pdf
10 січня 2020 14:40
Додаток №5.pdf
10 січня 2020 14:40
Додаток №3.pdf
10 січня 2020 14:40
Додаток №2.pdf
10 січня 2020 14:40
Витяг СБ Булат.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - ГАРАНТІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СБ-БУЛАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - ГАРАНТІЯ"
#35042987
Переможець 343 119,04
UAH з ПДВ
16 січня 2020 13:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 січня 2020 13:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - ГАРАНТІЯ"
#35042987
343 119,04
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 16:30
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 16:53
IMG_0003 (1).pdf зміни до договору
20 січня 2021 16:52
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 15:55
IMG_0003 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 15:55
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 15:47
IMG_0002 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 15:46
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 12:30
Договір охорона.pdf укладений
28 січня 2020 12:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі зміною найменування Комунальний заклад освіти «Загальноосвітня санаторна школа-інтернат№3» Дніпропетровської обласної ради» на Комунальний заклад освіти «Ліцей «Синергія» Дніпропетровської обласної ради», згідно рішення Дніпропетровської обласної ради від 05.06.2020р. № 611-23/VII, сторони дійшли згоди внести зміни до Договору № 2 від 28.01.2020 р. замінивши слова по тексту Комунальний заклад освіти «Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3» Дніпропетровської обласної ради» на Комунальний заклад освіти «Ліцей «Синергія» Дніпропетровської обласної ради».
Номер договору про закупівлю: 02/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник та Виконавець дійшли згоди внести зміни до розділу 13 Договору та доповнити його пунктами 13.4. та 13.5. в наступній редакції: «13.4. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зазначених у частині четвертій статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі». 13.5. Порядок змін умов договору наступний: у разі виникнення випадків, зазначених у п.13.4. цього Договору, або з інших причин, зміни умов договору можуть бути внесені тільки за домовленістю Сторін, які оформлюються додатковими угодами до цього Договору, з обґрунтуванням внесення зазначених змін». 2. Керуючись пунктом 8 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 13.4. Договору Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, та відповідно пункт 14.1. Договору викласти в наступній редакції: «14.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 28 лютого 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 02/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У відповідності до п.5 статті 36 Закону України „Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. № 922-VIII (із змінами), якою передбачено, що дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, та на підставі п. 13.4. договору №02/20 від 28.01.2020 р., обсяг закупівлі послуг на період з 01.01.2021 р. по 28.02.2021 р. відповідно до бюджетних асигнувань становить 60053,12 грн. (шістдесят тисяч п’ятдесят три гривень 12 копійок) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 02/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 403 172,16
UAH