Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт житлового будинку по пр. Інженера Преображенського, 23 (блок-секція № 2) у м. Запоріжжя (коригування)
Очікувана вартість
3 837 616,00 UAH
UA-2019-12-26-000755-a 0d44df1b53b14edb9de6de637706cdcf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чумак Олексій Олександрович

+380612237565 tendergkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38461952
Місцезнаходження: 69001, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а
Контактна особа: Чумак Олексій Олександрович
+380612237565
tendergkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 грудня 2019 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 06 січня 2020 16:12
Оскарження умов закупівлі: до 12 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 січня 2020 16:12
Початок аукціону: 17 січня 2020 13:44
Очікувана вартість: 3 837 616,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт житлового будинку по пр. Інженера Преображенського, 23 (блок-секція № 2) у м. Запоріжжя (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69114, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Інженера Преображенського, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Попередня оплата, яка може надаватися ПІДРЯДНИКУ відповідно до Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 23.04.2014р. № 117 (зі змінами та доповненнями), на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт після підписання Сторонами довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах ціни цього Договору, у строк до 180 (ста вісімдесяти) календарних днів після надходження коштів для фінансування предмету Договору Пiсляоплата 180 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-28-000001 ● a2f8dd9e83d44c67959201f6c17e08f8
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 лютого 2020 10:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.02.2020 № 21

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати за наявності наступних підстав: інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН

Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 27.02.2020
№ 21
Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

1. UA-2019-12-26-000755-a, Капітальний ремонт житлового будинку по пр. Інженера Преображенського, 23 (блок-секція № 2) у м. Запоріжжя (коригування) (код ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), яка проведена Департаментом з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 березня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 січня 2020 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗВ"ГІДРОСПЕЦБУД" 3 422 968,39
UAH з ПДВ
3 422 968,39
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО-М" 3 807 504,50
UAH з ПДВ
3 807 504,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 січня 2020 15:18
Електронний підпис
16 січня 2020 15:17
30082302_2745210519_DS180326133106.ZS2
16 січня 2020 15:17
43. Дозвіл №633.14.23.pdf
16 січня 2020 15:17
42. Дозвіл №632.14.23.pdf
16 січня 2020 15:17
28. Договірна ціна 23-2.PDF
16 січня 2020 15:17
9. Витяг з ЄДР юр.осіб.pdf
16 січня 2020 15:17
8. Відомості з ЄДРПОУ.PDF
16 січня 2020 15:17
6. Статут ГСС.pdf
16 січня 2020 15:16
Реєстр 23-2.pdf

Публічні документи

15 січня 2020 16:15
Електронний підпис
15 січня 2020 15:03
Реєстр.pdf
15 січня 2020 15:03
Протокол НР.7z
15 січня 2020 15:03
Наказ Фролова Ю.М.7z
15 січня 2020 15:03
Лист для клієнтів.7z
15 січня 2020 15:03
Гарантія 168-20.7z
15 січня 2020 15:03
Витяг із Статуту.7z
15 січня 2020 15:03
Банківська ліцензія.7z
15 січня 2020 15:03
8. Звіт.pdf
15 січня 2020 15:03
7. Працівники.pdf
15 січня 2020 15:03
6. Мат.тех. база.pdf
15 січня 2020 15:03
5. Свідоцтво ПДВ.pdf
15 січня 2020 15:03
4. Статут.pdf
15 січня 2020 15:03
30. Технічне завдання.pdf
15 січня 2020 15:03
22. Проект графіку.pdf
15 січня 2020 15:03
21. Загальновиробничі.pdf
15 січня 2020 15:03
2. Гарантійний лист.pdf
15 січня 2020 15:03
17. Договірна ціна.pdf
15 січня 2020 15:03
15. Дозволи.pdf
15 січня 2020 15:03
14. Ліцензія.pdf
15 січня 2020 15:02
10. Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗВ"ГІДРОСПЕЦБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО-М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗВ"ГІДРОСПЕЦБУД"
#30082302
Переможець 3 422 968,39
UAH з ПДВ
24 січня 2020 15:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2020 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗВ"ГІДРОСПЕЦБУД"
#30082302
3 422 968,39
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 листопада 2023 14:55
Акт укладений
14 листопада 2023 14:40
Електронний підпис укладений
22 лютого 2022 11:40
ІП23-2.ДПВ.ДУ6 (2).pdf зміни до договору
22 лютого 2022 11:40
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 10:39
ІП23-2.ДПВ ду 5.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 10:38
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 09:02
IП23-2.ДПВ_ДУ_4.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 09:01
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 11:23
IП23-2.ДПВ_ДУ_3.pdf зміни до договору
19 лютого 2021 11:20
Електронний підпис укладений
05 червня 2020 09:31
ДУ2_ІП23_2.pdf зміни до договору
05 червня 2020 09:28
Електронний підпис укладений
19 лютого 2020 13:16
ДУ1_23_2.pdf зміни до договору
19 лютого 2020 13:16
Електронний підпис укладений
14 лютого 2020 09:38
Договір укладений
14 лютого 2020 09:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна умов оплати
Номер договору про закупівлю: ІП23-2/ДПВ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: ІП23-2/ДПВ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: ІП23-2/ДПВ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: ІП23-2/ДПВ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: ІП23-2/ДПВ
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: ІП23-2/ДПВ
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 3 165 241,89
UAH (в тому числі ПДВ 527 540,31 UAH)