Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія .Поставка електиричної енергії за адресою : м.Маріуполь , пр.Луніна ,5-А.
Очікувана вартість
538 000,00 UAH
UA-2019-12-26-000325-b 45eb1101063e4d2fb4d684bee57c1a8c
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Ільїн

+380970142150 pralnya.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПРАЛЬНЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ"
Код ЄДРПОУ: 42490449
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Олімпійська, буд. 69
Контактна особа: Олександр Ільїн
+380970142150
pralnya.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі » окремими законами України визначаються особливості здійснення закупівлі постачання електричної енергії. Станом на 1 серпня 2018 року на виконання Закону України від 13.04.2017 №2019- VІІІ «Про ринок електричної енергії» , Законом України від 23.11.2018 № 2628- VІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» було внесено відповідні зміни до вимог пункту 13 розділу ХVII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 13.04.2017 №2019 – VІІІ «Про ринок електричної енергії» щодо тимчасового надання ,на період з 1 січня 2019 року по 31 грудня 2020 року,універсальних послуг бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності та іншим споживачам ,електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт. Зведений перелік суб’єктів природних монополій, розміщений на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http: //www.amc.gov.ua) , Постанова НКРЕКП №429 від 14.06.2018 «Про видачу ліцензій з постачання електричної енергії » (http: //www.nerc.gov.ua).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 грудня 2019 10:26
Оскарження наміру укласти договір: 01 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
171885 кіловат-година
код ДК 021:2015 - 09310000-5 – «Електрична енергія»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Луніна,5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

26 грудня 2019 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-15-000006 ● 7059a4db3b5a448fb22d0de3a906790f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 вересня 2020 14:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


14.09.2020 № 43
Маріуполь



Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник управління Ігор БЄЛІК

Додаток
до наказу управління
від 14.09.2020 № 43
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 Комунальний заклад «Пральня закладів освіти» UA-2019-12-26-000325-b 26.12.2019 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно зі ст. 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов;язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. На підставі викладеного, просимо Вас надати роз’яснення щодо правових підстав використання саме зазначеного Вами формулювання предмету договору, з дотриманням прав усіх учасників процедури закупівлі, щодо порядку розірвання договору про закупівлю електричної енергії у постачальника універсальних послуг, а також щодо механізму виправлення порушення законодавства в частині несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу.

2020-09-25 11:41:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНЕЦЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"
#42086719
Переможець 538 000,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2019 10:26

Документи

26 грудня 2019 10:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2019 10:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНЕЦЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"
#42086719
538 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 грудня 2019 10:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 12:54
Звіт №5 про виконання договору.PDF укладений
22 січня 2021 12:54
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 10:19
Дод.угода від 20.11.2020.PDF зміни до договору
20 листопада 2020 10:18
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2020 09:06
До.угода от 22.09.2020 .pdf зміни до договору
23 вересня 2020 16:47
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2020 10:35
DOC.PDF зміни до договору
27 січня 2020 10:11
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2020 09:33
Доп.угода №1 та договір №9262.PDF зміни до договору
23 січня 2020 09:28
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 16:02
Договор на єлектр.№9262 від 08.01.2020.PDF укладений
08 січня 2020 16:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 9262
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 9262
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменьшено обсяги асигнувань.
Номер договору про закупівлю: 9262
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменьшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 9262
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 313 319,50
UAH (в тому числі ПДВ 52 219,92 UAH)