Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по наданню 3-х разового харчування хворим код за ДК 021:2015 55510000-8 "Послуги їдалень"
Очікувана вартість
81 000,00 UAH
UA-2019-12-26-000165-a b3b6f286145a43a58f2c04b45956b70e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сіроштан Валентина Леонідівна

+38 (044)451-22-89 kctkm@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ ЦЕНТР ТРАНСПЛАНТАЦІЇ КІСТКОВОГО МОЗКУ
Код ЄДРПОУ: 30630831
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., м.Київ, Святошинський район, ПРОСП. ПЕРЕМОГИ, будинок 119
Контактна особа: Сіроштан Валентина Леонідівна
+38 (044)451-22-89
kctkm@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 грудня 2019 10:46
Звернення за роз’ясненнями: до 03 січня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 січня 2020 16:00
Очікувана вартість: 81 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 810,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
Послуги по наданню 3-х разового харчування хворим код за ДК 021:2015 55510000-8 "Послуги їдалень"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська, м.Київ, Святошинський район, ПРОСП. ПЕРЕМОГИ, будинок 119
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Код КЕКВ: 2230 — Продукти харчування
3 послуга
Послуги по наданню 3-х разового харчування хворим код за ДК 021:2015 55510000-8 "Послуги їдалень"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська, м.Київ, Святошинський район, ПРОСП. ПЕРЕМОГИ, будинок 119
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Код КЕКВ: 2230 — Продукти харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 33.33
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 33.33
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 33.34

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 січня 2020 15:32
Оголошення-2 та ТЗ по харчуванню-2020р в-2.doc
03 січня 2020 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 січня 2020 15:32
Оголошення-2 та ТЗ по харчуванню-2020р в-2.doc
26 грудня 2019 10:46
Оголошення-2 та ТЗ по харчуванню-2020р.doc
03 січня 2020 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2019 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз’яснення
Дата подання: 03 січня 2020 13:51
Дата відповіді: 03 січня 2020 15:52
1. Порушення при оголошенні тендеру. В порушення статті 68 Конституції України, підпункту «г» підпункту 197.1.7 пункту 197.1 статті 197 Податкового кодексу України, статті 3, абзацу 5 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно пункту 2 «ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних закупівель» очікувана вартість предмета закупівлі включає ПДВ. Відповідно до абзацу 5 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається очікувана вартість закупівлі товарів, робіт або послуг із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. При цьому, з урахуванням статті 68 Конституції України, яка зобов’язує кожного дотримуватися Конституції України та законів України, (не)включення ПДВ до очікуваної вартості та в подальшому до фактичної вартості предмета закупівлі має відбуватися не довільно на розсуд замовника, а виключно відповідно до податкового законодавства. Зазначене безпосередньо кореспондує з принципами здійснення публічних закупівель, визначеними статтею 3 Закону України про публічні закупівлі, зокрема – максимальної ефективності та економії та відсутності корупційних дій і зловживань. Відповідно до підпункту «г» підпункту 197.1.7 пункту 197.1 статті 197 Податкового кодексу України операції з постачання послуг харчування громадян у закладах охорони здоров'я звільнені від оподаткування ПДВ. Однак замовник при проведенні закупівлі зазначених вимог закону не врахував: згідно пункт 2 «ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних закупівель» очікувана вартість предмета закупівлі визначена з ПДВ; форма «Тендерна пропозиція», зазначається з ПДВ або без ПДВ. Таким чином, замовник всупереч приписам законодавства включив ПДВ до очікуваної вартості предмета закупівлі. Такі дії призведуть до безпідставного витрачання публічних коштів на розмір ПДВ. Як наслідок, замовник недоотримає щонайменше 20% послуг, які міг би отримати за ті самі кошти. Разом з тим відповідно до частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Недотримання цієї вимоги призводить до нікчемності договору про закупівлю на підставі абзацу 2 частини 1 статті 37 Закону України «Про публічні закупівлі». Підсумовуючи викладене вище - замовник допустив порушення законодавства з питань публічних закупівель при оголошенні процедури закупівлі, які викладені вище. Зазначене спричиняє і недотримання замовником принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо виправити дане порушення. 2. Шановний Замовнику! Будь ласка, виправте в підпункті 3.1. «ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних закупівель» предмет закупівлі на Послуги по наданню 3-х разового харчування хворим код за ДК 021:2015: 55510000-8 «Послуги їдалень». 3. Наше Товариство має намір прийняти участь в процедурі закупівлі, але редакція пункту 3 Додатку 1 «ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних закупівель» викладена в порушення пункту 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та містить вимоги документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, замість аналогічного договору. Ми пропонуємо внести зміни до тендерної документації. Викласти пункту 3. додатку 1 «ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних закупівель» в наступній редакції: «3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: 3.1. Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічний за предметом закупівлі) (обов’язково зазначити найменування та адресу замовника, предмет договору, строки виконання робіт, номер і дату укладеного договору); 3.2. Копія аналогічного договору, що наведений в довідці про виконання аналогічного договору, засвідчені учасником. На підтвердження поданого договору надати документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю чи частково (оригінал листу відгуку та\або копії накладних, та\або копії актів виконаних робіт). Відгук повинен бути належно оформленим, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовником згідно з договором може бути суб’єкти будь-якої форми власності.» 4. Шановний Замовнику! Будь ласка, виправте в підпункті 1. Додатку 2 «ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних закупівель» з примірного двотижневоого меню, що додається на примірного однотижневоого меню, що додається.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання та повідомляємо наступне: по п.1 Вашого звернення, відповідно до законодавства, внесено зміни до тендерної документації. Щодо п.2 тендерним комітетом прийнято рішення внести зміни до тендерної документації в частині уточнення державного класифікатора до ДК 021:2015: 55510000-8 «Послуги їдалень». Щодо п.3 Вашого звернення повідомляємо наступне: згідно ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» даний закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень. Відповідно до абзацу 4 ч.1 ст.2 Закону під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом. Згідно зі ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» вимога, визначена замовником в пункті 3 Оголошення щодо наявності саме аналогічних договорів не суперечить принципам здійснення публічних закупівель, а, отже, Ваша пропозиція тендерним комітетом відхилена. Щодо п.4 Вашого звернення повідомляємо наступне: наявна неточність у підпункті 1 Додатку 2 Оголошення виправлена.
Роз’яснення
Дата подання: 03 січня 2020 13:52
Дата відповіді: 03 січня 2020 15:52
1. Порушення при оголошенні тендеру. В порушення статті 68 Конституції України, підпункту «г» підпункту 197.1.7 пункту 197.1 статті 197 Податкового кодексу України, статті 3, абзацу 5 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно пункту 2 «ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних закупівель» очікувана вартість предмета закупівлі включає ПДВ. Відповідно до абзацу 5 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається очікувана вартість закупівлі товарів, робіт або послуг із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. При цьому, з урахуванням статті 68 Конституції України, яка зобов’язує кожного дотримуватися Конституції України та законів України, (не)включення ПДВ до очікуваної вартості та в подальшому до фактичної вартості предмета закупівлі має відбуватися не довільно на розсуд замовника, а виключно відповідно до податкового законодавства. Зазначене безпосередньо кореспондує з принципами здійснення публічних закупівель, визначеними статтею 3 Закону України про публічні закупівлі, зокрема – максимальної ефективності та економії та відсутності корупційних дій і зловживань. Відповідно до підпункту «г» підпункту 197.1.7 пункту 197.1 статті 197 Податкового кодексу України операції з постачання послуг харчування громадян у закладах охорони здоров'я звільнені від оподаткування ПДВ. Однак замовник при проведенні закупівлі зазначених вимог закону не врахував: згідно пункт 2 «ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних закупівель» очікувана вартість предмета закупівлі визначена з ПДВ; форма «Тендерна пропозиція», зазначається з ПДВ або без ПДВ. Таким чином, замовник всупереч приписам законодавства включив ПДВ до очікуваної вартості предмета закупівлі. Такі дії призведуть до безпідставного витрачання публічних коштів на розмір ПДВ. Як наслідок, замовник недоотримає щонайменше 20% послуг, які міг би отримати за ті самі кошти. Разом з тим відповідно до частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Недотримання цієї вимоги призводить до нікчемності договору про закупівлю на підставі абзацу 2 частини 1 статті 37 Закону України «Про публічні закупівлі». Підсумовуючи викладене вище - замовник допустив порушення законодавства з питань публічних закупівель при оголошенні процедури закупівлі, які викладені вище. Зазначене спричиняє і недотримання замовником принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо виправити дане порушення. 2. Шановний Замовнику! Будь ласка, виправте в підпункті 3.1. «ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних закупівель» предмет закупівлі на Послуги по наданню 3-х разового харчування хворим код за ДК 021:2015: 55510000-8 «Послуги їдалень». 3. Наше Товариство має намір прийняти участь в процедурі закупівлі, але редакція пункту 3 Додатку 1 «ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних закупівель» викладена в порушення пункту 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та містить вимоги документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, замість аналогічного договору. Ми пропонуємо внести зміни до тендерної документації. Викласти пункту 3. додатку 1 «ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних закупівель» в наступній редакції: «3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: 3.1. Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічний за предметом закупівлі) (обов’язково зазначити найменування та адресу замовника, предмет договору, строки виконання робіт, номер і дату укладеного договору); 3.2. Копія аналогічного договору, що наведений в довідці про виконання аналогічного договору, засвідчені учасником. На підтвердження поданого договору надати документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю чи частково (оригінал листу відгуку та\або копії накладних, та\або копії актів виконаних робіт). Відгук повинен бути належно оформленим, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовником згідно з договором може бути суб’єкти будь-якої форми власності.» 4. Шановний Замовнику! Будь ласка, виправте в підпункті 1. Додатку 2 «ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі через систему електронних закупівель» з примірного двотижневоого меню, що додається на примірного однотижневоого меню, що додається.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання та повідомляємо наступне: по п.1 Вашого звернення, відповідно до законодавства, внесено зміни до тендерної документації. Щодо п.2 тендерним комітетом прийнято рішення внести зміни до тендерної документації в частині уточнення державного класифікатора до ДК 021:2015: 55510000-8 «Послуги їдалень». Щодо п.3 Вашого звернення повідомляємо наступне: згідно ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» даний закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень. Відповідно до абзацу 4 ч.1 ст.2 Закону під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом. Згідно зі ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» вимога, визначена замовником в пункті 3 Оголошення щодо наявності саме аналогічних договорів не суперечить принципам здійснення публічних закупівель, а, отже, Ваша пропозиція тендерним комітетом відхилена. Щодо п.4 Вашого звернення повідомляємо наступне: наявна неточність у підпункті 1 Додатку 2 Оголошення виправлена.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 січня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Хелсі Смарт Фуд 76 005,00
UAH
76 005,00
UAH
Документи

Публічні документи

08 січня 2020 14:54
Електронний підпис
08 січня 2020 14:53
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Хелсі Смарт Фуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Хелсі Смарт Фуд
#39932303
Переможець 76 005,00
UAH
14 січня 2020 13:41

Документи

14 січня 2020 12:26
рішення 1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2020 13:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Хелсі Смарт Фуд
#39932303
76 005,00
UAH
Документи

Документи

14 січня 2020 12:26
рішення 1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 09:45
ДУ Хелсі.pdf зміни до договору
07 квітня 2020 09:44
Договір 20014.pdf укладений
21 січня 2020 10:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини);
Номер договору про закупівлю: 20014
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML