Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Завершення проектних робіт та проходження експертизи по об'єкту Капітальний ремонт вул. Ротондівська (від вул. В.Чорновола до вул. Соборної) з благоустроем прилеглої території в м. Сміла Черкаської області
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-12-25-000069-a 6f8325afc040487e8c914ea52da8abf8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгеній Олександрович Авраменко

0932954765 smela.avramenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Смілянської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25673697
Місцезнаходження: 20700, Україна , Черкаська обл., Сміла, м. Сміла, 20700, вул. Севастопольска, 58
Контактна особа: Євгеній Олександрович Авраменко
0932954765
smela.avramenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Завершення проектних робіт та проходження експертизи по об'єкту Капітальний ремонт вул. Ротондівська (від вул. В.Чорновола до вул. Соборної) з благоустроем прилеглої території в м. Сміла Черкаської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Завершення проектних робіт та проходження експертизи по об'єкту Капітальний ремонт вул. Ротондівська (від вул. В.Чорновола до вул. Соборної) з благоустроем прилеглої території в м. Сміла Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

25 грудня 2019 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Дія"
#24411819
Переможець 50 000,00
UAH
25 грудня 2019 16:32

Документи

25 грудня 2019 16:32
pb_2397212288 (5).jks