Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Печатки з оснастками у кількості 52 шт., штампи у кількості 129 шт. (код ДК 021-2015; 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
65 010,00 UAH
UA-2019-12-24-004003-b 822ff50a34ee49928b7d29ec9e5c9879
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козюля Ксенія Олександрівна

+380542650126 k.koziulia@sm.minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 34933040
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, буд. 28
Контактна особа: Козюля Ксенія Олександрівна
+380542650126
k.koziulia@sm.minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52 шт
Печатки з оснастками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40003, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
129 шт
Штампи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40003, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Термін оплати складає не більш як 10 днім з моменту отримання товару. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

24 грудня 2019 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лаврененко Віктор Олександрович
#2452411898
Переможець 65 010,00
UAH
24 грудня 2019 15:27

Документи

24 грудня 2019 15:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 15:30