Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

придбання заточувального верстату-атомату для заточки мікротомних ножів для КНП СОР «Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер»
Очікувана вартість
109 000,00 UAH
UA-2019-12-24-003234-b f02b3a9ab1be41bc8ce7e360ac3edb01
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21107251
Вебсайт: http://mayno.sm.gov.ua
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ЗАРІЧНИЙ Р-Н ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ БУД. 2
Контактна особа: Інна
+380542700065,+380542700066
getman20@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42630000-1: Металообробні верстати


Постачальник повинен поставити Покупцю Товар, якість якого відповідає умовам встановленим, відповідно до чинного законодавства.
Товар, який постачається повинен бути зареєстрований в Україні за правилами встановленими законодавством України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Заточувальний верстат-автомат для заточки мікротомних ножів для КНП СОР "Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер" - 1 шт (Джерело фінансування - кошти обласного бюджету, в тому числі, що надійшли до обласного бюджету у вигляді субвенції із бюджетів інших рівнів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Привокзальна, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019  —  26 грудня 2019
ДК 021:2015: 42630000-1 — Металообробні верстати

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться за рахунок коштів обласного бюджету (в тому числі, що надійшли до обласного бюджету у вигляді субвенції із бюджетів інших рівнів), за фактом постачання Товару та після надання Постачальником належним чином оформлених видаткових накладних у термін 30 банківських днів Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

24 грудня 2019 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2019 14:25
спец до дог 129.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТСМ АСІСТАНС"
#43019711
Переможець 109 000,00
UAH
24 грудня 2019 14:25

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2020 15:56
додатк угода 3 дог 129.pdf зміни до договору
07 серпня 2020 15:55
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 15:26
дод угода до 129.pdf зміни до договору
28 травня 2020 15:21
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 10:19
дод уг до 129 від 24.12.19.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 10:18
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 14:35
дог 129.pdf укладений
24 грудня 2019 14:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Продовжити строк дії договору та строк виконання зобов’язань, щодо передачі товару, у зв’язку з відсутністю фактичних надходжень спеціального фонду бюджету. 2. Внести зміни до п.п 5.1, та викласти його в наступній редакції: «Поставка Товару здійснюється за адресою покупця в термін до 31.05.2020 року». 3. Внести зміни до п.п 12.1, та викласти його в наступній редакції: «Цей договір набирає чинності з дня отримання бюджетних асигнувань Замовником, встановлених кошторисом та фактичних надходжень спеціального фонду бюджету і діє до повного виконання сторонами своїх зобов’язань за цим Договором».
Номер договору про закупівлю: 129
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Продовжити строк дії договору та строк виконання зобов'язань, щодо передачі товару, у зв’язку з відсутністю фактичних надходжень спеціального фонду бюджету. 2. Внести зміни до п.п 5.1, та викласти його в наступній редакції: «Поставка Товару здійснюється за адресою покупця в термін до 01.09.2020 року». 3. Внести зміни до п.п 12.1, та викласти його в наступній редакції: «Цей договір набирає чинності з дня отримання бюджетних асигнувань Замовником, встановлених кошторисом та фактичних надходжень спеціального фонду бюджету і діє до повного виконання сторонами своїх зобов'язань за цим Договором».
Номер договору про закупівлю: 129
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Продовжити строк дії договору та строк виконання зобов'язань, щодо передачі товару, у зв’язку з відсутністю фактичних надходжень спеціального фонду бюджету. 2. Внести зміни до п.п 5.1, та викласти його в наступній редакції: «Поставка Товару здійснюється за адресою покупця в термін до 01.09.2020 року». 3. Внести зміни до п.п 12.1, та викласти його в наступній редакції: «Цей договір набирає чинності з дня отримання бюджетних асигнувань Замовником, встановлених кошторисом та фактичних надходжень спеціального фонду бюджету і діє до повного виконання сторонами своїх зобов'язань за цим Договором». 4. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1 Ціна Договору 109 000,00 (Сто дев’ять тисяч гривень 00 коп.)без ПДВ в межах обсягу фінансування на 2020 рік.» 5. Інші пункти договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 6. Дана Додаткова угода набуває чинності з моменту підписання Сторонами та діє до 31.12.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 129
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML