Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гощанська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04385416 |
Вебсайт: | http://hoshcha-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 35400, Україна , Рівненська обл., Гоща, вул. Застав'я, 22 |
Контактна особа: |
Панчук Микола Миколайович +380365021425 goshcha@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 грудня 2019 15:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 грудня 2019 16:01 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 січня 2020 16:01 |
Початок аукціону: | 13 січня 2020 15:26 |
Очікувана вартість: | 1 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється Замовником шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця коштів протягом 3 (трьох) банківських днів після дати підписання акту наданих послуг. | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 грудня 2019 14:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 грудня 2019 14:30 |
тд зі змінами.doc | |
26 грудня 2019 14:30 |
vsyb.pdf | |
26 грудня 2019 14:30 |
протокол зміни.pdf | |
24 грудня 2019 15:58 |
тд.doc | |
24 грудня 2019 15:58 |
тд 1.pdf | |
24 грудня 2019 15:58 |
тд.pdf |
26 грудня 2019 14:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 грудня 2019 14:30 |
тд зі змінами.doc
|
|||
26 грудня 2019 14:30 |
vsyb.pdf
|
|||
26 грудня 2019 14:30 |
протокол зміни.pdf
|
|||
24 грудня 2019 15:58 |
тд.doc
|
|||
24 грудня 2019 15:58 |
тд 1.pdf
|
|||
24 грудня 2019 15:58 |
тд.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-26-000003 ● 939d05fc2f824b37aa5dfb068b5365a6
- Статус: вирішено ● Дата: 20 липня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2019 15:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.12.2019 № 91
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 26.12.2019 № 91.
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-12-24-001111-а 24.12.2019 " Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель"
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник порушення усунув. Закупівля "Послуги з утримання території смт Гоща, а саме, підмітання вулиць, прочищення доріг, тротуарів, громадських місць, прибирання снігу ручне та із залученням спецтехніки, посипання протиожеледними засобами тротуарів тощо" (UA-2019-12-24-001111-a) відмінена, відповідно до п. 1 ст 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме, у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель Протокол тендерного комітету про відміну торгів щодо вказаного предмету закупівлі №119 від 27.12.2019 додається.
2019-12-27 14:41:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Закупівля по вищевказаному предмету закупівлі проведена не у відповідності до вимог частини першої статті 4 Закону, в частині не відображення вищезазначеної процедури закупівлі у формі річного плану закупівель на 2020 рік.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Закупівля по вищевказаному предмету закупівлі проведена не у відповідності до вимог частини першої статті 4 Закону, в частині не відображення вищезазначеної процедури закупівлі у формі річного плану закупівель на 2020 рік.) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Торги відмінено
2020-01-20 10:10:48
Інформація про відміну
Дата відміни: | 27 грудня 2019 14:20 |
Коментар щодо відміни: | на підставі п. 1 ст 31 Закону України "Про публічні закупівлі" |
27 грудня 2019 14:19
|
протокол |