Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з утримання території смт Гоща, а саме, підмітання вулиць, прочищення доріг, тротуарів, громадських місць, прибирання снігу ручне та із залученням спецтехніки, посипання протиожеледними засобами тротуарів тощо.
Очікувана вартість
1 850 000,00 UAH
UA-2019-12-24-001111-a c3767b54e33d4cca8e20e2b89c2cafcb
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панчук Микола Миколайович

+380365021425 goshcha@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гощанська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04385416
Вебсайт: http://hoshcha-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 35400, Україна , Рівненська обл., Гоща, вул. Застав'я, 22
Контактна особа: Панчук Микола Миколайович
+380365021425
goshcha@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 грудня 2019 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 31 грудня 2019 16:01
Оскарження умов закупівлі: до 06 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 січня 2020 16:01
Початок аукціону: 13 січня 2020 15:26
Очікувана вартість: 1 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з утримання території смт Гоща, а саме, підмітання вулиць, прочищення доріг, тротуарів, громадських місць, прибирання снігу ручне та із залученням спецтехніки, посипання протиожеледними засобами тротуарів тощо.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35400, Україна, Рівненська область, смт Гоща, вул. Застав'я, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється Замовником шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця коштів протягом 3 (трьох) банківських днів після дати підписання акту наданих послуг. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 грудня 2019 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2019 14:30
тд зі змінами.doc
26 грудня 2019 14:30
vsyb.pdf
26 грудня 2019 14:30
протокол зміни.pdf
24 грудня 2019 15:58
тд.doc
24 грудня 2019 15:58
тд 1.pdf
24 грудня 2019 15:58
тд.pdf
26 грудня 2019 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2019 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2019 14:30
тд зі змінами.doc
26 грудня 2019 14:30
vsyb.pdf
26 грудня 2019 14:30
протокол зміни.pdf
24 грудня 2019 15:58
тд.doc
24 грудня 2019 15:58
тд 1.pdf
24 грудня 2019 15:58
тд.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-26-000003 ● 939d05fc2f824b37aa5dfb068b5365a6
  • Статус: вирішено ● Дата: 20 липня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 грудня 2019 15:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

26.12.2019 № 91

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 26.12.2019 № 91.

Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-12-24-001111-а 24.12.2019 " Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель"

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник порушення усунув. Закупівля "Послуги з утримання території смт Гоща, а саме, підмітання вулиць, прочищення доріг, тротуарів, громадських місць, прибирання снігу ручне та із залученням спецтехніки, посипання протиожеледними засобами тротуарів тощо" (UA-2019-12-24-001111-a) відмінена, відповідно до п. 1 ст 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме, у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель Протокол тендерного комітету про відміну торгів щодо вказаного предмету закупівлі №119 від 27.12.2019 додається.

2019-12-27 14:41:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 17 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Закупівля по вищевказаному предмету закупівлі проведена не у відповідності до вимог частини першої статті 4 Закону, в частині не відображення вищезазначеної процедури закупівлі у формі річного плану закупівель на 2020 рік.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Закупівля по вищевказаному предмету закупівлі проведена не у відповідності до вимог частини першої статті 4 Закону, в частині не відображення вищезазначеної процедури закупівлі у формі річного плану закупівель на 2020 рік.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Торги відмінено

2020-01-20 10:10:48

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 грудня 2019 14:20
Коментар щодо відміни: на підставі п. 1 ст 31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи:
27 грудня 2019 14:19
протокол