Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб пшеничний вищого гатунку
Очікувана вартість
203 000,00 UAH
UA-2019-12-24-000688-c f92f99d7d6fe4043ba5e2c547d70f072
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шамаєва Тетяна Іванівна

+380553922491 kyfgggopru@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: комунальна установа "Фінансово-господарська група з обслуговування закладів та установ освіти" Голопристанської районної ради
Код ЄДРПОУ: 38541126
Місцезнаходження: 75600, Україна , Херсонська обл., місто Гола Пристань, вулиця К. Маркса будинок №5
Контактна особа: Шамаєва Тетяна Іванівна
+380553922491
kyfgggopru@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 грудня 2019 13:57
Звернення за роз’ясненнями: до 31 грудня 2019 14:02
Оскарження умов закупівлі: до 06 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 січня 2020 14:02
Початок аукціону: 13 січня 2020 14:46
Очікувана вартість: 203 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Умови Завозу хліба: щодня (до 10:00 години) за адресами навчальних закладів відділу освіти Голопристанської районної державної адміністрації (Додаток 1)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14000 кг
Хліб пшеничний вищого гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75600, Україна, Херсонська область, Голопристанський район, за адресою навчальних закладів відділу освіти Голопристанської районної державної адміністрації (Додаток 1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 січня 2020 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 січня 2020 16:19
протокол 4.pdf
02 січня 2020 16:19
ТД хліб1.doc
02 січня 2020 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2019 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 січня 2020 16:19
протокол 4.pdf
02 січня 2020 16:19
ТД хліб1.doc
24 грудня 2019 13:57
ТД.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 січня 2020 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СЕРПУТЬКО ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА" 175 000,00
UAH з ПДВ
175 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "САФОНОВА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА" 198 240,00
UAH з ПДВ
198 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СЕРПУТЬКО ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА"

ФОП "САФОНОВА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СЕРПУТЬКО ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА"
#2588302241
Переможець 175 000,00
UAH з ПДВ
14 січня 2020 11:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2020 11:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СЕРПУТЬКО ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА"
#2588302241
175 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:13
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 14:17
ду 4.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 14:13
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 14:23
додат угода 3.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 14:20
Електронний підпис укладений
21 лютого 2020 10:09
додатк угода 2.pdf зміни до договору
21 лютого 2020 10:07
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 09:28
Додат.угода 1.pdf зміни до договору
31 січня 2020 09:26
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 15:08
договір укладений
27 січня 2020 15:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви "Комунальна установа "Фінансово - господарська група з обслуговування закладів та установ освіти" Голопристанської районної ради Херсонської області на "Комунальна установа з обслуговування закладів та установ освіти і культури Голопристанської районної ради Херсонської області"
Номер договору про закупівлю: 104
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно довідки головного управління статистики в Херсонській області № 04-24/1/428-20 від 12.02.2020 року збільшення ціни за одиницю товару не більще ніж на 10 % за умови , що зазначена зміна не призведе до збільшення суми , визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 104
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.2 частини 5 статті 41 Закону "Про публічні закупівлі", враховуючи довідку головного управління статистики у Херсонській області від 11.08.2020 року № 04-24/1/1959-20 сторони взаємно дійшли згоди збільшити ціну товару за одиницю не більше ніж на 10 %, що не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 104
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" зменшити кількість поставки товару (хліба пшеничного вищого гатунку) на 2333,33 кг та відповідно зменшити ціну договору на 35000,00 грн. Ціна товару по договору становить 140000,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 104
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 133 567,50
UAH