Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 90910000-9 послуги з прибирання
Очікувана вартість
2 102 955,00 UAH
UA-2019-12-24-000647-c c31994612fae433e8b5126549610efd9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назаренко Сергей Витальевич

+380577243752 ntv_pz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081216
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ЄВГЕНА КОТЛЯРА, будинок 7
Контактна особа: Назаренко Сергей Витальевич
+380577243752
ntv_pz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 грудня 2019 13:46
Звернення за роз’ясненнями: до 29 грудня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 січня 2020 15:00
Очікувана вартість: 2 102 955,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Лот № 1 послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій
Лот № 2 послуги з миття фасадів та скляних поверхонь будівель.
Джерело фінансування закупівлі: власні кошти

Тендерна документація

24 грудня 2019 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2019 13:43
ТД ФСК Локомотив 2020.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-24-000647-c.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ОПТА СІД ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41702405
Дата подання: 03 січня 2020 21:43
Скарга на встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації
зазначено у Скаргі
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 10.01.2019№448.pdf
Дата публікації: 10 січня 2020 23:40
Номер скарги: UA-2019-12-24-000647-c.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ОПТА СІД ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41702405
Дата подання: 03 січня 2020 21:45
Встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації
зазначено у Скаргі
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 10.01.2019№449.pdf
Дата публікації: 10 січня 2020 23:38

Документи подані скаржником

03 січня 2020 21:43
СКАРГА___.pdf
03 січня 2020 21:43
Докази сплати___.pdf

Документи Органу Оскарження

10 січня 2020 23:40
рішення від 10.01.2019№448.pdf

Документи подані скаржником

03 січня 2020 21:45
СКАРГА___.pdf
03 січня 2020 21:45
Докази сплати___.pdf

Документи Органу Оскарження

10 січня 2020 23:38
рішення від 10.01.2019№449.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-28-000016 ● e92fcc56f46c433eb7ef169ec0e22eb5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 січня 2020 12:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.01.2020 №14
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 27.01.2020 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 27.01.2020 № 14

Витяг з перелік
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
9 UA-2019-12-24-000647-c 24.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі ч. 8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі-Закон) заперечуємо щодо висновку ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) від 28.01.2020 року. 1. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що в ході моніторингу установлено, що відповідно до підпункту третього пункту першого Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про досвід виконання аналогічного договору у вигляді довідки згідно форми 2 та оригінал позитивного листа - відгуку та копію договору з додатками (зазначеного в формі №2). Дослідивши інформацію надану у складі тендерної пропозиції про досвід виконання аналогічного договору встановлено, що учасником до теперішнього часу виконуються два договори на клінінгові послуги. Аналізом наданих у складі тендерних пропозицій копій договорів і додатків до них встановлено, що строк дії договорів закінчився 31.12.2019 року. Таким чином, інформація надана учасником - переможцем у довідці не підтверджена документально. ЗАПЕРЕЧЕННЯ: Період подання тендерних пропозицій згідно оголошення № UA-2019-12-24-000647-c складає 15 днів з 24.12.2019 по 08.01.2020. Учасник ПП "КЛІНІНГ ЛТД" в складі своєї тендерної пропозиції надав «Інформацію про досвід виконання аналогічного договору» датовану 27.12.2019. Аналізом наданих у складі тендерних пропозицій копій договорів і додатків до них встановлено, що строк дії договорів закінчився 31.12.2019 року. Згідно інформації яка містить «Інформація про досвід виконання аналогічного договору» від 27.12.2019 б/н., період виконання зазначених договорів – 04.2019р. до теперішнього часу. Тобто, на час формування довідки, 27.12.2019 «Інформацію про досвід виконання аналогічного договору» Учасник ПП "КЛІНІНГ ЛТД" зазначив інформацію, яку підтвердив документально, станом на дату її формування в період подання тендерних пропозицій. Порушень не виявлено. 2. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що на порушення Примітки б Додатку 2 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника-переможця відсутня довідка з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про ненадання копії свідоцтва про право сплати єдиного податку суб’єктом малого підприємництва-юридичною особою або копії витягу з реєстру про право сплати єдиного податку суб’єктом малого підприємництва-юридичною особою (при наявності). ЗАПЕРЕЧЕННЯ: Учасник ПП "КЛІНІНГ ЛТД" в складі своєї тендерної пропозиції, згідно вимог пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації, надав копію витягу з реєстру платників ПДВ. Згідно вимог пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації, учасника має надати «Копія Свідоцтва про право сплати єдиного податку суб’єктом малого підприємництва-юридичною особою або копія витягу з реєстру про право сплати єдиного податку суб’єктом малого підприємництва - юридичною особою (при наявності)» (надалі – Довідка). Згідно вимог Примітки б Додатку 2 тендерної документації «документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий Учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України;». Свідоцтво про право сплату єдиного податку суб’єктом малого підприємництва-юридичною особою або витяг з реєстру про право сплати єдиного податку суб’єктом малого підприємництва-юридичною особою, передбачені законодавством для юридичних осіб якщо вони обрали відповідну форму реєстрації платника податків. Формулювання вимоги Примітки б Додатку 2 тендерної документації «документи, що не передбачені законодавством для учасників…» відноситься до документів, які учасник не може отримати (не передбачені діючим законодавством) відповідно до обраного виду господарської діяльності. Таким чином Учасник ПП "КЛІНІНГ ЛТД" не надав довідку з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України так як Свідоцтво про право сплату єдиного податку суб’єктом малого підприємництва-юридичною особою або витяг з реєстру про право сплати єдиного податку суб’єктом малого підприємництва-юридичною особою, передбачені законодавством для юридичних осіб якщо вони обрали відповідну форму реєстрації платника податків. Слід розуміти що Учасник ПП "КЛІНІНГ ЛТД" зареєструвався як платник ПДВ та на виконання пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації, надати «…(при наявності)», не надав Свідоцтво про право сплату єдиного податку суб’єктом малого підприємництва-юридичною особою або витяг з реєстру про право сплати єдиного податку суб’єктом малого підприємництва-юридичною особою так як не є платником Єдиного податку, та фактично її не має. Порушень не виявлено. 3. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що аналізом тендерної пропозиції ПП «КЛІНІНГ ЛТД» за лотом 2 встановлено, що на порушення підпункту другого пункту першого додатку першого тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасника – переможця відсутні посвідчення про навчання зазначених фахівців, що мають допуск на виконання послуг на висоті (для лоту №2). ЗАПЕРЕЧЕННЯ: Учасник ПП "КЛІНІНГ ЛТД" в складі своєї тендерної пропозиції надав «Інформація згідно форми 1, про працівників учасника, у тому числі вказавши працівників, які будуть залучені до виконання договору (кількість, досвід роботи)» датовану 27.12.2019 за лотом №1,2. Згідно наданої довідки за лотом №2 Учасник зазначив трьох осіб: прибиральники - Демідов Е.В., Іноземцев В.М., бригадир - Трофіменко І.Г. В складі тендерної пропозиції учасник надав посвідчення про допуск на виконання послуг на висоті на фахівців, які будуть здійснювати безпосередньо надання послуг - Демідов Е.В. та Іноземцев В.М. (сторінка 108-110 тендерної пропозиції). Також тендерна документація не містила вимоги надавати посвідчення на кожного працівника вказаного в довідці. Порушень не виявлено.

2020-01-31 13:07:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій
Опис предмету закупівлі:
послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 028 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 60 840,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Аукціон

Початок: 13 січня 2020 15:15
Закінчення: 13 січня 2020 15:36
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг з моменту підписання Акту здачі-приймання наданих послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2019-12-24-000647-c.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ОПТА СІД ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41702405
Дата подання: 03 січня 2020 21:43
Скарга на встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації
зазначено у Скаргі
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 10.01.2019№448.pdf
Дата публікації: 10 січня 2020 23:40

Документи подані скаржником

03 січня 2020 21:43
СКАРГА___.pdf
03 січня 2020 21:43
Докази сплати___.pdf

Документи Органу Оскарження

10 січня 2020 23:40
рішення від 10.01.2019№448.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 січня 2020 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІНГ ЛТД" 1 502 539,20
UAH з ПДВ
1 502 539,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІГ КЛІНІНГ ГРУП" 1 995 900,00
UAH з ПДВ
1 995 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2020 11:51
Електронний підпис
20 січня 2020 07:28
Довідка 2.jpg
20 січня 2020 07:28
Довідка 1.jpg
06 січня 2020 11:24
Електронний підпис
06 січня 2020 11:22
Клінінг_ЛТД.pdf

Публічні документи

08 січня 2020 13:54
Електронний підпис
08 січня 2020 13:24
ТП-лот 1 та документи.PDF
08 січня 2020 13:23
Інвентар-Засоби-лот 1.PDF
08 січня 2020 13:23
Відгук-ЛИСТ.pdf
08 січня 2020 13:23
Витяг платник ПДВ.pdf
08 січня 2020 13:23
1-ДФ та квитанція.pdf
08 січня 2020 13:23
02Рiшення учасникiв.pdf
08 січня 2020 13:23
02Паспорт+Код.pdf
08 січня 2020 13:23
02Наказ керiвник.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІНГ ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІГ КЛІНІНГ ГРУП"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 січня 2020 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІНГ ЛТД"
#42396591
1 502 539,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 14:43
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 14:43
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 14:34
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 14:32
ДУ -1.pdf укладений
02 липня 2020 14:31
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 15:38
Лот 1.pdf укладений
27 січня 2020 15:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 349 919,29
UAH (в тому числі ПДВ 58 319,88 UAH)
Причини розірвання договору: Договір розірвано