Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

( Сирні продукти)
Очікувана вартість
45 400,00 UAH
UA-2019-12-24-000149-a 32b48f3a4f724fb0aa8cb4dbb0fbe38e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Метлицька Наталія Іванівна

+380661193589 sbosvita@sm.ukrtel.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Середино-Будської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147823
Місцезнаходження: 41000, Україна , Сумська обл., Середина-Буда, вул.Сівер'янівська,5
Контактна особа: Метлицька Наталія Іванівна
+380661193589
sbosvita@sm.ukrtel.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 грудня 2019 09:55
Звернення за роз’ясненнями: до 27 грудня 2019 09:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2019 09:59
Початок аукціону: 02 січня 2020 14:35
Очікувана вартість: 45 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 454,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
160 кг
(Сир кисломолочний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41000, Україна, Сумська область, Середина-Будський район, Навчальні заклади (Середино-Будська ЗОШ І-ІІІ ст. №1, Середино-Будська ЗОШ І-ІІІ ст. №2, Чернацький НВК, Пигарівська філія Середино-Будської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 , Жихівський НВК, Строгутський НВК.)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
260 кг
(Сир твердий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41000, Україна, Сумська область, Середина-Будський район, Навчальні заклади (Середино-Будська ЗОШ І-ІІІ ст. №1, Середино-Будська ЗОШ І-ІІІ ст. №2, Чернацький НВК, Пигарівська філія Середино-Будської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 , Жихівський НВК, Строгутський НВК.)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата здійснюється за фактично отриманий товар протягом 30 робочих днів від дати отримання накладної Покупцем на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних ). Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу до десяти банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 грудня 2019 10:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2019 09:55
технічні характеристики.docx
24 грудня 2019 09:55
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Цінова довідка
Дата подання: 24 грудня 2019 14:06
Дата відповіді: 24 грудня 2019 14:28
ЯКИМ НОРМАТИВНИМ ДОКУМЕНТОМ регулюється необхідність надання цінової довідки САМЕ з Торгово- промислової палати на етапі подання цінової пропозиції? Будь ласка, поясніть.
Відповідь: Ця довідки потрібна на етапі формування цінової пропозиції,для того щоб учасник на аукціоні намірено не занижував ціни на товар , тільки для того щоб виграти .
Цінова довідка
Дата подання: 24 грудня 2019 14:37
Дата відповіді: 24 грудня 2019 15:11
Вибачте, але Ваша відповідь "Ця довідки потрібна на етапі формування цінової пропозиції,для того щоб учасник на аукціоні намірено не занижував ціни на товар , тільки для того щоб виграти"- НЕ ДАЄ ПОЯСНЕННЯ на питання - чому виставлено вимогу до надання довідки САМЕ з Торгово- промислової палати? Яким нормативним документом передбачено надання такої довідки? Чому САМЕ з Торгово- промислової палати , а не з якого іншого вповноваженого органу? Чим це передбачено?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ця довідка є підтвердженням і обгрунтуваннням запропонованої ціни на товар .Чому САМЕ з Торгово- промислової палати тому ,що сттистична довідка видається з запізненням у два місяця .
Цінова довідка
Дата подання: 24 грудня 2019 17:21
Дата відповіді: 26 грудня 2019 08:19
Статистична довідка надається на початку місяця за аналізом інформації за попередній місяць. Будь ласка, надайте посилання на статтю Закону, яка вимагає подання цінової довідки з Торгово-промислової палати при формуванні цінової пропозиції.
Відповідь: Замовник має право вимагати будь які довідки,які вважає потрібні для закупівлі якісного товару.
Проект договору
Дата подання: 25 грудня 2019 16:49
Дата відповіді: 26 грудня 2019 08:16
Наданий Покупцем проект договору виглядає дискримінаційним по відношенню до Продавця. Дуже багато вимог до Продавця, багато питань відповідальності Продавця на відміну від відповідальності Покупця. Не вказано інформації про права Продавця відмовитись від поставки товару у разі порушення Покупцем строків сплати без поважних причин.
Відповідь: Добрий День.Всі вимоги які замовник надав в проекті договору та технічній характеристиці вимагаються згідно законів та гостів до продуктів харчуванння для дітей навчальних закладів та ДНЗ..
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "АМЕЛЬЧЕНКО ЛЮДМИЛА ПЕТРІВНА" 44 000,00
UAH з ПДВ
44 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Черепньов Віктор Васильович 45 360,00
UAH з ПДВ
45 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 грудня 2019 09:30
Електронний підпис
31 грудня 2019 09:14
Scanitto_2019-12-31_001.jpg
31 грудня 2019 09:14
Scanitto_2019-12-25_006_1.jpg
31 грудня 2019 09:14
Scanitto_2019-12-25_005_1.jpg
31 грудня 2019 09:14
Scanitto_2019-12-25_003_2.jpg
31 грудня 2019 09:14
Scanitto_2019-12-25_001.jpg
31 грудня 2019 09:14
Scanitto_2019-12-25_009_1.jpg
31 грудня 2019 09:14
Scanitto_2019-12-25_008_1.jpg
31 грудня 2019 09:14
Scanitto_2019-12-25_007_1.jpg
31 грудня 2019 09:14
Scanitto_2019-12-26_002.jpg
31 грудня 2019 09:14
Scanitto_2019-12-26_006.jpg
31 грудня 2019 09:14
Scanitto_2019-12-26_005.jpg
31 грудня 2019 09:14
Scanitto_2019-12-26_004.jpg

Публічні документи

30 грудня 2019 22:22
Електронний підпис
30 грудня 2019 22:21
Додаткова інформація
30 грудня 2019 22:21
паспорт
30 грудня 2019 22:21
код
30 грудня 2019 22:21
виписка про реєстрацію
30 грудня 2019 22:21
цінова довідка
30 грудня 2019 22:21
Цінова пропозиція СИР
30 грудня 2019 22:21
відомості про учасника

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "АМЕЛЬЧЕНКО ЛЮДМИЛА ПЕТРІВНА"

ФОП Черепньов Віктор Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "АМЕЛЬЧЕНКО ЛЮДМИЛА ПЕТРІВНА"
#3111405721
Переможець 44 000,00
UAH з ПДВ
03 січня 2020 11:23

Документи

03 січня 2020 11:23
Електронний підпис
03 січня 2020 11:20
рішення..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2020 11:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "АМЕЛЬЧЕНКО ЛЮДМИЛА ПЕТРІВНА"
#3111405721
44 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 січня 2020 11:23
Електронний підпис
03 січня 2020 11:20
рішення..pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 16:00
звіт.pdf укладений
22 січня 2021 15:59
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 15:58
додаткова.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 14:22
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 12:58
додаткова угоди.pdf зміни до договору
27 травня 2020 12:55
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 16:54
договор.pdf укладений
21 січня 2020 16:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі в зв'язку зі зменшенням фінансування.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 26 812,05
UAH