Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Кейтерингові послуги (послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Маневицького району Волинської області)
Catering servises ( Services of the catering, suffered from the Chornobyl disaster, in the educational institutions, situated on the radioactively polluted territories in Manevychi district Volyn region)
Очікувана вартість
24 022 355,00 UAH
UA-2019-12-23-005082-b a049803641de410abe399aed4feb8a3f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хітько Алла Борисівна

380677792104 manusz760@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління соціального захисту населення Маневицької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03192098
Місцезнаходження: 44600, Україна , Волинська область обл., селище міського типу Маневичі, ВУЛИЦЯ 100-РІЧЧЯ МАНЕВИЧ, будинок 53
Контактна особа: Хітько Алла Борисівна
380677792104
manusz760@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Upravlinnya socialnogo zahistu naselennya Manevickoyi raionnoyi derzhavnoyi administraciyi
National ID: 03192098
Contact point: Hitko Alla Borysivna
380677792104
manusz760@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2020 09:00
Початок аукціону: 06 квітня 2020 11:24
Очікувана вартість: 24 022 355,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 700 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120 111,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 23 грудня 2019 17:51
Enquiries until: 13 січня 2020 09:00
Complaints submission until: до 19 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 січня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 24 022 355 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 120 111 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 700 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
853533 послуга
Кейтерингові послуги (послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Маневицького району Волинської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44600, Україна, Волинська область, Маневицьки район, Маневицький район
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Catering servises ( Services of the catering, suffered from the Chornobyl disaster, in the educational institutions, situated on the radioactively polluted territories in Manevychi district Volyn region)
CPV: 55520000-1
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки здійснюються на підставі зведених актів приймання-передачі наданих послуг та розрахунків Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-23-005082-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БЕНЕФIТ ФУД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:40876153
Дата подання: 08 січня 2020 15:20
Вимога про усунення дискримінаційних вимог
До замовника:
Управління соціального захисту населення Маневицької райдержадміністрації
44600, Україна, Волинська область, смт Маневичі, вул. 100-річчя Маневич, буд.53
Код ЄДРПОУ 03192098
Тел. 0677792104
Ел.пошта manusz760@ukr.net

Ідентифікатор закупівлі:
UA-2019-12-23-005082-b

Суб’єкт, який подає вимогу:
Товариство з обмеженою відповідальністю «БЕНЕФІТ ФУД»
60413, Чернівецька область, Глибоцький район, с.Волока, вул.Александрі, 51А
Ел.пошта: info.benefitfood@gmail.com






ВИМОГА
про усунення дискримінаційних вимог Тендерної документації Управління соціального захисту населення Маневицької районної державної адміністрації на закупівлю
ДК 021:2015:55510000-1-Кейтерингові послуги




23 грудня 2019 року Управлінням соціального захисту населення Маневицької райнної державної адміністрації (далі - Замовник) було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015:55510000-1-Кейтерингові послуги, ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-23-005082-b.

За результатами вивчення тендерної документації нами було виявлено в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству у сфері публічних закупівель, обмежують конкуренцію, є дискримінаційними та перешкоджають нам подати свою тендерну пропозицію.

1. Пунктом 10 Додатку №2 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ передбачено, що під час надання послуг з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Маневицького району Волинської області, мають застосовуватись санітарні заходи та належна практика виробництва, системи НАССР або інші системи забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів (згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»).

Абзацем третім пункту 12 Додатку №2 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, а саме інформацію у довільній формі щодо надання послуг з харчування дітей із застосуванням санітарних заходів та належної практики виробництва, системи НАССР або інших систем забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів з обов’язковим додаванням до цієї інформації підтвердження у формі та спосіб визначенні відповідними нормативними документами та чинним законодавством.

Зазначені умови є такими, що не відповідають вимогам чинного в Україні законодавства та дискримінаційними, що обмежують коло осіб для подачі тендерної пропозиції.

Відповідно до ч.1 статті 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку розробляють, запроваджують та використовують постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Відповідно до ч.7 цієї ж статті Закону сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою.


Крім цього, просимо звернути вагу, що відповідно до пп.4.5, п.4 ДСТУ 3419-96 до об’єктів оцінки під час сертифікації систем якості належить, в тому числі стан виробництва, з точки зору можливості забезпечення стабільної якості продукції. Відповідно до пп. 2.3 – 2.4 «Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)», затверджених Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012 р. (зареєстрований в Мінюсті за № 1704/22016 09.10.2012 р.), оператори потужностей мають запровадити програми-передумови з урахуванням асортименту харчових продуктів, технологічних процесів та специфіки окремої потужності та провадження діяльності на кожному об’єкті.

Запровадження системи управління безпечністю харчових продуктів на підприємстві - тривалий процес, який стосується всіх служб і всього персоналу. Він не обмежується лише розробкою документації та наведенням елементарного порядку на виробництві продукції чи її обігу. Для запровадження дієвої системи управління безпечністю харчових продуктів необхідне, передусім, створення групи НАССР, навчання найвищого керівництва, персоналу, що виконує роботи, які впливають на безпечність продуктів та їх обіг та осіб, відповідальних за здійснення оперативного контролю. Може виникнути потреба в зміні технологічних процесів приготування їжі, перегляді вимог до постачальників сировини та матеріалів, або навіть і в заміні виробничого устаткування чи переплануванні приміщень.

Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.04.2014р. №3413-07/10684-12 «Щодо надання роз’яснень» (копія додається) наявність сертифіката на систему управління безпечністю харчових продуктів, що виданий на визначену адресу виробництва не дає права на його використання при виробництві харчових продуктів за іншими адресами виробництва, які не передбачені в сертифікаті чи додатках до нього.

Відповідність учасника вказаним принципам має підтверджуватись документально. Учасники зобов’язані підтвердити запровадження принципів НАССР на кожному з об’єктів, де будуть надаватись послуги, що відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» можливе у разі систематичного здійснення певного виду діяльності та потребує часу для впровадження такої системи.

Отже, зважаючи на викладене вище, розробка, запровадження та застосування постійно діючих процедур, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, по перше: не вимагає обов’язкової сертифікації відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»; по-друге: може бути здійснена відносно потужності, а у випадку, якщо оператор ринку не здійснює діяльність на певній потужності (у даному випадку учасник процедури закупівлі), то і запровадити принципи НАССР у навчальних закладах Маневицького району, де навчаються діти, що постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, а тим більше підтвердити у визначений законом спосіб не має можливості. Це можливо лише для переможця процедури закупівлі протягом певного часу.

Тому вимагаємо виключити вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції підтвердження у формі та спосіб визначенні відповідними нормативними документами та чинним законодавством, змінивши її вимогою щодо надання учасником процедури закупівлі гарантійного листа, яким буде підтверджено обов’язки учасника процедури закупівлі у випадку перемоги в тендері та укладення договору, розробити, запровадити та застосовувати постійно діючих процедур, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках відповідно до статті 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».



Враховуючи викладене вище, керуючись статтею 18 та статтею 30 закону України «Про публічні закупівлі»,

ВИМАГАЄМО:

1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Усунути наявні порушення процедури шляхом виключення всіх дискримінаційних вимог, або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі.


Директор ТОВ «БЕНЕФІТ ФУД» Т.М.Василів
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 січня 2020 08:21
Шановний скаржнику,
Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» регулює відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів і визначає порядок забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї.
У своїй вимозі Ви вказуєте, що розробка, запровадження та застосування постійно діючих процедур, які базуються на принципах систему аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, по перше: не вимагає обов’язкової сертифікації відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»; по друге: може бути здійснена відносно потужності, а у випадку, якщо оператор ринку не здійснює діяльність на певній потужності (у даному випадку учасник процедури закупівлі), то і запровадити принципи НАССР у навчальних закладах Маневицького району, де навчаються діти, що постраждали внаслідокк Чорнобильської катастрофи, а тим більше підтвердити у визначений законом спосіб не має можливості. Це можливо лише для переможця процедури закупівлі протягом певного часу.
Хочемо відзначити, що ми не вимагаємо запровадити принципи НАССР у навчальних закладах Маневицького району, а при наданні послуг з харчування дітей мають застосовуватись санітарні заходи та належна практика виробництва, системи НАССР. Терміни «запровадження» та «застосування», не є тотожними. При чому Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» розкриває поняття «санітарні заходи» та «виробництво», відповідно до п. 80 ч. 1 ст. 1 якого - санітарний або фітосанітарний захід - будь-який захід, що проводиться з метою:
захисту життя або здоров’я тварин чи рослин від ризиків, що виникають внаслідок проникнення, укорінення чи поширення шкідливих організмів, хвороб, організмів, які є носіями хвороб, а також хвороботворних організмів;
захисту життя або здоров’я людей та/або тварин від ризиків, що виникають від добавок, забруднюючих речовин, токсинів або хвороботворних організмів, які містяться у харчових продуктах або кормах;
захисту життя або здоров’я людини від ризиків, що виникають внаслідок хвороб, які переносяться тваринами, рослинами або продукцією, що виробляється з них, або внаслідок проникнення, укорінення чи поширення шкідливих організмів;
уникнення або обмеження іншої шкоди, що заподіюється внаслідок проникнення, укорінення чи поширення шкідливих організмів.
Санітарні або фітосанітарні заходи, зокрема, включають усі нормативно-правові акти, які стосуються питань забезпечення безпечності харчових продуктів, здоров’я тварин і карантину рослин; виробничі процеси та способи виробництва; процедури випробувань, інспекції та ухвалення; карантинні режими, включаючи відповідні вимоги щодо перевезення тварин чи рослин або щодо матеріалів, необхідних для їх виживання під час перевезення; положення щодо відповідних статистичних методів, процедур відбору зразків та методів аналізу ризику; вимоги щодо пакування та маркування, які безпосередньо стосуються безпечності харчових продуктів;
а відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 1 виробництво - діяльність, пов’язана з виробництвом об’єктів санітарних заходів, у тому числі всі стадії технологічного процесу, а саме первинне виробництво, підготовка, змішування та пов’язані з цим процедури, обробка, наповнення, пакування, переробка, відновлення та інші зміни стану об’єкта.
Крім того, хочемо наголосити, що ми не конкретизуємо та не вимагаємо відповідно до ч. 1 ст. 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» розроблення, запровадження та використання постійно діючих процедур, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також не вимагаємо відповідно до ч. 7 ціє ж статті Закону сертифікацію постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках.
Суть формулювання, що «учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам предмета закупівлі, а саме... інформацію у довільній формі щодо надання послуг з харчування дітей із застосуванням санітарних заходів та належної практики виробництва, системи НАССР або інших систем забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів (згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»)», полягає в тому, що учаснику надається можливість вільно, на власний розсуд, надати будь-яку інформацію та будь-які документи, що будуть підтверджувати безпечність та якість харчових продуктів під час їх виробництва та обігу.
Також п. 55 ч.1 ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» розкриває поняття оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. До операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів. Оператором ринку також вважається агропродовольчий ринок.
Таким чином, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаціно-правових форм, які бажають брати участь у процедурі закупівлі, мають відповідати вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. І Ви, шановний скаржнику, як юридична особа, одним з видів діяльності якої є постачання інших готових страв (основний), зобов’язані на всіх стадіях технологічного процесу виробництва та обігу харчових продуктів дотримуватись їх безпечності та якості, адже мова йде про життя та здоров’я громадян України.
Ваша вимога про виключення вимоги щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції підтвердження у формі та спосіб визначені відповідними нормативними документами та чинним законодавством є не зовсім зрозумілою, адже з Вашого формулювання зовсім не можливо встановити, яку саме вимогу Ви хочете виключити. Щодо заміни її вимогою щодо надання учасником процедури закупівлі гарантійого листа, яким буде підтверджено обов’язки учасника процедури закупівлі у випадку перемоги в тендері та укладення договору, розробити, запровадити та застосовувати постійно діючих процедур, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках відповідно до ст. 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», слід відзначити наступне. Згідно ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Ні Закон України «Про публічні закупівлі», в тому числі ст. 18, 30, ні Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» не встановлюють обов’язку замовника встановлювати для учасників закупівлі послуг з харчування дітей, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, в тендерній документації вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі гарантійого листа, яким буде підтверджено обов’язки учасника процедури закупівлі у випадку перемоги в тендері та укладення договору, розробити, запровадити та застосовувати постійно діючих процедур, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках відповідно до ст. 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». А ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентує, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Ваші суб’єктивні здогадки та висновки про зміни вимог до учасників процедури закупівлі послуг з харчування дітей не мають жодного нормативно-правового підтвердження.
Згідно ст. 3 Конституції України людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю, а згідно ст. 52 Конституції України будь-яке насильство над дитиною та її експлуатація переслідуються за законом.
Таким чином, застосування санітарних заходів та належної практики виробництва, системи НАССР не є дискримінаційною вимогою, а навпаки, попереджує та запобігає ймовірності надавати послуги з харчування недобросовісними операторами ринку (надавачами послуг), які при їх організації та наданні можуть призвести до завдання шкоди здоров’ю, і, у випадку недбалого ставлення, смерті дітей внаслідок неякісних продуктів харчування, їх релізації на всіх стадіях технологічного процесу.
Саме надання учасниками процедури закупівлі інформації у довільній формі щодо надання послуг з харчування дітей із застосуванням санітарних заходів та належної практики виробництва, системи НАССР або інших систем забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів (згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») призведе до поліпшення санітарно-епідеміологічної ситуації щодо групових захворювань на гострі кишкові інфекції, харчові отруєння дітей Маневицького району, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи та яким будуть надаватись послуги з харчування операторами ринку, а не та вимога, що нав’язується Вами, коли Ви будете невідомо коли розробляти, запроваджувати та застосовувати постійно діючі процедури відповідно до ст. 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» після укладення договору, адже Ви також стверджуєте, що для Вас запровадження системи управління безпечністю харчових продуктів на підприємстві це тривалий процес, а діти, згідно закупівлі в свою чергу, харчуються протягом бюджетного року.
Щодо листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.04.2014 року № 3413-07/10684-12 «Щодо надання роз’яснень», на який ви спираєтесь, то він не є джерелом права та не носить нормативного характеру.
Розгорнути Згорнути
Вимогу не задоволено, відсутні правові підстави для виконання вимоги Тзов "БЕНЕФІТ ФУД"

Документи подані скаржником

08 січня 2020 15:20
Вимога.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-23-005082-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БЕНЕФIТ ФУД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:40876153
Дата подання: 10 лютого 2020 16:10
Скарга на рішення та бездіяльність замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель
Орган оскарження: Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БЕНЕФІТ ФУД», код за ЄДРПОУ 40876153 Місцезнаходження: 60413, Чернівецька область, Глибоцький район, с.Волока, вул.Александрі, 51А електронна пошта: benefit6153@gmail.com телефон: 0683723135 Замовник: УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ МАНЕВИЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ код ЄДРПОУ 03192098 Адреса: 44600, Волинська область, селище міського типу Маневичі, вул.100-РІЧЧЯ МАНЕВИЧ, буд.53 електронна пошта: manusz760@ukr.net телефон: 0677792104 Інформація про закупівлю ID: UA-2019-12-23-005082-b Ідентифікатор закупівлі: a049803641de410abe399aed4feb8a3f Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 07.02.2020р. Плата за подання скарги – 5000,00 грн. Без ПДВ СКАРГА на рішення та бездіяльність замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель Управлінням соціального захисту населення Маневицької районної державної адміністрації (надалі за текстом Замовник) на веб-сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) було оприлюднено оголошення та тендерну документацію за № UA-2019-12-23-005082-b про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: Найменування предмета закупівлі, код відповідно до державного класифікатора: Кейтерингові послуги (послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Маневицького району Волинської області) ДК 021:2015 55520000-1 Очікувана вартість предмета закупівлі – 24022355,00 грн. Для участі у торгах було подано чотири пропозиції від наступних учасників: 1. ТОВ “АТОМСЕРВІС” 2. ТОВ “БЕНЕФІТ ФУД” 3. ТОВ “РАМЕДАС Україна” 4. ТОВ “АРХІМАГІР” За результатами прекваліфікації Замовником 07.02.2020 року було допущено до аукціону дві тендерні пропзиції: ТОВ “АТОМСЕРВІС” та ТОВ “АРХІМАГІР”. Пропозиції учасників ТОВ “РАМЕДАС Україна” та ТОВ “БЕНЕФІТ ФУД” було відхилено (протокол розгляду тендерних пропозицій додається). З підставами відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БЕНЕФІТ ФУД», а також допущення до участі в аукціоні тендерних пропозицій ТОВ “АТОМСЕРВІС” та ТОВ “АРХІМАГІР” та відповідно прийнятим рішенням Замовника Скаржник не погоджується та вважає, що таке рішення було прийняте всупереч вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» та підлягає скасуванню. Свою позицію ТОВ «БЕНЕФІТ ФУД» обрунтовує наступним: 1. Відповідно до п.12 Додатку 2 до Тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету Управління соціального захисту населення Маневицької районної державної адміністрації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію у довільній формі щодо надання послуг з харчування дітей із застосуванням санітарних заходів та належної практики виробництва, системи НАССР або інших систем забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів з обов’язковим додаванням до цієї інформації підтвердження у формі та спосіб визначенні відповідними нормативними документами та чинним законодавством. У протоколі розгляду тендерних пропозицій Замовник зазначає, що за результатами розгляду тендерним комітетом тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «БЕНЕФIТ ФУД» на відповідність вимогам тендерної документації встановлено, що учасником не подано у складі тендерної пропозиції, яка надана в електронному вигляді, документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, а саме: - інформацію у довільній формі щодо надання послуг з харчування дітей із застосуванням санітарних заходів та належної практики виробництва, системи НАССР або інших систем забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів з обов’язковим додаванням до цієї інформації підтвердження у формі та спосіб, визначені відповідними нормативними документами та чинним законодавством. Далі Замовник зазначає, що наше товариство не надало жодних підтвердних документів з інформацією про застосування системи НАССР під час виробництва та обігу харчових продуктів з підтвердженням цієї інформації у спосіб, передбачений до Законом України "Про безпечність та якість харчових продуктів" (станом на січень місяць 2020 року в Україні немає такого закону) та Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 № 590, Зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 9 жовтня 2012 р. за № 1704/22016, яким затверджено Вимоги щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР). Не погоджуємось з такими висновками Замовника, які на нашу думку є необ’єктивними та упередженими та не відповідають Закону України “Про публічні закупівлі”, Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”, вимогам тендерної документації (складеної та затвердженої Замовником) та раніше викладеній позиції Замовника щодо зазначеного питання. Так, на підтвердження зазначеної вимоги тендерної документації скаржником ТОВ “БЕНЕФІТ ФУД” у складі тендерної пропозиції було надано наступні документи: - інформація (у довільній формі як того вимагав Замовник) щодо надання послуг з харчування дітей із застосуванням санітарних заходів та належної практики виробництва, системи НАССР (вих. №45 від 21.01.2020р.), на підтвердження якої були надані документи (які не взяті до уваги Замовником взагалі), згідно переліку; - копію плану НАССР; - копію протоколу валідації плану НАССР; - наказ про призначення відповідальної особи, створення безпечності харчових продуктів та розробки документації системи управління; - копію Положення про групу харчової безпечності; - копію протоколу проведення засідання групи харчової безпечності. Відповідно до статті 21 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” оператори ринку розробляють, запроваджують та використовують постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. До принципів системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, зазначених у частині першій цієї статті, належать: 1) ідентифікація небезпечних факторів, яким необхідно запобігти або які необхідно усунути або зменшити до прийнятного рівня; 2) визначення критичних контрольних точок на етапах, на яких контроль управління є визначальним для запобігання виникненню небезпечних факторів, їх усунення або зменшення до прийнятного рівня; 3) установлення критичних меж у критичних контрольних точках, які дають змогу відрізнити прийнятність харчового продукту від неприйнятності з точки зору його безпечності; 4) проведення процедур моніторингу в критичних контрольних точках, які забезпечують отримання даних для оперативного управління небезпечними факторами; 5) запровадження коригувальних дій, які повинні проводитися, якщо результати моніторингу свідчать про те, що певна критична контрольна точка вийшла з-під контролю; 6) розроблення процедур, які повинні застосовуватися на постійній основі, з метою перевірки результативності заходів, зазначених у пунктах 1-5 частини третьої цієї статті; 7) розроблення документів та ведення записів відповідно до виду діяльності та обсягів виробництва для підтвердження результативного застосування заходів, які зазначені у пунктах 1-6 частини третьої цієї статті. Підтвердженням виконання вимог зазначеної норми Закону скаржником були надані документи. Оскільки частиною 7 статті 21 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” сертифікація постійно діючих процедур не визначено обов’язковою, скаржником сертифікати не надавались. Крім цього, хочемо звернути увагу, що Скаржником стосовно спірної вимоги тендерної документації було надана скарга UA-2019-12-23-005082-b.a1 на адресу Замовника (копія скарги додається), який у відповіді від 11.01.2020 року зазначив, що : “..що ми не вимагаємо запровадити принципи НАССР у навчальних закладах Маневицького району, а при наданні послуг з харчування дітей мають застосовуватись санітарні заходи та належна практика виробництва, системи НАССР. Крім того, хочемо наголосити, що ми не конкретизуємо та не вимагаємо відповідно до ч. 1 ст. 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» розроблення, запровадження та використання постійно діючих процедур, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Суть формулювання, що «учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам предмета закупівлі, а саме... інформацію у довільній формі щодо надання послуг з харчування дітей із застосуванням санітарних заходів та належної практики виробництва, системи НАССР або інших систем забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів (згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»)», полягає в тому, що учаснику надається можливість вільно, на власний розсуд, надати будь-яку інформацію та будь-які документи, що будуть підтверджувати безпечність та якість харчових продуктів під час їх виробництва та обігу”. Разом з тим, відхиляючи тендерну пропозицію ТОВ “БЕНЕФІТ ФУД”, Замовник змінює свою думку та вже у протоколі розгляду тендерних пропозицій вказує: “Товариство з обмеженою відповідальністю «БЕНЕФІТ ФУД» не надало жодних підтвердних документів з інформацією про застосування системи НАССР під час виробництва та обігу харчових продуктів з підтвердженням цієї інформації у спосіб, передбачений до Законом України "Про безпечність та якість харчових продуктів" та Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 № 590, Зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 9 жовтня 2012 р. за №1704/22016, яким затверджено Вимоги щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)”. Вважаємо дії Замовниками такими, що порушують принципи добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а також запобігання корупційним діям і зловживанням, які закріплені у статті 3 Закону України “Про публічні закупівлі”. Крім цього, відповідно до п.4 ч.1 статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, якщо така тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Оскільки тендерною документацією передбачено надання інформації у довільній формі та підтвердження такої інформації на власний розсуд учасника закупівлі, то у Замовника у даному випадку відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ “БЕНЕФІТ ФУД” 2. Відповідно до п.6 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі згідно Додатку №2. Відповідно до п.12 Додатку 2 до Тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету Управління соціального захисту населення Маневицької РДА передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати примірне двотижневе меню для кожної вікової групи дітей, для яких закуповуються послуги згідно із цією закупівлею. Жодним вимог щодо форми, реквізитів, погоджень зазначеного меню Замовником не передбачалось. На виконання зазначеної вимоги ТОВ “БЕНЕФІТ ФУД” у складі тендерної пропозиції було надано Перспективне двотижневе меню для дітей віком від 6 до 18 років, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Маневицького району Волинської області на 2020 рік. Зазначене меню розроблене в межах виконання не менше 28,7 % добової медичної (фізіологічної) норми харчування відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України 21.05.1992 № 258 «Про норми харчування та компенсацію вартості продуктів для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи». Таким чином, учасником виконано всі вимоги Замовника. Всупереч цьому, Замовник визнав, що тендерна пропозиція учасника ТОВ “БЕНЕФІТ ФУД” не відповідає вимогам тендерної документації у зв’язку з тим, що перспективне двотижневе меню не було погоджене Маневицьким районним управлінням Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області. На думку Замовника погодження меню зазначеним органом передбачено не зазначеним у тендерній документації Наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 року № 242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» (надалі - Наказ)саме на стадії подання тендерних пропозицій (хоча такої вимоги Замовник не передбачив). Хоча п.19 та 22 (на які посилається Замовник) не передбачено погодження перспективного двотижневого меню на момент подання тендерної пропозиції. На дату подання тендерної пропозиції учасники ще не являються підприємствами, які надають послуги з харчування учнів навчальних закладів, а лише реалізують своє право участі у торгах. Тому вважаємо, що учасник ТОВ “БЕНЕФІТ ФУД” не зобов’язаний був подавати у складі своєї тендерної пропозиції перспективне двотижневе меню з обов’язковим його погодженням Маневицьким районним управлінням Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області. Крім цього, такої вимоги не було передбачено тендерною документацією Замовника і тому відхилення тендерної пропозиції ТОВ “БЕНЕФІТ ФУД” у цій частині є неправомірним. 3. Відповідно до ч.5 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про працівників, які безпосередньо будуть задіяні у процесі приготування їжі, а саме кухарів (нормативна чисельність яких відповідає наказу Міністерства освіти та науки України «Про затвердження Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів» від 06.12.2010 №1205) з досвідом роботи за спеціальністю, а також інших працівників для надання послуг, що є предметом цієї закупівлі (кухонних робітників, водіїв та ін.) що працюють за трудовим договором,. Листи-згоди від суб’єктів персональних даних на їх обробку з дотриманням Закону України «Про захист персональних даних» . На виконання зазначених вимог ТОВ “БЕНЕФІТ ФУД” у складі тендерної пропозиції було надано необхідні документи: інформаційну довідку про наявність та перелік працівників відповідної кваліфікації (вих.№36 від 21.01.2020р.), документи, що підтведжують кваліфікацію (копію дипломів), згоди на обробку персональних даних. Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ “БЕНЕФІТ ФУД” з причини відсутності у деяких згодах на обробку персональних даних серії та номеру паспорту працівників. Вважаємо такі дії Замовника упередженими, оскільки Замовником у тендерній документації не висувались вимоги до форми та змісту згоди, не надалась форма згоди, яку мали би надати працівники Учасника і відтак з цих причин тендерна пропозиція не може бути визнана такою, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та є неправомірною. 4. Під час розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі та відхилення пропозиції ТОВ “БЕНЕФІТ ФУД” з формальних міркувань, Замовник - Управління соціального захисту населення Маневицької районної державної адміністрації залишено поза увагою невідповідності у тендерних пропозиціях інших учасників, які мали би стати причиною відхилення таких пропозицій. Зокрема, тендерна пропозиція учасника ТОВ “АРХІМАГІР” не відповідає критерію “Наявність обладнання та матеріально-технічної бази” на відповідність якого Замовником вимагається надання у складі тендерної пропозиції інформацію у довільній формі про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей, які є достатніми для надання послуг з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Маневицького району Волинської області та документів, які підтверджують право володіння/користування (договір оренди або інший цивільно-правовий, господарський договір) Учасника вказаними ним об’єктами матеріально-технічної бази, а також документи, що підтверджують відповідність вказаних об’єктів вимогам санітарних норм та правил. На підтвердження зазначеної вимоги учасник ТОВ “АРХІМАГІР” надав довідку №26-Т від 21.01.2020р., договір оренди приміщень №01/02/12 від 02.12.2019р. Згідно зазначеного договору учасник орендував складське приміщення площею 200кв.м за адерсою м.Дубровиця, вул. Залізнична, 6. Також ТОВ “АРХІМАГІР” на підтвердження відповідності вказаного складського приміщення вимогам санітарних норм та правил надано копію акту №62 від 27.12.2019р., складеного Дубровицьким районним управлінням Головного управління Держпродспоживслужби у Рівненській області, складений за результатами проведення планового заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин за адресою: Рівненська область, м.Дубровиця, вул.Залізнична, 6. В акті зафіксовані порушення вимог законодавства, у тому числі вказано, що в приміщенні наявна картонна та пластикова упаковка невідомого походження, будівельні матеріали та сміття; неможливе проведення чищення та дезінфекція, а також здійснення інших заходів боротьби із шкідниками, тому що підлога нерівна, вкрита піщаною сумішшю, вхідні двері поломані. В приміщеннях відсутні міжкімнатні двері, що може привести до накопичення бруду та неналежного підтримання температурних режимів, проникнення гризунів, контакту з токсичними речовинами та матеріалами. Відсутня належна природня та механічна вентиляція. Обладнання для зберігання харчових продуктів та інвентар відсутні. Оператором не надано договору на утилізацію відходів. Оператором не надано список працівників, які будуть працювати в зоні поводження з харчовими продуктами та не мають протипоказань щодо поводження з харчовими продуктами. Відсутні умивальники для миття та дезінфекції рук. Відсутній журнал щодо проходження персоналом навчання з питань гігієнічних вимог до виробництва та обігу харчових продуктів у цього оператора ринку. Відсутні договори та акти виконаних робіт про проведення дезінфекції та дератизації складу відповідно до законодавства. Морозильні камери та інше холодильне обладнання для зберігання харчових продуктів відсутнє. Таким чином учасник ТОВ “АРХІМАГІР” не підтвердив документально відповідність критерію “Наявність обладнання та матеріальної-технічної бази” та відповідно до п.1 ч.1 статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” його пропозиція мала бути відхилена Замовником як така, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установлених статтею 16 Закону. Але з незрозумілих причин Замовник допустив тендерну пропозицію ТОВ “АРХІМАГІР” до аукціону. 5. Відповідно до п.10 ч.1 статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Очікувана вартість оскаржуваної процедури закупівлі становить 24022355,00 грн., тому учасники мають мати антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. При цьому учасниками закупівлі ТОВ “АТОМСЕРВІС” та ТОВ “АРХІМАГІР” у складі їх тендерних пропозицій не надано копій зазначених документів, у зв’язку з чим їх тендерні пропозиції не відповідають вимогам ст.17 Закону України “Про публічні закупівлі” та мали бути відхилені Замовником з цих підстав. 6. Відповідно до п.2 Розділу V “Оцінка тендерної пропозиції” Тендерної документації Замовника передбачено, що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає лист в довільній формі, яким підтверджується надання згоди на обробку персональних даних, які містяться у складі тендерної пропозиції, відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних». Тобто Замовником не визначено вимог до форми та змісту такої згоди, не надано форми чи промірного зразка згоди на обробку персональних даних учасника. При цьому згода на обробку персональних даних ТОВ “АТОМСЕРВІС” (№43/УП від 17.01.2020р.) та ТОВ “АРХІМАГІР” (№36-Т від 21.01.2020р.) є ідентичними, містять однакові реквізити адресата (Замовника), текст згоди, поля тощо. Така схожість у документах тендерних пропозицій учасників може свідчити про змову сторін, що спотворює результати торгів Таке порушення передбачене п.4 ч.2 статті 6, п.1 ст.50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”. 7. Пунктом 2 Додатку 2 до Тендерної документації передбачено, що послуги з харчування дітей по трьом віковим категоріям полягають у забезпеченні одноразовим харчуванням (обідом) в межах виконання не менше 28,7 % добової медичної (фізіологічної) норми харчування відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України 21.05.1992 № 258 «Про норми харчування та компенсацію вартості продуктів для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», та у порядку, встановленому Постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 №116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість», а також з урахуванням вимог законодавства, яке регулює надання послуг громадського харчування. Набір продуктів харчування, які забезпечують дотримання денної норми та на основі цін, на які здійснюється розрахунок учасником вартості цінової пропозиції до початку та після закінчення аукціону, є незмінним. Учасником ТОВ «АТОМСЕРВІС» у складі його тендерної пропозиції надано перспективне двотижневе меню, яким не виконуються вимоги щодо забезпечення не менше 28,7% добової медичної (фізіологічної) норми харчування відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України 21.05.1992 № 258 «Про норми харчування та компенсацію вартості продуктів для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», по окремим продуктам харчування, а саме: молока менше на 50% від передбачених, яєць менше на 60% від вимог Замовника. Тобто тендерна пропозиція ТОВ «АТОМСЕРВІС» не відповідає вимогам Замовника в частині забезпечення добових медичних (фізіологічних норм) та має бути відхилена Замовником , відповідно до п.4 ч.1 статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі”. Викладені обставини обгрунтовують наявність порушених прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника внаслідок допущення Замовником ряду порушень процедури закупівлі та бездіяльності Замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Відповідно до ч.9 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. На підставі викладено вище, враховуючи протиправність у відхиленні тендерної пропзицію ТОВ “БЕНЕФІТ ФУД” та не відхилення тендерних пропозий учасників ТОВ «АТОМСЕРВІС» та ТОВ “АРХІМАГІР” в порушення вимог статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись положеннями ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»,- ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення процедури закупівлі з боку замовника Управління соціального захисту населення Маневицької районної державної адміністрації. 3. Зобов’язати Управління соціального захисту населення Маневицької районної державної адміністрації скасувати прийняте ним рішення від 07.02.2020 року про відхилення тендерної пропозицію ТОВ “БЕНЕФІТ ФУД”. 4. Зобов’язати Управління соціального захисту населення Маевицької районної державної адміністрації скасувати прийняте ним рішення від 07.02.2020р. про допущення до участі в аукціоні учасників ТОВ «АТОМСЕРВІС» та ТОВ “ АРІХМАГІР”. 5. Зобов’язати Управління соціального захисту населення Маневицької районної державної адміністрації відмінити процедуру закупівлі UA-2019-12-23-005082-b у зв’язку з допущенням до аукціону меншу двох тендерних пропозицій. Додаток: 1. Платіжне доручення про здійснення сплати за подання скарги. 2. Копія протоколу розгляду тендерних пропозицій 3. Копія тендерної документації 4. Копія тендерної пропозиції ТОВ “БЕНЕФІТ ФУД” 5. Копія тендерної пропозиції учасника ТОВ «АТОМСЕРВІС» 6. Копія тендерної пропозиції ТОВ “АРХІМАГІР” 7. Копія скарги на адресу замовника 8. Копія відповіді Замовника.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 лютого 2020 18:55
рішення від 12.02.2020 № 2694 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 13 лютого 2020 18:55
рішення від 02.03.2020 № 3941 .pdf
Дата публікації: 05 березня 2020 22:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення № 3941-р/пк-пз від 02.03.2020 року, прийнятого Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за процедурою закупівлі «ДК 021:2015-55520000-1 Кейтерингові послуги», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-12-23-005082-b, тендерним комітетом прийнято рішення допустити до аукціону товариство з обмеженою відповідальністю «БЕНЕФIТ ФУД» та відхилити тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АРХІМАГІР».
Дата виконання рішення замовником: 06 березня 2020 10:01
Номер скарги: UA-2019-12-23-005082-b.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41602890
Дата подання: 12 лютого 2020 23:02
СКАРГА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Управлінням соціального захисту населення Маневицької районної державної адміністрації (далі – Замовник) згідно оголошення UA-2019-12-23-005082-b про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) з публікацією англійською мовою, було оголошено про проведення відкритих торгів з закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 - 55520000-1 «Кейтерингові послуги», (далі – Процедура закупівлі, Закупівля). Товариство з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС УКРАЇНА» (далі – Скаржник) прийняло участь у Закупівлі та подало відповідну тендерну пропозицію. За результатами розгляду тендерної пропозиції Скаржника в порядку ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» вона була відхилена згідно оприлюдненої 07.02.2020р. на веб-порталі Уповноваженого органу інформації про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та відповідно до розміщеного Протоколу розгляду тендерних пропозицій (далі – Протокол), згідно якого тендерну пропозицію Скаржника було відхилено як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Вважаємо вищезазначене рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника необґрунтованим й протиправним та таким, що порушує інтереси та права Скаржника, з огляду на наступне. Згідно вищезгаданого Протоколу в розділі підстав відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відносно Скаржника зазначено наступне: «За результатами розгляду тендерним комітетом тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС Україна» на відповідність вимогам тендерної документації встановлено, що учасником не подано у складі тендерної пропозиції, яка надана в електронному вигляді, документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, а саме: Відповідно до вимог Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 23.12.2019 року, протокол № 11, Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», частини 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» - Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної позиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі згідно Додатку № 2. Відповідно до п. 12 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, а саме: - примірне двотижневе меню для кожної вікової групи дітей, для яких закуповуються послуги згідно із цією закупівлею. Одночасно, п. 5 Додатку 2 до Тендерній документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», міститься наступна вимога: - Послуги з харчування дітей по трьом віковим категоріям полягають у забезпеченні одноразовим харчуванням (обідом) в межах виконання не менше 28,7 % добової медичної (фізіологічної) норми харчування відповідно до постанови Кабінету Міністрів України 21.05.1992 № 258 «Про норми харчування та компенсацію вартості продуктів для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», та у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 №116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість», а також з урахуванням вимог законодавства, яке регулює надання послуг громадського харчування. Тобто, тендерною документацією чітко встановлено, що при наданні своїх Тендерних пропозицій Учасники зобов’язані дотримуватися не тільки вимог Тендерної документації, а й вимог законодавства, яке регулює надання послуг громадського харчування. Одним із основних нормативно-правових актів, які регулюють процес надання послуг по організації харчування дітей у закладах загальної середньої освіти є спільний Наказ Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 року № 242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах». Пунктами 19 та 22 Наказу чітко встановлено, що Меню погоджується територіальною установою санітарно – епідеміологічної служби: «19. Керівником закладу (навчального, оздоровчого, підприємства громадського харчування або організації, що надає послуги з харчування дітей) затверджуються примірні двотижневі меню, які погоджуються з територіальною установою державної санітарно-епідеміологічної служби. 22. Керівником (навчального або оздоровчого закладу, підприємства громадського харчування або організації, що надають послуги із забезпечення харчування дітей) затверджуються примірні двотижневі меню, які погоджуються з територіальною установою державної санітарно-епідеміологічної служби». Варто відзначити, що відповідно до Постанови КМУ від 29.03.2017 року № 348 «Деякі питання Державної санітарно-епідеміологічної служби» функції Державної санітарно-епідеміологічної служби» покладено на Державну службу з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, а Постановою КМУ від 10.09.2014 року № 442 «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади» утворилася Державна служба з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів шляхом приєднання до неї Державної санітарно-епідеміологічнної служби та покладено на Службу, що утворюється, функції з реалізації державної політики, які виконували органи, що припиняються. Перспективне двотижневе меню ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» погоджене 14.01.2020 року Начальником Сарненського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області. Враховуючи вищевикладене Перспективне двотижневе меню, передбачене для харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненського району Рівненської області області на 2020 рік, яке було надане ТОВ «Рамедас Україна», повинно було бути погоджене територіальною установою, а саме – Маневицьким районним управління Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області саме для навчальних закладів Маневицького району, а не Сарненським районним управлінням Головного управління Держпродспоживслужби у Рівненській області. Відповідно до підпункту 4.3 пункту 4 розділу І Тендерної документації місце надання послуги: навчальні заклади, розташовані на територіях радіоактивного забруднення Маневицького району Волинської області, визначені у Додатку 2 до цієї Документації. ТОВ «Рамедас Україна» у складі своєї Тендерної пропозиції у файлі 12 надав Перспективне двотижневе меню з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненського району Рівненської області на 2020 рік. Враховуючи вищевикладене, пропозиція ТОВ «Рамедас Україна» не відповідає вимогам Тендерної документації в цій частині. Крім того, ТОВ «Рамедас Україна» чітко зазначив, що Меню передбачене для харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення саме Сарненського району Рівненської області на 2020 рік, а не Маневицького раойну Волинської області, що підтверджується підписом уповноваженої особи Сарненського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби у Рівненській області. Тобто, Меню не відповідає предмету закупівлі - Кейтерингові послуги ДК 021:2015 55520000-1 - Послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Маневицького району Волинської області. Підсумовуючи вище вказане, на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС УКРАЇНА» підлягає відхиленню як така, що не відповідає вимогам Тендерної документації». Однак з такими висновками Замовника про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам тендерної документації та з самим рішенням Замовника про відхилення пропозиції Скаржника погодитись не можна, з огляду на наступне. Згідно частини 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі згідно Додатку №2. Додаток № 2 містить, серед іншого, наступну умову (наданий повний текст пункту 12 Додатку № 2): «12. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, а саме: - примірне двотижневе меню для кожної вікової групи дітей, для яких закуповуються послуги згідно із цією закупівлею; - інформацію у довільній формі щодо надання послуг з харчування дітей із застосуванням санітарних заходів та належної практики виробництва, системи НАССР або інших систем забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів з обов’язковим додаванням до цієї інформації підтвердження у формі та спосіб визначенні відповідними нормативними документами та чинним законодавством». При цьому, ані п. 12 Додатку №2, ані Тендерна документація не містять жодних вимог щодо форми та/або змісту (контекстного наповнення) такого примірного двотижневого меню. Також Тендерна документація не містять окремих вимог до порядку оформлення (в т.ч. будь-якого погодження) такого примірного двотижневого меню, а так само не містить жодних умов або приписів відносно того, які вимоги чинного законодавства повинні бути враховані (застосовані) при складанні саме примірного двотижневого меню. Відзначимо, що чинне законодавство також не містить вимог до форми та змісту примірного двотижневого меню, а також відсутній нормативно-правовий акт, який би встановлював окремий регламент (окрему процедуру) складання, оформлення та погодження двотижневого меню. В той же час, в складі тендерної пропозиції Скаржника наявний файл «12. Перспективне двотижневе меню.pdf», який містить примірне двотижневе меню, для кожної вікової групи дітей, для яких закуповуються послуги згідно із цією закупівлею (для дітей трьох вікових категорій (6-10, 10-14, 14-18 років), які потерпіли від Чорнобильської катастрофи). Стосовно наведених Замовником в Протоколі міркувань про застосування наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 року № 242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», зокрема, п. 19, 22 Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого цим наказом, слід зазначити наступне. Відповідно до п.п. 19, 22 Порядку передбачено, що керівником (навчального або оздоровчого закладу, підприємства громадського харчування або організації, що надають (!!!) послуги з харчування дітей (послуги із забезпечення харчування дітей)) затверджуються примірні двотижневі меню, які погоджуються з територіальною установою державної санітарно-епідеміологічної служби. В той же час ані Порядок, ані зазначений наказ, яким такий Порядок затверджений, не встановлюють обов’язок надання згаданого примірного двотижневого меню під час проведення процедури конкурсного відбору організацій, що надаватимуть послуги з харчування дітей (процедури закупівлі відповідної послуги). Більше того, п. 3 Порядку, який визначає процес організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, взагалі не містить такий етап як складання двотижневого меню, а комплексний аналіз згаданої норми п.п. 19, 22 Порядку у взаємозв’язку з іншими нормами зазначеного документу (п. 3, 8, 13 Порядку) дають підстав дійти впевненого висновку, що зазначене примірне двотижневе меню затверджується вже після відпрацювання режиму і графіка харчування дітей, визначення постачальників продуктів харчування і продовольчої сировини, тобто після проведеної процедури закупівлі відповідної послуги (процедури конкурсного відбору організацій, що надаватимуть послуги з харчування дітей), а не до такої процедури. Отже посилання Замовника на вищезгаданий Порядок в контексті наведеного «опосередкованого» нормативно-правового обґрунтування невідповідності пропозиції Скаржника (залишаючи осторонь те, що, як зазначено вище, Тендерна документація взагалі не містить вимог щодо застосування будь-якого нормативно-правового акту до оформлення примірного двотижневого меню) є безпідставними та відверто хибними, оскільки відповідно до вимог вищезгаданого Порядку таке меню погоджується лише після проведення процедури закупівлі відповідної послуги з харчування дітей керівником організації, що вже надає (!!!) послуги з харчування дітей (із забезпечення харчування дітей), отже фактично відсутні підстави для погодження такого меню на підставі положень Порядку на етапі, коли організація ще не надає такі послуги, а лише збирається прийняти участь у конкурсному відборі (торгах) з подальшою можливістю стати переможцем таких торгів, укласти договір на надання послуг, - лише після чого такі послуги вже зможуть надаватися. В будь-якому випадку висновок Замовника про те, що примірне двотижневе меню повинно було бути погоджене територіальною установою, а саме – Маневицьким районним управління Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області, є необґрунтованим та хибним, оскільки така умова (вимога) Тендерною документацією не встановлена...
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 лютого 2020 17:35
рішення від 14.02.2020 № 2852 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 лютого 2020 17:35
рішення від 02.03.2020 № 3942 .pdf
Дата публікації: 05 березня 2020 22:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення № 3942-р/пк-пз від 02.03.2020 року, прийнятого Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за процедурою закупівлі «ДК 021:2015-55520000-1 Кейтерингові послуги», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-12-23-005082-b, тендерним комітетом вирішено допустити до аукціону товариство з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС УКРАЇНА» та відхилити тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АРХІМАГІР».
Дата виконання рішення замовником: 06 березня 2020 09:57
Номер скарги: UA-2019-12-23-005082-b.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ АТОМСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:39927581
Дата подання: 11 березня 2020 16:42
невідповідність пропозиції т.д.
невідповідність пропозиції т.д.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 березня 2020 19:11
рішення від 16.03.2020 № 4915 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 16 березня 2020 19:10
рішення від 31.03.2020 № 6146 .pdf
Дата публікації: 03 квітня 2020 16:52

Документи подані скаржником

10 лютого 2020 16:09
Вимога.PDF
10 лютого 2020 16:09
відповідь Замовника.pdf
10 лютого 2020 16:09
Скарга.PDF
10 лютого 2020 16:10
Платіжне доручення.PDF
10 лютого 2020 16:10
ТД Маневичі 20.doc
10 лютого 2020 16:10
UA-2019-12-23-005082-b-qualifications.pdf
10 лютого 2020 16:13
sign.p7s

Документи подані замовником

06 березня 2020 10:00
Протокол 6.pdf

Документи подані скаржником

12 лютого 2020 23:02
СКАРГА_Маневичі_12.02.2020.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

11 березня 2020 16:42
плата за подання
11 березня 2020 16:42
Скарга

Документи подані замовником

25 березня 2020 14:15
Лист.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 березня 2020
UA-2019-12-23-005082-ba049803641de410abe399aed4feb8a3f
Найменування: Управління соціального захисту населення Маневицької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03192098
Місцезнаходження: 44600, Україна, Волинська область обл., селище міського типу Маневичі, ВУЛИЦЯ 100-РІЧЧЯ МАНЕВИЧ, будинок 53
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення
ТОВ АРХІМАГІР Відповіді учасника Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ АТОМСЕРВІС Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БЕНЕФIТ ФУД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" Відповіді учасника Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" Відповіді учасника Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ АРХІМАГІР Відповіді учасника Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БЕНЕФIТ ФУД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Документи

Публічні документи

22 січня 2020 17:18
ГАРАНТІЯ ТА ІНШЕ.zip
22 січня 2020 17:18
згода Договір.pdf
22 січня 2020 17:18
калькуляція.pdf
22 січня 2020 17:18
кваліф працівники.pdf
22 січня 2020 17:18
статутні документи.pdf
22 січня 2020 17:18
Тенд.Пропозиція.pdf
22 січня 2020 17:18
Технічні характер.pdf

Документи

Публічні документи

22 січня 2020 17:26
sign.p7s
22 січня 2020 17:26
sign.p7s
22 січня 2020 17:23
Банківська ліцензія.7z
22 січня 2020 17:23
Протокол НР.7Z
22 січня 2020 17:23
Витяг із Статуту.7z
22 січня 2020 17:23
Статут.PDF
22 січня 2020 17:23
Наказ Фролова Ю.М.7Z
22 січня 2020 17:23
Гарантія 340-20.7z
22 січня 2020 17:23
Лист для клієнтів.7z
22 січня 2020 17:23
тендерна пропозиція.PDF
22 січня 2020 17:23
Калькуляція.PDF
22 січня 2020 17:23
акт.PDF
22 січня 2020 17:23
договір з банком.PDF
22 січня 2020 17:23
довідка ст.17.PDF
22 січня 2020 17:23
перспективне меню.PDF

Документи

Публічні документи

09 квітня 2020 17:25
sign.p7s
09 квітня 2020 11:45
Dovidka_20092608830600379963.pdf
09 квітня 2020 11:45
Лист-пояснення.pdf
09 квітня 2020 11:45
Довідка (08042020).zip
09 квітня 2020 11:45
Довідка МВС.zip
07 квітня 2020 11:39
sign.p7s
23 січня 2020 08:50
sign.p7s
23 січня 2020 08:50
sign.p7s
23 січня 2020 08:47
sign.p7s
23 січня 2020 08:47
sign.p7s
23 січня 2020 08:46
Калькуляція.pdf
23 січня 2020 08:46
Тендерна пропозиція.pdf
23 січня 2020 08:46
Vutyag z nakazu Savchenko (2).zip
23 січня 2020 08:46
Dovirenist_Savchenko (2).zip
23 січня 2020 08:46
Dovidka pro nazvu (2).zip
23 січня 2020 08:46
Bankivska Licenzia (2).zip
23 січня 2020 08:46
202994-ГР-0114_700 000.00.zip
23 січня 2020 08:46
5. Інформація ст. 17.pdf

Документи

06 березня 2020 09:40
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

06 березня 2020 09:40
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 квітня 2020 17:25
sign.p7s
09 квітня 2020 11:45
Dovidka_20092608830600379963.pdf
09 квітня 2020 11:45
Лист-пояснення.pdf
09 квітня 2020 11:45
Довідка (08042020).zip
09 квітня 2020 11:45
Довідка МВС.zip
07 квітня 2020 11:39
sign.p7s
23 січня 2020 08:50
sign.p7s
23 січня 2020 08:50
sign.p7s
23 січня 2020 08:47
sign.p7s
23 січня 2020 08:47
sign.p7s
23 січня 2020 08:46
Калькуляція.pdf
23 січня 2020 08:46
Тендерна пропозиція.pdf
23 січня 2020 08:46
Vutyag z nakazu Savchenko (2).zip
23 січня 2020 08:46
Dovirenist_Savchenko (2).zip
23 січня 2020 08:46
Dovidka pro nazvu (2).zip
23 січня 2020 08:46
Bankivska Licenzia (2).zip
23 січня 2020 08:46
202994-ГР-0114_700 000.00.zip
23 січня 2020 08:46
5. Інформація ст. 17.pdf

Документи

06 березня 2020 09:40
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

22 січня 2020 17:26
sign.p7s
22 січня 2020 17:26
sign.p7s
22 січня 2020 17:23
Банківська ліцензія.7z
22 січня 2020 17:23
Протокол НР.7Z
22 січня 2020 17:23
Витяг із Статуту.7z
22 січня 2020 17:23
Статут.PDF
22 січня 2020 17:23
Наказ Фролова Ю.М.7Z
22 січня 2020 17:23
Гарантія 340-20.7z
22 січня 2020 17:23
Лист для клієнтів.7z
22 січня 2020 17:23
тендерна пропозиція.PDF
22 січня 2020 17:23
Калькуляція.PDF
22 січня 2020 17:23
акт.PDF
22 січня 2020 17:23
договір з банком.PDF
22 січня 2020 17:23
довідка ст.17.PDF
22 січня 2020 17:23
перспективне меню.PDF

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВ АРХІМАГІР

ТОВ АТОМСЕРВІС

ТОВ "БЕНЕФIТ ФУД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"

ТОВ АРХІМАГІР

ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"

ТОВ "БЕНЕФIТ ФУД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" 21 245 594,00
UAH
15 389 059,74
UAH
Документи
ТОВ АТОМСЕРВІС 24 022 319,16
UAH
15 414 161,75
UAH
Документи
ТОВ "БЕНЕФIТ ФУД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 23 403 179,80
UAH
23 403 179,80
UAH
Документи

Публічні документи

09 квітня 2020 17:25
sign.p7s
09 квітня 2020 11:45
Dovidka_20092608830600379963.pdf
09 квітня 2020 11:45
Лист-пояснення.pdf
09 квітня 2020 11:45
Довідка (08042020).zip
09 квітня 2020 11:45
Довідка МВС.zip
07 квітня 2020 11:39
sign.p7s
23 січня 2020 08:50
sign.p7s
23 січня 2020 08:50
sign.p7s
23 січня 2020 08:47
sign.p7s
23 січня 2020 08:47
sign.p7s
23 січня 2020 08:46
Калькуляція.pdf
23 січня 2020 08:46
Тендерна пропозиція.pdf
23 січня 2020 08:46
Vutyag z nakazu Savchenko (2).zip
23 січня 2020 08:46
Dovirenist_Savchenko (2).zip
23 січня 2020 08:46
Dovidka pro nazvu (2).zip
23 січня 2020 08:46
Bankivska Licenzia (2).zip
23 січня 2020 08:46
202994-ГР-0114_700 000.00.zip
23 січня 2020 08:46
5. Інформація ст. 17.pdf

Публічні документи

22 січня 2020 17:18
ГАРАНТІЯ ТА ІНШЕ.zip
22 січня 2020 17:18
згода Договір.pdf
22 січня 2020 17:18
калькуляція.pdf
22 січня 2020 17:18
кваліф працівники.pdf
22 січня 2020 17:18
статутні документи.pdf
22 січня 2020 17:18
Тенд.Пропозиція.pdf
22 січня 2020 17:18
Технічні характер.pdf

Публічні документи

22 січня 2020 17:26
sign.p7s
22 січня 2020 17:26
sign.p7s
22 січня 2020 17:23
Банківська ліцензія.7z
22 січня 2020 17:23
Протокол НР.7Z
22 січня 2020 17:23
Витяг із Статуту.7z
22 січня 2020 17:23
Статут.PDF
22 січня 2020 17:23
Наказ Фролова Ю.М.7Z
22 січня 2020 17:23
Гарантія 340-20.7z
22 січня 2020 17:23
Лист для клієнтів.7z
22 січня 2020 17:23
тендерна пропозиція.PDF
22 січня 2020 17:23
Калькуляція.PDF
22 січня 2020 17:23
акт.PDF
22 січня 2020 17:23
договір з банком.PDF
22 січня 2020 17:23
довідка ст.17.PDF
22 січня 2020 17:23
перспективне меню.PDF

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"

ТОВ АТОМСЕРВІС

ТОВ "БЕНЕФIТ ФУД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
#41602890
Переможець 15 389 059,74
UAH
06 квітня 2020 15:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 квітня 2020 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
#41602890
15 389 059,74
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
17 квітня 2020 09:10
Договір № 1.pdf укладений
17 квітня 2020 09:02
sign.p7s укладений
09 вересня 2020 16:49
Додаткова 1 розірв.pdf укладений
09 вересня 2020 16:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 15 389 059,74
UAH
Причини розірвання договору: Від ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА», переможця відкритих торгів за процедурою закупівлі : кейтерингові послуги (послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Маневицького району Волинської області (ДК 021:2015 55520000-1), надійшла пропозиція щодо припинення зобов’язання за Договором про закупівлю послуг з харчування дітей, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, за державні кошти, від 17.04.2020, укладеного між управлінням соціального захисту населення Маневицької районної державної адміністрації та Товариством з обмеженою відповідальністю «ТРАМЕДАС УКРАЇНА», керуючись ст. 652 Цивільного кодексу України. Керуючись ст. 604, 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, п. 8.4 Договору № 1 про закупівлю послуг з харчування дітей, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, за державні кошти, від 17.04.2020, необхідно припинити зобов’язання за домовленістю сторін шляхом укладення додаткової угоди. Додаткова угода підписана сторонами 07 вересня 2020 року, зобов'язання сторін, що виникли з Договору, припиняються, і сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли за Договорм. Будь-які кошти за Договором Учаснику Замовником не виплачувались.

Актуальні тендери

До пошуку