Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання шини для іммобілізації таза для комунального закладу Сумської обласної ради "Сумський обласний центр екстренної медичної допомоги та медицини катастроф"
Очікувана вартість
150 250,00 UAH
UA-2019-12-23-004892-b 8d1e041e7a5d4ac9983c3a9124912dff
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21107251
Вебсайт: http://mayno.sm.gov.ua
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ЗАРІЧНИЙ Р-Н ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ БУД. 2
Контактна особа: Інна
+380542700065,+380542700066
getman20@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Шина для іммобілізації таза - 25 шт
Постачальник повинен поставити Покупцю Товар, якість якого відповідає умовам встановленим, відповідно до чинного законодавства.
Товар, який постачається повинен бути зареєстрований в Україні за правилами встановленими законодавством України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штука
Шина для іммобілізації таза для комунального закладу Сумської обласної ради "Сумський обласний центр екстренної медичної допомоги та медицини катастроф" - 25 шт (Джерело фінансування - кошти обласного бюджету, в тому числі, що надійшли до обласного бюджету у вигляді субвенції із бюджетів інших рівнів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, пров Громадянський, 4а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019  —  26 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться за рахунок коштів обласного бюджету (в тому числі, що надійшли до обласного бюджету у вигляді субвенції із бюджетів інших рівнів), за фактом постачання Товару та після надання Постачальником належним чином оформлених видаткових накладних у термін 30 банківських днів Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

23 грудня 2019 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2019 17:25
спец до до 123.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТСМ АСІСТАНС"
#43019711
Переможець 150 250,00
UAH
23 грудня 2019 17:26

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 14:49
дод угода до дог 123 від 23.12.2019.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 14:47
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 17:28
дог 123.pdf укладений
23 грудня 2019 17:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили внести зміни до специфікації та викласти її новій редакції - додаток № 1 до додаткової угоди №1 від 26.12.2019 р. 2. У зв'язку із внесенням змін у специфікацію на закупівлю Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 9 881,00 грн., виклавши пп 3.1. в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору 140 369,00 (сто сорок тисяч триста шістдесят дев'ять грн. 00 коп.)без ПДВ.»
Номер договору про закупівлю: 123
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML