Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери з принтерами в комплекті.
Очікувана вартість
813 500,00 UAH
UA-2019-12-23-004315-b 42619d2a155c444ea3b7fe2172a2bae3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соколовська Наталія Вікторівна

380997662705
380983470068
Nata_Sokolov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" МІСЬКОЇ РАДИ МІСТА КРОПИВНИЦЬКОГО"
Код ЄДРПОУ: 05493846
Вебсайт: http://kz-cml.wix.com/likarnya
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, Архітектора Паученка, 45/35
Контактна особа: Соколовська Наталія Вікторівна
380997662705,380983470068
Nata_Sokolov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 грудня 2019 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 31 грудня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 січня 2020 17:00
Початок аукціону: 13 січня 2020 13:45
Очікувана вартість: 813 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 067,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49 комплект
Персональні комп’ютери з принтерами в комплекті.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Архітектора Паученка, 45/35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: оплати Покупцем фактично поставленого товару згідно накладної протягом 30 календарних днів з дня поставки товару (кожної партії товару). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 грудня 2019 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2019 16:34
оголошення компютери.doc
23 грудня 2019 16:34
Додаток 3 проект договору.doc
23 грудня 2019 16:34
ТД компьютер.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 грудня 2019 09:03
Дата відповіді: 26 грудня 2019 08:40
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
- Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у Додатку № 2 до тендерної документації вимогам та характеристикам. - Додатком № 3 до тендерної документації передбачено зазначення учасником в ціновій пропозиції моделі товару. - Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною. Також Додатком № 3 до тендерної документації передбачено, що *У разі надання пропозиції учасником – неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без урахування ПДВ та в графі «Загальна вартість з ПДВ (грн.)» зазначають ціну без ПДВ, про що учасник робить відповідну позначку. Дякуємо за увагу!
Документація
Дата подання: 24 грудня 2019 13:52
Дата відповіді: 27 грудня 2019 08:08
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до пунктів 7,8 Додатку 2 до Тендерної документації «Транспортні витрати по доставці товару в місце призначення, вантажно-розвантажувальні роботи, підключення та налагодження програмного забезпечення здійснюються постачальником та за його рахунок. Вказані послуги окремо не сплачуються та включаються учасником до загальної вартості товару. Відповідальність за якість замовлення, зовнішній вигляд, неушкодженість при транспортуванні до Замовника покладаються на постачальника. Під час передачі товар перевіряється на справність та відповідність передбаченим у тендерній документації вимогам, зокрема, технічним та якісним характеристикам, що робиться в присутності представників Постачальника та Замовника.». Також пунктом 5.4. розділу V. «Поставка товарів» проекту договору, викладеного в Додатку 3 до Тендерної документації передбачено, що транспортні витрати по доставці товару в місце поставки, вантажно-розвантажувальні роботи, підключення та налагодження програмного забезпечення здійснюються за рахунок постачальника. Рекомендуємо потенційним учасникам уважно ознайомитись з умовами тендерної документації.
Документація
Дата подання: 24 грудня 2019 13:53
Дата відповіді: 27 грудня 2019 08:09
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація повинна містити вираз «або еквівалент» у разі необхідності посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Враховуючи наведене та те, що єдиним 100% критерієм вибору переможця є ціна, до участі на торгах допускаються будь-яке комп’ютерне обладнання (згідно лотів), що відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмету закупівлі (та його частин), визначеним Додатком 2 до Тендерної документації. Еквівалент буде визначатися за характеристиками, які визначені у Додатку №2 до тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу, що в Примітках у Додатку 2 до Тендерної документації зазначено: * Примітка: у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати як "або еквівалент" (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). Згідно інформації Вікіпедії «Еквівалент (аналог) — продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.» Дякуємо Вам за запитання, проте повідомляємо, що системні блоки на базі процесора AMD не розглядаються.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-23-004315-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЗЕД-МОБАЙЛ", Код ЄДРПОУ:41367067
Дата подання: 24 грудня 2019 00:18
Дискримінаційна вимога!
Шановний замовнику!
В тендерній документації а саме (Додаток №2 до тендерної документації) в пункті (1) ВИМАГАЄТЬСЯ "1. Дата виготовлення продукції повинна бути не раніше 2019 року." питання як можна виготовити картридж 725 не раніше 2019 року або процесор. про яке саме обладнання йде мова. Це дискримінаційна вимога!!! Усуньте дану вимогу.
Також згідно ТД вказано що сервісний центр виробника системних блоків повинен бути в м. Кропивницький. Згідно закону про права захисту споживача та гарантійні зобов'язання даного закону. Ця вимога не відповідає жодному пункту та дискримінує учасників у яких немає сервісних центрів в м. Кропивницький, та порушує закон Про Публічні Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 грудня 2019 08:38
Шановний Учаснику!
Відповідно до п. 29 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), тендерна документація, технічні характеристики та вимоги до предмету закупівлі розробляються та затверджуються Замовником. Тендерна документація підготовлена Замовником у суворій відповідності до вимог статті 22 Закону і не містить незаконних вимог чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників.
Законом встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Таким чином вважаємо, що вимоги до предмету закупівлі, які були висунуті Замовником є правомірними.
Технічні характеристики, вказані Замовником у тендерній документації ніяким чином не порушують принців закупівель, передбачених ст. 3 Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Всі ці принципи в повній мірі дотримуються при проведенні процедури відкритих торгів.
Вимога щодо надання продукції виготовленої «не раніше 2019 року» стосується персональних комп’ютерів та принтерів і вказана для того, щоб запропоноване Учасником обладнання було на найвищому сучасному рівні, а не застарілим. Пояснюємо, що виготовлення продукції «не раніше 2019 року» значить «весь 2019 рік та пізніше». Як правило дата виготовлення вказується на коробках в яких постачається техніка або в гарантійних талонах що надаються виробником обладнання.
Вимога щодо наявності сервісного центру в м. Кропивницький обґрунтована тим, що в разі виходу з ладу обладнання, нам, як Замовнику, для забезпечення безперебійного надання медичної допомоги, необхідна швидка реакція на відновлення працездатності техніки, що плануємо закупити. Дякуємо за небайдужість до закупівлі!
Номер вимоги: UA-2019-12-23-004315-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЗЕД-МОБАЙЛ", Код ЄДРПОУ:41367067
Дата подання: 26 грудня 2019 16:08
Недостовірна відповідь на вимогу
Шановний замовнику, якщо у вас немає кваліфікованих працівників не надавайте недостовірну інформацію, адже принтери на 725-му картриджі «не є» найсучаснішим обладнанням, а навпаки дані моделі знімаються з виробництва даний картридж та моделі принтерів які з виготовляються вже Є застарілими. На даний час починаючи з 2019 року йде оновлення лінійки принтерів та на заміну моделей з 725 картриджем вже виготовляються моделі на базі картриджів 051, 052, 052Н і так далі, а не 725 дана модель є застарілою та розпродується зі складів. Також моделі принтерів які працюють на 051,052 та далі є найсучаснимішими та мають більший ресурс роботи та друку. Тому ви надаєте хибну інформацію. Виготовити дані картриджі можна в 2019 році але це не означає що вони сучасні. Тимпаче якщо ви бачите моделі в магазинах та в інтернеті це не означає що вони наявні в продажі в великому об’ємі це залишки які до продають. Не надавайте не коректні відповіді. Наводимо приклад ресурс друку картриджа 725 приблизно 1500-1600 копій за Тех характеристиками ресурс друку 051Н 4700 копій запитання як може бути принтер на 725 картриджі надійнішим та якіснішим ? Також в вашій ТД не вказано що вимога що до виготовлення обладнання 2019 році стосується принтерів та системних блоків. Чітко формулюйте вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 грудня 2019 12:03
Шановний учаснику, нашої кваліфікації достатньо для того щоб закупити техніку яка нас влаштовувала та влаштовує сьогодні. На сайті офіційного постачальника принтерів наявна модель в достатній кількості яка нас задовільнить https://www.distri.mti.ua/printers_scanners/printers/3469432.html .
Номер вимоги: UA-2019-12-23-004315-b.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЗЕД-МОБАЙЛ", Код ЄДРПОУ:41367067
Дата подання: 26 грудня 2019 16:14
Не дотримання закону
Згідно Закону України про публічні закупівлі ви не можете вимагати конкретну торгівельну марку чи модель обладнання, вимога повинна містити вираз аналог або еквівалент тобто, а ви вимагаєте старі принтери на 725 картріджу. Усуньте недоліки ТД
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 грудня 2019 12:02
До участі на торгах допускаються будь-яке комп’ютерне обладнання (згідно лотів), що відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмету закупівлі (та його частин), визначеним Додатком 2 до Тендерної документації. Еквівалент буде визначатися за характеристиками, які визначені у Додатку №2 до тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу, що в Примітках у Додатку 2 до Тендерної документації зазначено: * Примітка: у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати як "або еквівалент" (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими).
Вимога щодо даного картриджу вказана лише для того , щоб ми як замовник отримали якісну, перевірену часом техніку, яка в подальшому не буде дорогою в обслуговуванні. Ви можете пропонувати аналог даних картриджів , за основними їхніми технічними характеристиками , а саме вони повинні бути «не чиповані», картрідж не роздільний конструктивно як одне ціле, тобто тонер-картрідж, та блок барабана нероздільні, мати ресурс друку не менше 1500 сторінок. Ми розглянемо аналог , якщо він дійсно є не гіршим ніж картридж , що вимагається.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 січня 2020 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 811 146,00
UAH з ПДВ
807 078,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 808 500,00
UAH з ПДВ
808 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2020 13:24
ДФС 14.01.zip
17 січня 2020 13:24
МВС 13.01.zip
10 січня 2020 14:22
Електронний підпис
10 січня 2020 14:21
14268003_Пропозиція.pdf
10 січня 2020 14:21
14268003_Проект договору.pdf
10 січня 2020 14:21
Витяг ПДВ копія.pdf
10 січня 2020 14:21
Статут копія.pdf
10 січня 2020 14:21
Технічні критерії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 807 078,00
UAH з ПДВ
16 січня 2020 16:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 січня 2020 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
807 078,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 15:39
звіт про виконання договору Діавестенд.pdf укладений
23 липня 2020 15:38
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2020 11:21
ДУ №2 діавестенд_copy.pdf зміни до договору
23 липня 2020 11:20
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2020 08:35
д.у.Діавестенд (1)_copy.pdf зміни до договору
11 лютого 2020 08:34
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 08:39
Дог на комп. 807078,00.pdf укладений
31 січня 2020 08:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди укласти дану Додаткову угоду про внесення змін до п. 3.2. Договору та викласти цей пункт в наступній редакції: 1. Бюджетні зобов’язання Покупця по Договору № 28/3110 від 31.01.2020 року виникають в межах відповідного бюджетного призначення на 2020 рік та становлять 32941,94 грн. 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін, Сторони підтверджують прийняті за ними зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 28/3110
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п.1 ч.4 ст.36 (п.1 ч.5 ст.41) Закону України «Про публічні закупівлі», п.п.11.2, 11.5. Договору від 31.01.2020р. №28/3110 (далі – Договір) дійшли взаємної згоди укласти дану Додаткову угоду про внесення змін до Договору про наступне: 1. У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, зменшити загальну суму договору на 774 136,06 грн. (сімсот сімдесят чотири тис. сто тридцять шість грн. 06 коп.). 2. Враховуючі зміни, які зазначені в п.1 даної додаткової угоди, викласти п. 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 32 941,94 грн. (тридцять дві тисячі дев’ятсот сорок одна грн. 94 коп.) в тому числі ПДВ 5490,32 грн.». 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін, Сторони підтверджують прийняті за ними зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 28/3110
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 32 941,94
UAH (в тому числі ПДВ 5 490,32 UAH)