Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги каналізаційні (водовідведення)
Очікувана вартість
442 234,00 UAH
UA-2019-12-23-004257-b aa8487006fe34d24941863ad926b23a6
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергієнко Людмила Володимирівна

+380545351533 Krol_crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Кролевецька центральна районна лікарня" Кролевецької районної ради
Код ЄДРПОУ: 02007549
Місцезнаходження: 41300, Україна , Сумська обл., місто Кролевець, бульвар Шевченка,57
Контактна особа: Сергієнко Людмила Володимирівна
+380545351533
Krol_crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи, та підпункт 3 частини 2 статті 35 даного Закону – виникнення нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин – створення кредиторської заборгованості в зв’язку з несплатою за надані послуги та припинення їх надання лікувальному закладу за несплату. Згідно ст..5 Закону України «Про природні монополії» від 20 квітня 2000 року № 1682-ІІІ, КП «Кролевецьводоканал» є суб»єктом природної монополії у сфері надання послуг каналізаційних (водовідведення) (код ДК 021:2015- 90400000-1 – Послуги у сфері водовідведення) в м. Кролевець, Сумської області для споживачів всіх категорій, в тому числі установ і організацій, що фінансуються з бюджету. КП «Кролевецьводоканал» має досвід в наданні послуг каналізаційних (водовідведення) (код ДК 021:2015- 90400000-1 – Послуги у сфері водовідведення) для всіх категорій споживачів, в тому числі для потреб комунальних підприємств, що фінансуються з державного та місцевого бюджетів, тобто є відповідна практика документально підтвердженого досвіду виконання зазначених договорів.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 грудня 2019 16:52
Оскарження наміру укласти договір: 29 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90400000-1: Послуги у сфері водовідведення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16900 м.куб
Послуги каналізаційні (водовідведення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, м.Кролевець, бул.Шевченка,57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90400000-1 — Послуги у сфері водовідведення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

23 грудня 2019 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2019 16:28
протокол каналізація 2ст.PDF
23 грудня 2019 16:28
протокол каналізація.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Кп "Кролевецьводоканал"
#33538957
Переможець 442 234,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2019 16:52

Документи

23 грудня 2019 16:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2019 16:52

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Кп "Кролевецьводоканал"
#33538957
442 234,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 грудня 2019 16:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 15:11
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 15:08
img20210226_13524213.pdf зміни до договору
26 лютого 2021 15:06
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 10:03
водовідведення 20_.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:02
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 12:51
додаткова водовідведення 4.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 12:49
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 12:47
додаткова 3 водовідведення.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 12:45
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 16:56
Додаткова водовідведення.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 16:54
Електронний підпис укладений
15 січня 2020 09:36
ду договору 02.PDF зміни до договору
15 січня 2020 09:34
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 11:57
ДОГОВІР КАНАЛІЗАЦІЯ.pdf укладений
30 грудня 2019 11:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 01/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості
Номер договору про закупівлю: 01/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна назви Замовника
Номер договору про закупівлю: 01/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 01/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 01/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення загальної суми договору
Номер договору про закупівлю: 01/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 312 285,05
UAH (в тому числі ПДВ 52 047,51 UAH)