Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з ремонту, технічного обслуговування ліфтів та послуги з експлуатації ліфтів
elevator repair, technical service and elevator maintenance services
Очікувана вартість
4 596 638,54 UAH
UA-2019-12-23-001279-a 4cad09dbfdac43d9b4b6077d06f85589
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Груценко Світлана Петрівна

+380487053440 kpjks@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП "ЖКС "Чорноморський"
Код ЄДРПОУ: 35303608
Місцезнаходження: 65122, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. Академіка Вільямса 81/4
Контактна особа: Груценко Світлана Петрівна
+380487053440
kpjks@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: ME GKS CHORNOMORSKIY
National ID: 35303608
Contact point: Grucenko Svetlana Petrivna
+380487053440
kpjks@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 грудня 2019 18:29
Звернення за роз’ясненнями: до 12 січня 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 18 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2020 23:59
Початок аукціону: 03 лютого 2020 15:44
Очікувана вартість: 4 596 638,54 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,11%
Publication date: 23 грудня 2019 18:29
Enquiries until: 12 січня 2020 23:59
Complaints submission until: до 18 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 січня 2020 23:59

Information

Estimated total value: 4 596 639 UAH including VAT
Minimal lowering step: 5 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,11 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
515 од
послуги з ремонту, технічного обслуговування ліфтів та послуги з експлуатації ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, Київський р-н, згідно дислокації ліфтів на території КП «ЖКС «Чорноморський»
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

elevator repair, technical service and elevator maintenance services
CPV: 50750000-7
Період постачання: з 16 лютого 2020 по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за цим договором здійснюються в національній валюті України, шляхом сплати населенням вартості Послуг через систему ГЕРЦ, та перерахування грошових коштів на банківський рахунок Виконавця. Сумою сплати послуг за поточний місяць вважається сума отримана виконавцем в наступному місяці через систему ГЕРЦ. Різниця між сумою, що визначена в акті надання послуг за поточний місяць та сумою сплати через систему ГЕРЦ в наступному місяці, визначається сторонами як заборгованість Замовника перед Виконавцем, яка буде погашена по мірі надходження коштів від населення за послуги. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 грудня 2019 18:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2019 18:29
Додаток 7 ТД.docx
23 грудня 2019 18:29
ТД 21.12.2020.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-05-000002 ● 2332ad77081040dd8aad18fb4840fce3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 лютого 2020 12:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.02.2020 Одеса № 36

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 05.02.2020

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 05.02.2020 № 36
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
3. UA-2019-12-23-001279-a 23.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-06 12:22:41

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою за предметом «ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів, яка проводиться Комунальним підприємством «Житлово-комунальний сервіс «Чорноморський» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-12-23-001279-a, дата оприлюднення 23.12.2019), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснення, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «СЕРВІС-МЕНЕДЖМЕНТ» вимогам підпункту 1.5 пункту 1 додатку 6 до тендерної документації, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції не надав довідку, складену у довільній формі, із розрахунком співвідношення необхідної кількості транспортних засобів (легкових та вантажних авто) для обслуговування 515 ліфтів?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «СЕРВІС-МЕНЕДЖМЕНТ» вимогам підпункту 2.1 пункту 2 додатку 6 до тендерної документації щодо наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід, при розрахунку чисельності працівників достатній для обслуговування 515 ліфтів за умови додержання вимог законів та нормативних актів: 33 люд. на 149 ліфт в місяць (якщо пасажирські) – 1люд/15л пас/міс; 4 люд. на 29 ліфтів в місяць (якщо вантажно-пасажирські) - 1люд/7,5 л пас/міс, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність лише 6 працівників?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «СЕРВІС-МЕНЕДЖМЕНТ» вимогам підпункту 2.3 пункту 2 додатку 6 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано копії документів, що підтверджують атестацію керівного складу та необхідних працівників (які будуть задіяні у наданні послуг за даною закупівлею із врахуванням чисельності визначеної у пункту 2.1 цього Додатку до тендерної документації) учасника з питань охорони праці?
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «СЕРВІС-МЕНЕДЖМЕНТ» вимогам підпункту 2.4 пункту 2 додатку 6 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано документів, які підтверджують необхідну групу з електробезпеки спеціалістів, що будуть задіяні у наданні послуг за даною закупівлею?
5) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «СЕРВІС-МЕНЕДЖМЕНТ» вимогам підпункту 3.2 пункту 3 додатку 6 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не підтверджено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору в частині кількісті ліфтів, що обслуговувалися учасником на протязі одного календарного року (не повинна бути нижча ніж 100)?
6) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «СЕРВІС-МЕНЕДЖМЕНТ» вимогам пункту 6.2 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано розрахунок-калькуляцію базової ціни технічного обслуговування одного ліфта?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування Замовником рішення про відповідність учасника ТОВ «СЕРВІС-МЕНЕДЖМЕНТ» кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником відповідно до ст. 16 Закону та допущення його до аукціону даної процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Прийнято рішення про відміну закупівлі UA-2019-12-23-001279-a, через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель

2020-02-14 11:40:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником не надано відповідні пояснення через електронну систему закупівель.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником не надано відповідні пояснення через електронну систему закупівель.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

-

2020-02-14 11:58:08

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 січня 2020
UA-2019-12-23-001279-a4cad09dbfdac43d9b4b6077d06f85589
Найменування: КП "ЖКС "Чорноморський"
Код ЄДРПОУ: 35303608
Місцезнаходження: 65122, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. Академіка Вільямса 81/4
Учасник Документи Рішення Додатково
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС-МЕНЕДЖМЕНТ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" #26209430

№ рішення у справі

65/70-р/к

Дата рішення у справі

13.08.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

Публічні документи

07 лютого 2020 08:40
Форма Пропозиція.pdf
17 січня 2020 15:31
Електронний підпис
17 січня 2020 15:31
Електронний підпис
17 січня 2020 15:30
Форма Пропозиція.pdf
17 січня 2020 15:29
Копія Статуту+.Zip
17 січня 2020 15:29
Інші документи +.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС-МЕНЕДЖМЕНТ" #36232109

№ рішення у справі

65/70-р/к

Дата рішення у справі

13.08.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС-МЕНЕДЖМЕНТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" 4 578 644,02
UAH з ПДВ
4 578 644,02
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС-МЕНЕДЖМЕНТ" 4 589 999,90
UAH з ПДВ
4 589 999,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2020 08:40
Форма Пропозиція.pdf
17 січня 2020 15:31
Електронний підпис
17 січня 2020 15:31
Електронний підпис
17 січня 2020 15:30
Форма Пропозиція.pdf
17 січня 2020 15:29
Копія Статуту+.Zip
17 січня 2020 15:29
Інші документи +.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС-МЕНЕДЖМЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"
#26209430
Переможець 4 578 644,02
UAH з ПДВ
03 лютого 2020 21:23
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" #26209430

№ рішення у справі

65/70-р/к

Дата рішення у справі

13.08.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2020 21:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"
#26209430
4 578 644,02
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 лютого 2020 11:43
Коментар щодо відміни: рішення про відміну закупівлі UA-2019-12-23-001279-a, через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
14 лютого 2020 11:43
протокол прийняття рішення