Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуга з організації шкільного харчування)
Очікувана вартість
1 236 741,24 UAH
UA-2019-12-23-001166-c b0ceeae729284428a903bb7ea4af4b6a
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пашко Руслан Федорович

+380363624577 zzso5varash@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вараська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 Вараської міської ради
Код ЄДРПОУ: 33351492
Вебсайт: http://znz5.at.ua
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., місто Вараш, мікрорайон Вараш 36
Контактна особа: Пашко Руслан Федорович
+380363624577
zzso5varash@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 грудня 2019 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 29 грудня 2019 16:59
Оскарження умов закупівлі: до 04 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 січня 2020 16:59
Початок аукціону: 09 січня 2020 12:20
Очікувана вартість: 1 236 741,24 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 367,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
61310 послуга
ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуга з організації шкільного харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34400, Україна, Рівненська область, м.Вараш, мікрорайон Вараш, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 грудня 2019 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2019 16:56
ЗЗСО 5 ТД харчування школярiв.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-23-000008 ● 6c86142ed817455880ebc21545d234f6
  • Статус: вирішено ● Дата: 20 липня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 грудня 2019 17:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

23.12.2019 № 89

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 23.12.2019 № 89.

Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-12-23-001166-c 23.12.2019 " Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель "
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Уповноваженою особою допущено порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, а тому прийнято рішення про відміну торгів

2019-12-24 13:25:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Закупівля проведена не у відповідності до вимог частини першої статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Закупівля проведена не у відповідності до вимог частини першої статті 4 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Відмінено торги

2019-12-26 15:30:05

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 грудня 2019 13:38
Коментар щодо відміни: Порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель, неможливості усунення порушень.
Документи:
24 грудня 2019 13:38
Протокол