Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вараська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 Вараської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 33351492 |
Вебсайт: | http://znz5.at.ua |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська обл., місто Вараш, мікрорайон Вараш 36 |
Контактна особа: |
Пашко Руслан Федорович +380363624577 zzso5varash@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 грудня 2019 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 грудня 2019 16:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 січня 2020 16:59 |
Початок аукціону: | 09 січня 2020 12:20 |
Очікувана вартість: | 1 236 741,24 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 367,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 грудня 2019 16:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 грудня 2019 16:56 |
ЗЗСО 5 ТД харчування школярiв.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-23-000008 ● 6c86142ed817455880ebc21545d234f6
- Статус: вирішено ● Дата: 20 липня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2019 17:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.12.2019 № 89
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 23.12.2019 № 89.
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-12-23-001166-c 23.12.2019 " Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель "
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уповноваженою особою допущено порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, а тому прийнято рішення про відміну торгів
2019-12-24 13:25:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Закупівля проведена не у відповідності до вимог частини першої статті 4 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Закупівля проведена не у відповідності до вимог частини першої статті 4 Закону.) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Відмінено торги
2019-12-26 15:30:05
Інформація про відміну
Дата відміни: | 24 грудня 2019 13:38 |
Коментар щодо відміни: | Порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель, неможливості усунення порушень. |
24 грудня 2019 13:38
|
Протокол |