Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тверде паливо (Паливні гранули (пелети) з деревини)
Очікувана вартість
797 295,00 UAH
UA-2019-12-23-000358-c ● 0a50907a859e4caf9eb22bd90d94dad2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, сім'ї, молоді та спорту Біляївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40203901 |
Місцезнаходження: | 67600, Україна , Одеська обл., БІЛЯЇВКА, вулиця Костіна,9 |
Контактна особа: |
Журенко Наталія Олександрівна (04852)2-57-19 zakupki.bel@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 грудня 2019 11:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 грудня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 січня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 08 січня 2020 12:18 |
Очікувана вартість: | 797 295,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 972,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Тверде паливо (Паливні гранули (пелети) з деревини)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
226 т.
Тверде паливо (Паливні гранули (пелети) з деревини)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67600, Україна, Одеська область, БІЛЯЇВКА, вул Гагаріна, 1а, вул.Костіна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 грудня 2019 14:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 грудня 2019 14:54 |
ТД ПЕЛЕТИ з ДЕРЕВИНИ(нова редакція).doc | |
27 грудня 2019 14:52 |
П-л №141.pdf | |
23 грудня 2019 11:55 |
ТД ПЕЛЕТИ з ДЕРЕВИНИ.doc |
27 грудня 2019 14:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 грудня 2019 14:54 |
ТД ПЕЛЕТИ з ДЕРЕВИНИ(нова редакція).doc
|
|||
27 грудня 2019 14:52 |
П-л №141.pdf
|
|||
23 грудня 2019 11:55 |
ТД ПЕЛЕТИ з ДЕРЕВИНИ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 23 грудня 2019 12:26
Дата відповіді: 24 грудня 2019 13:34
Вимога ТД: 1.4. Якщо учасник планує постачати товар із залученням організацій, які здійснюють перевезення вантажів на підставі укладеного договору на перевезення із транспортною організацією або надання відповідних послуг Учасник повинен надати копії договорів, із зазначенням переліку транспорту.
Шановний Замовнику, повідомляємо Вас, о дана вимога є незаконою, та такою, що обмежує коло потенційних учасників.
По-перше, Замовнику ЗУ "Про публічні закупівлі" не надано право встановлювати вимогу до оформлення договору надання послуг, крім того, таке право не передбачено жодним нормативно-правовим актом України,, отже, у Вас не має законого права встановлювати вимоги до складання договору між учасником та третьою особою.
Крім того, дана вимога дискримінує тих учасників, які мають укладені договори на надання послуг перевезення, тощо у яких не зазначено перелік транспортних засобів, натомість разом з договором надання послуг учасники подають свідоцтва на такі транспортні засоби у яких зазначено власник тс.
Отже вимагаємо привести вимогу ТД у відповідність до чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі! Замовником було розглянуте ваше звернення щодо визначення кваліфікаційних критеріїв до учасників процедури закупівлі, та вирішено надати пояснення таких вимог.
Звертаємо вашу увагу на те, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». В розрізі даного питання, Замовник має право встановлювати такий кваліфікаційний критерій від учасників як подання ними копії правовстановлюючих документів на власний та/або орендований автотранспорт.
В той же час хочемо наголосити, що паливні гранули закуповуються для навчальних закладів Біляївської міської ради, тому замовнику важливо забезпечити вчасне та безперебійне постачання палива, щоб уникнути зриву навчального процесу. Так як під час поставки паливних гранул буде використовуватися автотранспорт, то учасник повинен надати копії правовстановлюючих документів на власний та/або орендований автотранспорт, що пристосовані для перевезення предмету закупівлі, а саме малогабаритний транспорт, так як у закладах освіти немає заїзду для важкої техніки. Зауважуємо, що замовник не обмежує учасників закупівлі і допускає використання як власного автотранспорту так і орендованого.
Отже, кваліфікаційні вимоги замовника не є дискимінаційними, а являються обгрунтованими і необхідними для закупівлі даного предмету закупівлі.
Звертаємо вашу увагу на те, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». В розрізі даного питання, Замовник має право встановлювати такий кваліфікаційний критерій від учасників як подання ними копії правовстановлюючих документів на власний та/або орендований автотранспорт.
В той же час хочемо наголосити, що паливні гранули закуповуються для навчальних закладів Біляївської міської ради, тому замовнику важливо забезпечити вчасне та безперебійне постачання палива, щоб уникнути зриву навчального процесу. Так як під час поставки паливних гранул буде використовуватися автотранспорт, то учасник повинен надати копії правовстановлюючих документів на власний та/або орендований автотранспорт, що пристосовані для перевезення предмету закупівлі, а саме малогабаритний транспорт, так як у закладах освіти немає заїзду для важкої техніки. Зауважуємо, що замовник не обмежує учасників закупівлі і допускає використання як власного автотранспорту так і орендованого.
Отже, кваліфікаційні вимоги замовника не є дискимінаційними, а являються обгрунтованими і необхідними для закупівлі даного предмету закупівлі.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 23 грудня 2019 12:29
Дата відповіді: 23 грудня 2019 16:28
Шановний Замовник, повіомляємо Вас, що технічні вимоги не відповідають ДСТУ 7124:2009.
Зокрема, вказаним ДСТУ встановлено:
Загальна вологість, % - не більше 12;
Зольність, % - не більше 4;
Вміст сірки, % - не більше 0,23%;
Теплота згоряння, МДж / кг - від 15.
Вимагаємо внести відповідні зміни.
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі! Замовником було розглянуте ваше звернення та вирішено надати пояснення. В тендерній документації в п.4.2. розділу «Загальні положення» та Додаток 5, Замовником чітко вказано предмет закупівлі «Гранули паливні з біомаси (пелети з деревини) з екологічно чистого матеріалу, без домішок, добре пресовані». А технічні вимоги ДСТУ 7124:2009 відносяться до паливних гранул з лушпиння соняшникового пересованого гранульованого. Отже, запитання учасника не є доречним до данного виду закупівлі.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 24 грудня 2019 14:21
Дата відповіді: 27 грудня 2019 14:50
Вимога ТД: 1.4. Якщо учасник планує постачати товар із залученням організацій, які здійснюють перевезення вантажів на підставі укладеного договору на перевезення із транспортною організацією або надання відповідних послуг Учасник повинен надати копії договорів, із зазначенням переліку транспорту.
Шановний Замовнику, повідомляємо Вас, о дана вимога є незаконою, та такою, що обмежує коло потенційних учасників.
По-перше, Замовнику ЗУ "Про публічні закупівлі" не надано право встановлювати вимогу до оформлення договору надання послуг, крім того, таке право не передбачено жодним нормативно-правовим актом України,, отже, у Вас не має законого права встановлювати вимоги до складання договору між учасником та третьою особою.
Крім того, дана вимога дискримінує тих учасників, які мають укладені договори на надання послуг перевезення, тощо у яких не зазначено перелік транспортних засобів, натомість разом з договором надання послуг учасники подають свідоцтва на такі транспортні засоби у яких зазначено власник тс.
Отже вимагаємо привести вимогу ТД у відповідність до чинного законодавства України.
Шановний Замовнику, питання будо щодо наявності траснпорту на підставі ДОГОВОРУ НАДАННЯ ПОСЛУГ.
Відповідно до чинного законодавства наявність матеріально-технічної бази не обмежується тільки правом власності або оренди.
Вимагаємо виключити дану вимогу. адже вимого щодо наявності матеріально -технічної бази тільна па підставі права власності або оренди обмежує коло потенційних учасників, які користуються матеріально-технічною базою на підставі договору надання послуг.
Звертаємо Вашу увагу, що АМКУ завжди визначає таки обмеженні дискримінаційними.
Вимагаємо внести зміні, в іншому випадку будемо вимушені звернутись до АМКУ та ДАСУ за захистом своїх прав.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для успішного завершення тендерної процедури внести зміни до ТД на закупівлю предмету ДК 021:2015 (CPV): 09110000-3 – Тверде паливо (Паливні гранули (пелети) з деревини) та викласти в новій редакції: «1.4. Якщо учасник планує постачати товар із залученням організацій, які здійснюють перевезення вантажів на підставі укладеного договору на перевезення із транспортною організацією або надання відповідних послуг Учасник повинен надати копії договорів».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 січня 2020 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІАТ" |
785 576,00
UAH з ПДВ
|
785 576,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДРЕЗЕРВ ГРУП" |
790 774,00
UAH з ПДВ
|
790 774,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІАТ" #42437454 |
Переможець |
785 576,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2020 16:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2021 11:28
|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2021 12:55
|
Д.у №4 Д-ру №24.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2021 12:55
|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2021 12:54
|
Д.у.№3 Д-ру №24.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2021 12:53
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 15:58
|
Д.у.№2 Д-ру№24.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2020 16:53
|
Д.у.№1 Д-ру №24.pdf | зміни до договору |
23 листопада 2020 16:52
|
Договір №24.pdf | укладений |
31 січня 2020 10:24
|
Договір №24.pdf | укладений |
31 січня 2020 10:22
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2020 10:09
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2020 10:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10% |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження терміну дії договору до 31.03.2021р. |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення суми договору на 20 % |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Приєднання нових об'єктів |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |