Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26279382 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., КОРОСТЕНЬ, вул. Грушевського, буд. 22 |
Контактна особа: |
Дем'янчук Ольга Сергіївна 0414296368 korosten13032017@rada-kor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Згідно Постанови НКРЕКП від 26.10.2018р. №1268 на ТОВ «ЖОЕК» було покладено функції постачальника універсальних послуг на закріпленій території – адміністративній території Житомирської області.
Враховуючи внесені зміни до Закону України «Про ринок електричної енергії» тимчасово на період з 1 січня 2019 року по 31 грудня 2020 року включно універсальні послуги, окрім побутових та малих непобутових споживачів, надаються постачальником таких послуг також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності та іншим споживачам, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт. У зазначений період на бюджетні установи незалежно від розміру договірної потужності та на інших споживачів, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт, поширюються всі права та обов’язки, передбачені Законом України «Про ринок електричної енергії» для малих непобутових споживачів щодо отримання універсальних послуг, передбачених статтею 63 ЗаконуУкраїни «Про ринок електричної енергії».
Тому, враховуючи те, що ТОВ «ЖОЕК» є єдиним постачальником універсальних послуг на території Житомирської області, відповідно до п.2 ч.2 ст.35 Закону може бути застосована переговорна процедура закупівлі, яка для укладення договору про закупівлю електричної енергії з обраним учасником вимагає попереднього проведення з ним переговорів.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 грудня 2019 11:39 |
Оскарження наміру укласти договір: | 03 січня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
23 грудня 2019 11:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-26-000011 ● 9cf7a5a5ac604e6eb4d0db58f59e3cdf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2020 15:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.02.2020
№ 13
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 26.02.2020 № 13.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
13. UA-2019-12-23-000226-c від 23.12.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-02 16:35:47
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Електрична енергія», код ДК 021:2015: 09310000-5 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-12-23-000226-c) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Так, відповідно до частини 1 статті 35 Закону визначено, що переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Разом з тим, відповідно до частини 1 статті 21 Закону визначено, що відкриті торги є основною процедурою закупівлі.
В той же час, Замовником проведено переговорну процедуру закупівель згідно пункту 2 частини 2 статті 35 Закону, а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи, проведення якої обґрунтовується, тим що єдиним постачальником універсальної послуги на території Житомирської області є ТОВ «ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ».
Відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» ринок електричної енергії функціонує на конкурентних засадах крім діяльності суб’єктів природних монополій, з обмеженнями, встановленими цим законом. Постачання електричної енергії у розумінні цього закону не належить до сфери природних монополій та є конкурентним видом діяльності.
Відповідно до Ліцензійного реєстру Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, станом на 26.12.2019 видано суб’єктам господарювання близько 700 ліцензій на постачання електричної енергії споживачу.
Слід зазначити, що ТОВ «Житомирська обласна енергопостачальна компанія», відсутня у переліку природних монополій Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, які проводять діяльність у сфері енергетики, станом на 31.12.2019. Перелік доступний на сайті регулятора за посиланням http://www.nerc.gov.ua та Антимонопольного комітету України за посиланням http://www.amc.gov.ua.
Таким чином, Замовником не враховано норми частини 1 статті 3 та пункту 1 статті 56 Закону України «Про ринок електричної енергії» та роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.12.2018 № 3304-04-54502-07 щодо конкурентного ринку електричної енергії, та як наслідок проведено переговорну процедуру закупівель без настання умов, щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини 2 статті 35 Закону.
Слід відмітити, що аналогічна ситуація розглянута щодо проведення переговорної процедури закупівель з придбання електричної енергії у постачальника універсальних послуг на підставі згідно пункту 2 частини 2 статті 35 Закону розглянуто на засіданні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель (рішення від 28.12.2019 за № 19560-р/пк-пз, оголошення № UA-2019-12-02-001306-b) та зобов’язано замовника відмітити переговорну процедуру закупівель.
Отже, поясніть чому Замовником прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівель на підставі пункту 2 частини 2 статті 35 Закону?
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 4 статті 35 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель переговорна процедура закупівлі відміняється замовником.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-05 16:28:12
Відповідь на запит
Згідно абзацу 11 пункту 13 розділу XVII Закону України «Про ринок електричної енергії» тимчасово, на період з 1 січня 2019 року по 31 грудня 2020 року, універсальні послуги, крім побутових та малих непобутових споживачів, надаються постачальником таких послуг також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності та іншим споживачам, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт. У зазначений період на бюджетні установи незалежно від розміру договірної потужності та на інших споживачів, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт, поширюються всі права та обов’язки, передбачені Законом України «Про ринок електричної енергії» для малих непобутових споживачів щодо отримання універсальних послуг, передбачених статтею 63 цього Закону.
Згідно пункту 3 статті 63 Закону України «Про ринок електричної енергії» постачальник надає універсальні послуги за економічно обґрунтованими, прозорими та недискримінаційними цінами, що формуються ним відповідно до методики (порядку), затвердженої Регулятором.
Згідно Постанови НКРЕКП від 26.10.2018р. №1268 на ТОВ «ЖОЕК» було покладено функції постачальника універсальних послуг на закріпленій території – адміністративній території Житомирської області.
ТОВ «ЖОЕК» згідно Постанови НКРЕКП від 14.06.18 р. №429 отримало ліцензію на право провадження господарської діяльність з постачання електричної енергії споживачам.
Тому, враховуючи те, що ТОВ «ЖОЕК» є єдиним постачальником універсальних послуг на території Житомирської області, відповідно до п.2 ч.2 ст.35 Закону була застосована переговорна процедура закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку
2020-03-23 14:26:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Оскарження висновку про результати моніторингу закупівлі |
Дата публікації: | 30 березня 2020 |
Документи:
30 березня 2020 09:09
|
Електронний підпис |
30 березня 2020 09:07
|
Квитанція з описом.pdf |
30 березня 2020 09:07
|
Платіжне доручення.pdf |
30 березня 2020 09:07
|
Клопотання.pdf |
30 березня 2020 09:07
|
Позовна заява.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Житомирська обласна енергопостачальна компанія" #42095943 |
Переможець |
7 301 000,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2019 11:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 14:04
|
Д.у. №4 до Дог. №1 від 11.01.2020.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 14:03
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2020 15:45
|
Д.у. №3 до Договору №1 від 11.01.2020.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2020 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2020 09:27
|
Д.у. №2 від 18.11.2020.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2020 09:26
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2020 14:45
|
Додаткова угода від 07.10.2020р. №1 до дог. №1.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2020 14:44
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2020 13:49
|
Договір №1 від 11.01.2020 року.pdf | укладений |
11 січня 2020 13:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшити суму Договору №1 від 11.01.2020 року на 1 800 000,00 грн. (Один мільйон вісімсот тисяч гривень 00 копійок) з урахуванням ПДВ. Пункт 3.1. Договору про закупівлю товарів (робіт або послуг) за державні кошти викласти в наступній редакції: "Ціна цього Договору становить 5 501 000,00 грн. (П'ять мільйонів п'ятсот одна тисяча гривень 00 копійок) з урахуванням ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшити суму Договору №1 від 11.01.2020 року на 400 000,00 грн. (Чотириста тисяч гривень 00 копійок) з урахуванням ПДВ. Пункт 3.1. Договору про закупівлю товарів (робіт або послуг) за державні кошти викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 5 101 000,00 грн. (П’ять мільйонів сто одна тисяча гривень 00 копійок), з урахуванням ПДВ.» |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Зменшити суму Договору №1 від 11.01.2020 року на 520 000,00 грн. (П’ятсот двадцять тисяч гривень 00 копійок), з урахуванням ПДВ. 2. Пункт 3.1. Договору про закупівлю товарів (робіт або послуг) за державні кошти викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 4 581 000,00 грн. (Чотири мільйони п’ятсот вісімдесят одна тисяча гривень 00 копійок), з урахуванням ПДВ.» |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. В зв’язку з закінченням бюджетного року зменшити суму Договору №1 від 11.01.2020 року на 61 973,00 грн. (Шістдесят одна тисяча дев’ятсот сімдесят три гривні 00 копійок), з урахуванням ПДВ. 2. Пункт 3.1. Договору про закупівлю товарів (робіт або послуг) за державні кошти викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 4 519 027,00 грн. (Чотири мільйони п’ятсот дев’ятнадцять тисяч двадцять сім гривень 00 копійок), в т .ч. ПДВ.» |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |