Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул.Генерала В.Курмановича (від вул.Данила Апостола до вул.Рудненської) в м.Львові
Очікувана вартість
43 671 785,00 UAH
UA-2019-12-21-003964-b af4359d0ed564e96a7b50ea3b24e80b5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Возняк Андрій Степанович

380322975954 inzhlmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34814670
Вебсайт: http://city-adm.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок, 1, каб.422
Контактна особа: Возняк Андрій Степанович
380322975954
inzhlmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 грудня 2019 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 29 грудня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 січня 2020 17:00
Початок аукціону: 09 січня 2020 14:26
Очікувана вартість: 43 671 785,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі - кошти міського бюджету м.Львова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вул.Генерала В.Курмановича (від вул.Данила Апостола до вул.Рудненської) в м.Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може перерахувати Підряднику аванс, відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), після того як Підрядник приступить до виконання робіт, в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 днів з дати перерахування авансу, в іншому випадку Підрядник повертає кошти на рахунок Замовника Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10-ти календарних дні та тільки в межах бюджетних призначень. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 14 днів після підписання акта готовності Об’єкта до експлуатації. Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 грудня 2019 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2019 16:07
dodatok_2_договір.doc
21 грудня 2019 16:06
dodatok_4_ТехВИМОГИ.doc
21 грудня 2019 16:06
Документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 січня 2020 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 42 425 231,37
UAH з ПДВ
42 399 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1 42 974 800,00
UAH з ПДВ
42 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2020 16:46
1_МВС.pdf
17 січня 2020 16:46
1_ДПІ.pdf
08 січня 2020 16:43
Електронний підпис
08 січня 2020 16:37
Електронний підпис
08 січня 2020 16:36
1_inshe.pdf
08 січня 2020 16:14
Електронний підпис
08 січня 2020 16:01
Електронний підпис
08 січня 2020 16:01
Syhivska_362кi.pdf
08 січня 2020 16:01
Syhivska_252pi.pdf
08 січня 2020 16:01
ПДВ.pdf
08 січня 2020 16:01
1_st16_st17.pdf
08 січня 2020 16:01
1_povnovazhennia.pdf
08 січня 2020 16:00
1_inshe.pdf
08 січня 2020 16:00
vytiag_0801.pdf

Публічні документи

08 січня 2020 11:26
Електронний підпис
08 січня 2020 10:43
Електронний підпис
08 січня 2020 10:40
ІНШІ ДОКУМЕНТИ.zip
08 січня 2020 10:40
Проект договору.zip
08 січня 2020 10:40
Технічні вимоги.zip
08 січня 2020 10:40
Установчі документи.zip
08 січня 2020 10:40
ВПВ.zip
08 січня 2020 10:40
Аналогічні договори.rar
08 січня 2020 10:40
АКТИ СТАНЦІЙНА.zip
08 січня 2020 10:40
Договір Миколайчука.zip
08 січня 2020 10:40
АКТИ МИКОЛАЙЧУКА.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ПрАТ Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 42 399 900,00
UAH з ПДВ
15 січня 2020 17:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2020 17:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
42 399 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 20:32
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2021 20:27
ДД5.pdf зміни до договору
16 листопада 2021 20:26
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2021 16:38
ДД_4_54.pdf зміни до договору
05 серпня 2021 16:34
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 20:09
ДД3.pdf зміни до договору
05 січня 2021 20:08
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2020 19:49
ДД1.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 19:48
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 17:57
Договір.pdf укладений
04 лютого 2020 17:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 част. 4 статті 36 Закону – зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, а саме: зменшення обсягів закупівлі та відповідно зменшення ціни договору із 42 399 900,00 грн. з ПДВ до 42 349 644,70 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 8 к/І
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п. 4 част. 4 статті 36 Закону – продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «04.02.2020 – 24.12.2020» на «04.02.2020 – 2020 - та продовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 8 к/І
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.1 част. 4 статті 36 Закону – зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, а саме: зменшення обсягів закупівлі та відповідно зменшення ціни договору із 42 349 644,70 грн. з ПДВ до 35 074 183,27 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 8 к/І
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/54
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.1 част. 4 статті 36 Закону – зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, а саме: зменшення обсягів закупівлі та відповідно зменшення ціни договору із 35 074 183,27 грн. з ПДВ до 35 021 692,27 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 8 к/І
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 35 021 692,27
UAH (в тому числі ПДВ 5 836 948,71 UAH)