Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання програмного абезпечення для обліку фінансово-господарської діяльності та розрахунку заробітної плати для бюджетних установ "Комп'ютерна програма "Дебет плюс V12"
Очікувана вартість
101 622,00 UAH
UA-2019-12-21-003892-b e670c932a43541b1b54d339901ed283f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Городна

+380442542477 larysa.gorodna@nssmc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку
Код ЄДРПОУ: 37956207
Вебсайт: http://www.nssmc.gov.ua
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Московська, 8, корпус 30
Контактна особа: Лариса Городна
+380442542477
larysa.gorodna@nssmc.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48330000-0: Пакети програмного забезпечення для планування часу та офісного програмного забезпечення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з постачання програмного абезпечення для обліку фінансово-господарської діяльності та розрахунку заробітної плати для бюджетних установ "Комп'ютерна програма "Дебет плюс V12"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, Київ, м.Київ, вул.Московська 8, корп.30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48330000-0 — Пакети програмного забезпечення для планування часу та офісного програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 3 Календарні 100

Тендерна документація

21 грудня 2019 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ШАТОХІН ЄВГЕН ВІКТОРОВИЧ
#3017118032
Переможець 101 622,00
UAH
21 грудня 2019 15:51

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 17:12
Додаткова дебет плюс.jpeg зміни до договору
24 грудня 2019 17:11
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 15:52
Договір Дебет плюс.PDF укладений
21 грудня 2019 15:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнити Договір пунктом 1.6.
Номер договору про закупівлю: 139/15
Договір:
Номер додаткової угоди: 90
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 101 622,00
UAH