Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання пульсоксиметрів кишенькових для Комунального закладу Сумської обласної ради "Сумський обласний центр екстренної медичної допомоги та медицини катастроф"
Очікувана вартість
88 110,00 UAH
UA-2019-12-21-000137-b 8d0d9f724f4e4e5c8dfa05dd75e68c7a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21107251
Вебсайт: http://mayno.sm.gov.ua
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ЗАРІЧНИЙ Р-Н ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ БУД. 2
Контактна особа: Інна
+380542700065,+380542700066
getman20@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Постачальник повинен поставити Покупцю Товар, якість якого відповідає умовам встановленим відповідно до чинного законодавства.
Товар, який постачається за даним договором, повинен бути зареєстрований в Україні за правилами встановленими законодавством України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штука
Пульсоксиметр кишеньковий MD300K2 - 11 шт для Комунального закладу Сумської обласної ради "Сумський обласний центр екстренної медичної допомоги та медицини катастроф"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, Суми, пров Громадянський, 4а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2019  —  26 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться за рахунок коштів обласного бюджету (в тому числі, що надійшли до обласного бюджету у вигляді субвенції із бюджетів інших рівнів), за фактом постачання Товару та після надання Постачальником належним чином оформлених видаткових накладних у термін 30 банківських днів Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

21 грудня 2019 08:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2019 08:45
спец до дог 117.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДИЧНИЙ СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАЛЬНИЙ СЕРВІС"
#39115519
Переможець 88 110,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2019 08:46

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 08:50
дог 117.pdf укладений
21 грудня 2019 08:49