Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 "ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне" (Папка-реєстратор, швидкозшивач, файли, книги канцелярські, ручки, олівці)
Очікувана вартість
17 035,00 UAH
UA-2019-12-20-005146-b e36dab92d53b4d1b8c77d3457c4ea78c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Купровський

+380982412130 ulmtz_vinpolice@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40108672
Вебсайт: http://vn.npu.gov.ua/
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Театральна, буд. 10
Контактна особа: Сергій Купровський
+380982412130
ulmtz_vinpolice@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
662 штука
Папка-реєстратор, швидкозшивач, файли, книги канцелярські, ручки, олівці (кошти спеціального фонду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21010, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати, яка здійснюється на підставі видаткової накладної та договору у термін до 30 календарних днів з дати поставки товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

20 грудня 2019 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКРЄПКА"
#37489783
Переможець 17 035,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2019 17:53

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:00
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 17:55
Договір № 949 від 20.12.2019р..pdf укладений
20 грудня 2019 17:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 17 035,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 839,17 UAH)