Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
671 870,00 UAH
UA-2019-12-20-002029-c 4c56765ac3ab41eead082ae9744fcefb
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тішакова Лариса Євгеніївна

+380553752462 zakypkiskadovsk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Скадовська міська рада Скадовського району Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 26285017
Місцезнаходження: 75700, Україна , Херсонська обл., СКАДОВСЬК, вул. Гагаріна, 63
Контактна особа: Тішакова Лариса Євгеніївна
+380553752462
zakypkiskadovsk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників – закупівлі № UA-2019-11-15-000956-c, UA-2019-12-03-000971-c

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 грудня 2019 16:51
Оскарження наміру укласти договір: 31 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Утилізація сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

20 грудня 2019 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2019 15:59
IMG_0018.jpg
20 грудня 2019 15:59
IMG_0017.jpg

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-25-000016 ● cac5182ec2314b96b81747779bf4ed22
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 листопада 2021 14:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Херсон
25.11.2021 № 754

Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2019-12-20-002029-c.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.

4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 25.11.2021.


Начальник управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-11-26 10:38:49

запит на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, що проводила Скадовська міська рада Скадовського району Херсонської області (далі – Замовник) за № UA-2019-12-20-002029-c вартістю 671 870,00 гривень та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 01.12.2019) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні інформації та пояснень:

1. Чому відповідно до вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону не оприлюднено звіти про виконання договорів від 02.01.2020 № 1, від 02.01.2020 № 2, від 02.01.2020 № 3 та від 02.01.2020 № 4 строк дії яких, з урахуванням внесених змін додатковими угодами від 29.01.2021 № 5 та від 08.02.2021 № 6, сплив 31.03.2021 року?

2. Чи розпочато нову процедуру закупівлі послуг з утилізації/видалення сміття та поводження зі сміттям на 2021, що є підставою для внесення змін про продовження строку дії договорів та збільшення їх ціни на 20%?

Пояснення та копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 грудня 2021
Кінцевий строк оскарження: 17 грудня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: 90512000-9 Послуги з перевезення сміття
Опис предмету закупівлі:
Вивезення твердих побутових відходів у Скадовській міській раді
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 7 000,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

60 м³
Вивезення твердих побутових відходів у Скадовській міській раді
ДК 021:2015: 90512000-9 — Послуги з перевезення сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75700, Україна, Херсонська область, СКАДОВСЬК, вул. Гагаріна, 63
Дата доставки: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Очисні споруди" Скадовської міської ради
#32503478
Переможець 7 000,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2019 17:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2019 17:09

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Очисні споруди" Скадовської міської ради
#32503478
7 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 лютого 2021 09:00
IMG_0001.jpg зміни до договору
08 лютого 2021 08:25
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 11:40
IMG_0005.jpg зміни до договору
29 січня 2021 11:39
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 17:17
IMG_0004.jpg зміни до договору
15 грудня 2020 17:16
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 11:32
IMG_0001.jpg зміни до договору
17 січня 2020 11:32
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:22
IMG_0002.jpg зміни до договору
03 січня 2020 16:22
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:39
IMG_0003.jpg укладений
02 січня 2020 16:37
IMG_0002.jpg укладений
02 січня 2020 16:37
IMG_0001.jpg укладений
02 січня 2020 16:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додаткова угода №1
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додаткова угода №2
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML