Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням за кодом ДК 021-2015 (CPV) - 72260000-5 - (Послуги щодо надання та інформаційно-технологічного супроводження програмно-апаратних комплексів)
Очікувана вартість
391 032,00 UAH
UA-2019-12-20-001211-b c1d4d691013f40ee8d7d0baa981dbb85
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панков Антон Дмитрович

+380444253216 tender@podil.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 39609111
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хорива, 36
Контактна особа: Панков Антон Дмитрович
+380444253216
tender@podil.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, зокрема, у разі: - відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. З метою забезпечення належної роботи структурних підрозділів Замовника, що здійснюють облік та планування фінансово-господарської діяльності Замовника, для виконання вимог чинного законодавства щодо забезпечення побудинкового обліку доходів і витрат на утримання багатоквартирного будинку та при будинкової території, визначення розміру та здійснення обліку витрат на управління багатоквартирним будинком, отримання можливості визначення розміру витрат на надання житлових послуг та витрат на управління багатоквартирним будинком, визначення винагороди Замовника як управителя (при отриманні ним такого статусу) проведення перерахунків плати за послуги в разі їх ненадання/надання не в повному обсязі чи неналежної якості, економії фінансових та трудових ресурсів, автоматизації процесів необхідне використання в роботі Замовника в 2020 році програмно-апаратних комплексів Виконавця: - „Комплексна інформаційно-аналітична система управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві” (КІАС “УФГД”), включаючи програмно-апаратний модуль „Розрахунок доходів та витрат по кожному будинку окремо в розрізі складових тарифу за послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій” (в тому числі для отримання можливості визначення розміру витрат на надання житлових послуг та витрат на управління багатоквартирним будинком); - „Опис технічного стану житлових будинків м. Києва та розрахунок тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій” (в тому числі визначення розміру витрат на управління багатоквартирним будинком та винагороди Замовника як управителя). Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.10.2017 р. № 1249 затверджено Положення про комплексну інформаційно-аналітичну систему управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві (далі – Положення про КІАС «УФГД»), яким замовник зобов’язаний керуватися відповідно до підпункту 2.2. пункту 2. вказаного розпорядження. Згідно п. 4.3. розділу 4 Положення про КІАС «УФГД» адміністратором цієї системи є комунальне підприємство "Головний інформаційно-обчислювальний центр", яке відповідає за технічний супровід та здійснення підтримки працездатності КІАС «УФГД» в цілому, надання та припинення прав доступу користувачів інформації в КІАС «УФГД», здійснює контроль за дотриманням користувачами правил, процедур, технології обробки інформації в КІАС УФГД. КІАС «УФГД» призначена для забезпечення комплексного централізованого обліку господарських та фінансових операцій у підприємствах, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва. КІАС «УФГД» це інтегрована предметно-орієнтована комплексна інформаційно-аналітична система, що побудована на основі централізованої програмно-технологічної платформи з уніфікацією програмно-технічних засобів з використанням сучасних сервісно-орієнтованих технологій. Функціонально програмно-технологічний комплекс КІАС «УФГД» являє собою єдине інформаційне середовище, в якому в міській корпоративній телекомунікаційній мережі та уніфікованій програмно-апаратній платформі інтегруються, функціонально та інформаційно взаємодіють інформаційні системи та/або комплекси автоматизованих робочих місць окремих суб’єктів (департаментів, управлінь, відділів, центрів та комунальних підприємств, установ та організацій), в тому числі і замовника. При цьому, дані, отримані (опрацьовані) в одному із програмних комплексів, є вихідними даними для роботи іншого комплексу і саме КП «ГІОЦ» забезпечує належний рівень експорту-імпорту даних та підтримку працездатності цих програмних комплексів, оскільки є адміністратором КІАС «УФГД» згідно Положення про КІАС «УФГД». КІАС «УФГД» вже впроваджено в Замовника, використовуються ним в своїй діяльності, а тому його заміна іншим програмним забезпеченням не є доцільною, оскільки може призвести до несумісності програмного забезпечення, виникнення інших проблем технічного та організаційно-правового характеру. Окрім того, права інтелектуальної власності (майнові права автора) на даний програмний комплекс належать Виконавцеві (КП «ГІОЦ»), тобто через відсутність конкуренції з технічних причин договір про закупівлю може бути укладено лише з Виконавцем, при цьому альтернатива – відсутня, оскільки не існує іншого постачальника таких послуг Таким чином, тільки КП «ГІОЦ» може надати комплекс вищезазначених послуг, що є підставою для застосування переговорної процедури закупівлі. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: Закон України «Про публічні закупівлі »; Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.10.2017 р. № 1249 затверджено Положення про комплексну інформаційно-аналітичну систему управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві (далі – Положення про КІАС «УФГД»), яким замовник зобов’язаний керуватися відповідно до підпункту 2.2. пункту 2. вказаного розпорядження. Статут КП «ГІОЦ»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 грудня 2019 10:57
Оскарження наміру укласти договір: 31 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням за кодом ДК 021-2015 (CPV) - 72260000-5 - (Послуги щодо надання та інформаційно-технологічного супроводження програмно-апаратних комплексів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, м. Київ, м. Київ, Подільський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки ЗАМОВНИКА з ВИКОНАВЦЕМ за надані послуги здійснюються, за погодженням Сторін, здійснюються наступним чином: - шляхом безготівкового перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на поточний рахунок ВИКОНАВЦЯ на підставі узгоджених та підписаних Сторонами актів приймання-передачі наданих послуг, у термін до останнього банківського дня місяця, наступного за розрахунковим. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

20 грудня 2019 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП ГІОЦ
#04013755
Переможець 391 032,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2019 10:57

Документи

20 грудня 2019 10:57
Електронний підпис
20 грудня 2019 10:55
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2019 10:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП ГІОЦ
#04013755
391 032,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 грудня 2019 10:57
Електронний підпис
20 грудня 2019 10:55
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 15:52
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 09:08
SCAN0123.PDF зміни до договору
10 грудня 2020 09:07
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 13:44
Договір укладений
11 січня 2020 13:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання рішення Київської міської ради від 07.07.2020 № 10/9089 Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 4271-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 391 032,00
UAH (в тому числі ПДВ 65 172,00 UAH)