Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Будівництво під'їзної дороги з реконструкцією вул. Вирлицької у промисловій зоні мікрорайону Бортничі Дарницького району м. Києва»
Очікувана вартість
17 357 750,00 UAH
UA-2019-12-20-000596-b d79190622c794e28b1467d69004e8367
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 грудня 2019 09:46
Звернення за роз’ясненнями: до 27 грудня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 січня 2020 21:00
Початок аукціону: 08 січня 2020 15:52
Очікувана вартість: 17 357 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 86 788,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 86000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Будівництво під'їзної дороги з реконструкцією вул. Вирлицької у промисловій зоні мікрорайону Бортничі Дарницького району м. Києва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах договірної ціни на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами акти приймання-передачі виконаних робіт, які складаються Виконавцем та подаються для підписання Замовнику по кожному етапу. Оплата виконаних робіт здійснюється після підписання Замовником акту приймання-передачі виконаних робіт та надходження бюджетних коштів на закупівлю робіт на рахунок Замовника з бюджету м. Києва. Розрахунки з Виконавцем здійснюються за фактично виконані роботи, результати виконання яких повинні повністю відповідати вимогам, що ставляться до такого виду робіт відповідно до чинного законодавства України, в розмірі до 60 % від відповідних розділів стадії «Проект» до отримання Замовником позитивного експертного звіту за результатом експертизи проектно-кошторисної документації та передачі Виконавцем готової, погодженої у встановленому порядку, проектно-кошторисної документації (у тому числі в електронному вигляді) і підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт. Подальші розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах визначеної експертизою вартості проектних робіт та після передачі Виконавцем готової, погодженої у встановленому порядку, проектно-кошторисної документації (у тому числі в електронному вигляді) в обсязі, необхідному та достатньому для виконання будівельних робіт і підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт. Після закінчення виконання робіт (стадії та/або етапу) Виконавець передає Замовнику проектно-кошторисну документацію за накладною та актом приймання-передачі виконаних робіт. У разі затримки бюджетного фінансування штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються. Зобов’язання Замовника щодо сплати коштів (здійснення платежів) за цим Договором виникає у разі наявності та в межах відповідного бюджетного асигнування. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 грудня 2019 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2019 09:46
ТД - ПР Рек. Вирлицької.doc
24 грудня 2019 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2019 09:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2019 09:46
ТД - ПР Рек. Вирлицької.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

стадії проектування
Дата подання: 24 грудня 2019 15:53
Дата відповіді: 24 грудня 2019 16:18
Будь ласка, поясніть, про які саме стадії проектування йдеться? Зараз у розділі "Умови оплати згідно з договором" вказано "Робочий проект", а у додатку №3.10 та №5 - "Проект" та "Робоча документація".
Відповідь: Були внесені зміни
сплата за вихідні дані та експертизу
Дата подання: 24 грудня 2019 16:03
Дата відповіді: 26 грудня 2019 09:53
За яким порядком (документом) та за чий рахунок має проходити сплата за вихідні дані та експертизу?
Відповідь: Відповідно до умов додатку 3 тендерної документації, а саме пунктів 30.ІІ.2 30.ІІ.4, 30.ІІ.6 та 30.ІІ.7 завдання на проектування, оплата за збір вихідних даних та за виконання експертизи виконується переможцем закупівлі на підставі п.6.3 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 із зміною №2. При цьому вартість зазначених робіт включається до договірної ціни, тобто учасник в своїй ціновій пропозиції повинен врахувати зазначені витрати.
Наявність зовнішніх інженерних комунікацій на об'єкті проектування
Дата подання: 26 грудня 2019 16:13
Дата відповіді: 27 грудня 2019 16:31
Просимо надати інформацію щодо наявності/відсутності зовнішних інженерних мереж (яких саме?) на ділянці проектування, а також технічні умови Київавтодору та Київсвітло.
Відповідь: У замовника відсутня інформація щодо наявних інженерних мереж в межах проектування, у зв'язку з чим п.11 завдання на проектування (додаток 3 тендерної документації) зазначено, що топографо-геодезичні (у тому числі складання топоплану в М 1:500, нанесення "червоних ліній" та меж суміжних ділянок), гідрогеологічні та інші вишукування в необхідному обсязі виконує проектна організація.
Технічні умови на проектування у Замовника на момент підготовки тендерної документації відсутні, оскільки для отримання технічних умов необхідно подавати опитувальні листи, які заповнюють проектні організації на підставі виконаних розрахунків. У зв'язку з викладеним, відповідно до умов додатку 3 тендерної документації, а саме пункту 30.ІІ.6 переможець процедури закупівлі повинен отримати технічні умови в інженерних службах міста та інші вихідні дані для проектування (відповідно до п.6.3 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 із зміною №2).
Можливість зміни вартості роботи
Дата подання: 26 грудня 2019 16:18
Дата відповіді: 27 грудня 2019 16:35
У випадку збільшення орієновної вартості будівельно-монтажних робіт, з яких розрахована вартість проектних робіт та експертизи (що не залежить від проектувальника), чи може збільшитися ціна контракту на суму збільшення ціни експертизи?
Відповідь: Відповідно до умов додатку 5 тендерної документації, а саме пункту 2.2 проекту договору «Договірна ціна комплексу робіт є твердою».
Порядок та строки отримання від Замовника поточних цін
Дата подання: 26 грудня 2019 16:21
Дата відповіді: 27 грудня 2019 16:34
Просимо внести до договору пункт про зобов'язання Замовника, які регламентуватимуть строки надання Замовником поточних цін на будівельні роботи для їх врахування у кошторисі.
Відповідь: Під час підготовки тендерної документації по наступним об'єктам Замовником буде розглянуто можливість та доцільність внесення змін до типових документів тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-24-000030 ● 91d418325e134ab0aa88d4817fa0941b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 січня 2020 17:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.01.2020 № 14

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
23.01.2020 № 14


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2019-12-20-000596-b 20.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-02-07 15:08:18

Пояснення з власної ініціативи

Предмет закупівлі: Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Будівництво під'їзної дороги з реконструкцією вул. Вирлицької у промисловій зоні мікрорайону Бортничі Дарницького району м. Києва.
Вид предмета закупівлі: роботи.
Код за ДК 021:2015 – 71320000-7 (Послуги з інженерного проектування).
При визначенні предмету закупівлі, замовник керувався: Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку України від 17.03.2016 № 454, п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 3.19 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», основним та додатковим (код IА01-9) закупівельним словником ДК 021:2015 затвердженим наказом Мінекономрозвитку України від 23.12.2015 № 1749.
Ризик який спрацював відноситься до закупівель товарів і послуг та не стосується закупівель робіт.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник не погоджується з даним висновком та надає аргументовані заперечення до нього. Відповідно до примірної тендерної документацію для процедури закупівлі - відкриті торги, затвердженої наказом Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 № 680, примірна тендерна документація містить: обов'язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону; інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель; зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. Щодо незазначення місця, кількості, обсягу поставки товарів (надання послуг, виконання робіт). В пункті у пункті 3.3 розділу 1 тендерної документації вказано: «Місце – м. Київ». Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Завдання на розробку проекту «Будівництво під’їзної дороги з реконструкцією вул. Вирлицької у промисловій зоні мікрорайону Бортничі Дарницького району м. Києва») розміщена в додатку 3 тендерної документації. Оскільки проектна документація розробляється після отримання вихідних даних для проектування (зокрема результатів топографо-геодезичних та геологічних вишукувань, технічних умов тощо), вимоги яких можуть суттєво вплинути на кінцевий результат виконаної роботи – спрогнозувати та зазначити будь-які кількісні обсяги результатів роботи не можливо. Всі принципові вимоги до проектної документації викладено в додатку 3 тендерної документації. Також, на сторінці Процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, в розділі «Інформація про предмет закупівлі» вказано: 1 робота. Щодо незазначення переліку критеріїв та методики оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. У пункті 5.1 розділу 5 тендерної документації міститься методика оцінки тендерних пропозицій. Критерій оцінки та його питома вага вказана на сторінці Процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, в розділі «Документація», а саме: «ціна: 100%». Отже, виходячи з вищесказаного, замовником зазначена вся необхідна інформація та не порушено вимог статті 22 Закону

2020-02-20 18:20:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 січня 2020 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Проектно-будівельна фірма «Одеспромстрой» 12 900 000,00
UAH з ПДВ
9 689 865,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 13 479 899,78
UAH з ПДВ
9 689 867,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" 13 705 912,04
UAH з ПДВ
9 689 868,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 січня 2020 17:05
Довідка МВС.pdf
16 січня 2020 17:05
public_doc.p7s
16 січня 2020 17:05
public_doc.pdf
06 січня 2020 15:16
14 Статут.pdf
06 січня 2020 15:15
14-8 Рішення 26_11_2019_1.pdf
06 січня 2020 15:15
18-2 Проект договору.pdf
06 січня 2020 15:15
14-3 Рішення №6 31.03.2014.pdf
06 січня 2020 15:15
11 Довідка про ст. 17 ЗУ.pdf
06 січня 2020 15:15
10 Гарантійний лист.pdf
06 січня 2020 15:15
01 Заявка-пропозиція.pdf

Публічні документи

06 січня 2020 20:57
Електронний підпис
06 січня 2020 20:38
Електронний підпис
06 січня 2020 19:34
Електронний підпис
06 січня 2020 19:32
34.Забезпечення.rar
06 січня 2020 19:32
32. інші документи.pdf
06 січня 2020 19:32
31.лист про санкції.pdf
06 січня 2020 19:32
29.Проект договору.pdf
06 січня 2020 19:32
10.Опис_статут_08.10.2019.pdf
06 січня 2020 19:32
9. Статут (ориг) нов.pdf
06 січня 2020 19:31
1 заявка пропозиція..pdf

Публічні документи

04 січня 2020 12:10
20_Аналогічний обєкт.pdf
04 січня 2020 12:10
20_Кошторис.pdf
04 січня 2020 12:10
18_2_проект договору.pdf
04 січня 2020 12:10
17_2_Згода з ТЗ.pdf
04 січня 2020 12:10
13_2_Досвід виконання.7z
04 січня 2020 12:10
12_4_ЦПД Зайцев.pdf
04 січня 2020 12:09
11_4_Повірки.7z
04 січня 2020 12:09
11_3_Договор_акт_на_ПЗ.7z
04 січня 2020 12:09
11_1_Довідка МТБ.pdf
04 січня 2020 12:09
10 Довідка ст. 17.pdf
04 січня 2020 12:09
07 Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Проектно-будівельна фірма «Одеспромстрой»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Проектно-будівельна фірма «Одеспромстрой»
#34253237
Переможець 9 689 865,00
UAH з ПДВ
13 січня 2020 17:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 січня 2020 17:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Проектно-будівельна фірма «Одеспромстрой»
#34253237
9 689 865,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2021 15:45
Додаткова 4.pdf зміни до договору
07 грудня 2021 15:45
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2021 15:54
Додаткова 3.pdf зміни до договору
19 лютого 2021 15:54
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:45
Додаткова 2.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:44
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2020 16:16
Додаткова 1.pdf зміни до договору
29 січня 2020 16:12
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 16:02
3-10.pdf укладений
29 січня 2020 16:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено реквізити Замовника
Номер договору про закупівлю: 3-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Пункт 4.1 розділу 4 «Джерела та порядок фінансування робіт» Договору викладено у новій редакції 2. Додаток 2 Договору викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 3-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до п.4.1 та п.4.2 Розділу 4 «Джерела та порядок фінансування» Договору 2. Додаток №2 «Календарний план виконання робіт», що додається до Договору та є невід’ємною частиною, викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 3-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку з необхідністю коригування проектних рішень та затримкою у отриманні вихідних даних, відповідно до листів Виконавця від 28.04.2021 № 210428-01, від 28.05.2021 №210528-01, від 14.07.2021 №210714-01, від 21.09.2021 № 210921-01, від 25.11.2021 № 211125-01 та листів Замовника від 11.05.2021 №21-01П-21/121-1, від 21.06.2021 № 21-01П-21/140-1, Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 3.1 Розділу 3. «Строк виконання робіт» Договору. 2. У зв'язку з коригуванням обсягів бюджетного фінансування, внесено зміни до другого абзацу пункту 4.1 Розділу 4. «Джерела та порядок фінансування робіт» Договору 3. Внесено зміни до Додатку 2 «Календарний план виконання робіт» Договору
Номер договору про закупівлю: 3-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 689 865,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 614 977,50 UAH)