Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення (згідно переліку доріг)
Очікувана вартість
103 855 802,40 UAH
UA-2019-12-20-000532-c d58c772a86b84cf8b5c3b29397aca8c8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Овчаренко Сергій Михайлович

380542700479 Sad_invest@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 24014538
Місцезнаходження: 40002, Україна , Сумська обл., Суми, Роменська,79/2
Контактна особа: Овчаренко Сергій Михайлович
380542700479
Sad_invest@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
09 вересня 2019 р. було розпочато процедуру відкритих торгів з публікацією англійською мовою щодо предмету закупівлі ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення (згідно переліку доріг).
з очікуваною вартістю закупівлі 106 921 000,00 UAH з ПДВ. Кінцевим строком подання тендерних пропозицій було визначено 10 жовтня 2019 року, номер закупівлі UA-2019-09-09-000123-a. Була надана лише одна пропозиція ДП"Сумський облавтодор" . Дана закупівля була відмінена через подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.

10 жовтня 2019 р. було повторно розпочато процедуру відкритих торгів з публікацією англійською мовою щодо предмету закупівлі ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення (згідно переліку доріг) з очікуваною вартістю закупівлі 106 921 000,00 UAH з ПДВ. Кінцевим строком подання тендерних пропозицій було визначено 11 листопада 2019 року, номер закупівлі UA-2019-10-10-002352-b. Була надана лише одна пропозиція ДП"Сумський облавтодор" . Дана закупівля була відмінена через подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 грудня 2019 15:17
Оскарження наміру укласти договір: 31 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


(автомобільна дорога загального користування державного значення М-02 Кіпті -Глухів-Бачівськ Сумська область, 107,2 км автомобільна дорога загального користування державного значення та штучні споруди на ній)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
(Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення (згідно переліку доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, автомобільна дорога загального користування державного значення М-02 Кіпті -Глухів-Бачівськ Сумська область, 107,2 км автомобільна дорога загального користування державного значення та штучні споруди на ній
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 березня 2022
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Індекс автомобільних доріг: M-02 — Кіпті - Глухів - Бачівськ (на м. Брянськ)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування помісячно, не може сумарно перевищувати 30 % від вартості річного обсягу робіт. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по ф. № КБ-2в, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Виконавця. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за цим Договором в розумінні пункту 2 частини першої статті 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником Виконавцю після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних стандартів з ціноутворення, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів, відповідно до погодженого Сторонами Графіку здачі виконаних обсягів робіт, перевіряє виконання робіт згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно ф. № КБ-2в та ф. № КБ-3. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Виконавця. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за цим Договором в розумінні пункту 2 частини першої статті 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

20 грудня 2019 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2019 14:57
Скан ВП 20.12 КГБ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СУМСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"
#31931024
Переможець 103 855 802,40
UAH з ПДВ
20 грудня 2019 15:17

Документи

20 грудня 2019 15:16
Електронний підпис
20 грудня 2019 15:14
Скан ВП 20.12 КГБ.pdf
20 грудня 2019 15:13
Скан ПНУД КГБ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2019 15:17

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СУМСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"
#31931024
103 855 802,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 грудня 2019 15:16
Електронний підпис
20 грудня 2019 15:14
Скан ВП 20.12 КГБ.pdf
20 грудня 2019 15:13
Скан ПНУД КГБ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 липня 2022 10:46
Електронний підпис укладений
04 липня 2022 10:44
Scan1 Закриття договору 2Е.PDF укладений
04 липня 2022 10:38
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2022 11:23
Scan1 ДУ 16 2Е КГБ 30.06.2022.PDF зміни до договору
01 липня 2022 11:11
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2022 11:54
Scan 2 E.PDF зміни до договору
29 березня 2022 11:52
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2022 09:24
Scan10002 ДУ 13 М-02.PDF зміни до договору
13 січня 2022 09:21
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 12:21
Скан Дог 2Е -Д 23.01.20 КГБ.pdf укладений
24 січня 2020 12:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з доведенням бюджетного фінансування на поточний рік та зменшенням фактичного обсягу видатків Замовника Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору: 1. Керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», зменшити обсяг закупівлі за Договором, визначивши його у розмірі 39 073 055,26 грн. 2. В абзаці першому пункту 3.1 Договору слова та цифри «103 855 802,40 грн. (сто три мільйони вісімсот пʼятдесят пʼять тисяч вісімсот дві грн. 40 коп.), у тому числі ПДВ: 17 309 300,40 грн.» замінити на слова та цифри «39 073 055,26 (тридцять девʼять мільйонів сімдесят три тисячі пʼятдесят пʼять грн. 26 коп.), у тому числі ПДВ: 6 512 175,88 грн.».
Номер договору про закупівлю: 2 Е-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 2 Е-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з закінченням строку дії Договору Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору: 1. Керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», зменшити обсяг закупівлі за Договором, визначивши його у розмірі 32 622 036,69 грн. 2. В абзаці першому пункту 3.1 Договору слова та цифри «39 073 055,26 грн. (тридцять девʼять мільйонів сімдесят три тисячі пʼятдесят пʼять грн. 26 коп.), у тому числі ПДВ: 6 512 175,88 грн.» замінити на слова та цифри «32 622 036,69 грн. (тридцять два мільйони шістсот двадцять дві тисячі тридцять шість грн. 69 коп.), у тому числі ПДВ: 5 437 006,12 грн.». 3. Викласти абзац другий пункту 3.1 Договору в наступній редакції: «Ціна Договору розподіляється по роках наступним чином: 2020 рік – 6 166 331,47 грн. (шість мільйонів сто шістдесят шість тисяч триста тридцять одна грн. 47 коп.); 2021 рік – 19 906 714,59 грн. (девʼятнадцять мільйонів девʼятсот шість тисяч сімсот чотирнадцять грн. 59 коп); 2022 – 6 548 990,63 грн. (шість мільйонів п’ятсот сорок вісім тисяч дев’ятсот дев’яносто грн. 63 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 2 Е-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 січня 2020 — 01 липня 2022
Сума оплати за договором: 32 622 036,69
UAH (в тому числі ПДВ 5 437 006,11 UAH)