Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 09110000-3 – Тверде паливо (брикети з деревини дубу)
Очікувана вартість
744 127,00 UAH
UA-2019-12-19-004590-b ef5456772a82491e93f2eb9d462ef5d0
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Іванівна Гапон

+380575632961
+380575631102
buh@osvita-krk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Краснокутської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146142
Місцезнаходження: 62002, Україна , Харківська обл., Краснокутський район, смт. Краснокутськ, ВУЛИЦЯ ОХТИРСЬКА, будинок 2
Контактна особа: Ірина Іванівна Гапон
+380575632961,+380575631102
buh@osvita-krk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 грудня 2019 17:59
Звернення за роз’ясненнями: до 27 грудня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 січня 2020 16:00
Очікувана вартість: 744 127,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 720,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
165 тонни
Брикети з деревини дубу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62002, Україна, Харківська область, смт. Краснокутськ, Краснокутський р-н, заклади освіти Краснокутського р-ну Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Учасником накладної на оплату кожної партії товару на протязі 30 банківських днів з моменту поставки товару за кінцевим місцем призначення. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 грудня 2019 20:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2019 20:30
перелік змін.docx
27 грудня 2019 20:29
ТД брикети_2020-нова редакція.docx
27 грудня 2019 20:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2019 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2019 20:30
перелік змін.docx
27 грудня 2019 20:29
ТД брикети_2020-нова редакція.docx
19 грудня 2019 17:59
ТД брикети_2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внести зміни до тендерної пропозиції
Дата подання: 23 грудня 2019 12:07
Дата відповіді: 27 грудня 2019 19:40
1. Уточнити кількість Товару (в пропозиції - 165 тн, в технічних вимогах ТД - 100 тн.). 2. Розбіжність в фасуванні Товару - в Додатку № 4 ТД - в мішках до 15 кг, в п.5.1.4 проекті Договору - в мішках до 50 кг. 3. Для визначення транспортних витрат необхідно надати перелік місць вивантаження Товару з кількістю. 4. Змінити в розділі VI п.5. "Замовник має право в односторонньому порядку змінювати загальний об’єм товарів, які поставляються до навчальних закладів Замовника без попередження про це Учасника." на "з попередженням про це Учасника". 5. Додати в Договір про закупівлю товарів до розділу ІІ п."Місце та час проведення відбору проб Товару для визначення його якості та відповідності заявленим вимогам здійснюються в момент передачі Товару (вивантаження). 6. Надати роз"яснення стосовно вимоги щодо Страхової Гарантії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув ваше звернення та повідомляє, що Замовником буде приведена у відповідність тендерна документація та внесені відповідні зміни до неї

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 січня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гуляєва Надія Романівна 743 985,00
UAH з ПДВ
743 985,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 січня 2020 15:03
Електронний підпис
05 січня 2020 15:00
Частина 4.pdf
05 січня 2020 15:00
Частина 3.pdf
05 січня 2020 15:00
Частина 2.pdf
05 січня 2020 15:00
Частина 1.pdf
05 січня 2020 15:00
Частина 4.pdf.p7s
05 січня 2020 15:00
Частина 3.pdf.p7s
05 січня 2020 15:00
Частина 2.pdf.p7s
05 січня 2020 15:00
Частина 1.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гуляєва Надія Романівна

Інформація про відміну

Дата відміни
06 січня 2020 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій