Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари)
Очікувана вартість
272 563,98 UAH
UA-2019-12-19-002975-b 59330e039ba34ef288e9f851e1d46934
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Яценко Ольга Олександрівна

+380629407790 supply@mvk.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство "Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства"
Код ЄДРПОУ: 03361508
Вебсайт: http://www.mvk.org.ua
Місцезнаходження: 87555, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Соборна, 7
Контактна особа: Яценко Ольга Олександрівна
+380629407790
supply@mvk.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 грудня 2019 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2019 15:22
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2019 15:22
Початок аукціону: 27 грудня 2019 12:07
Очікувана вартість: 272 563,98 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 451,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
129 найменувань
Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87555, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Соборна,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари) Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 грудня 2019 08:10
Дата відповіді: 20 грудня 2019 08:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дивитись Технічне завдання та оголошення.
- Всі учасники закупівлі подають свої пропозиції згідно вимогам Замовника.
-В закупівлі можуть приймати участь фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ.
Методика оцінки вартості пропозиції, включає в себе оцінку вартості без ПДВ. Всі Учасники під час проведення аукціону зазначають ціну без урахування ПДВ. ПДВ додається під час укладання договору, що призведе до зміни ціни договору на вартість ПДВ (тільки, якщо учасник підтвердить документально свій статус платника ПДВ. Якщо суб'єк не є платником ПДВ, 20 % до договору додаватися не буде).
Уточнення по можливим замінам товару
Дата подання: 20 грудня 2019 10:17
Доброго дня, прохання погодити заміну п. 14 - оскільки товар під ТМ Skiper більше в Україну не завозиться. Компанія яка завозила, вже 3 роки як банкрут. На заміну можемо запропонувати Axent 4120-a. Також прохання уточнити, по позиціям 15-23 - чи можно надавати зошити Школярик, але з іншою обкладинкою? п. 40 Календар - чи можно надати календар з іншою нейтральною обкладинкою(природа, національна символіка)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2019 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАПІРТОРГ" 199 332,00
UAH
199 332,00
UAH
Документи
ТОВ "СВІКОМ" 264 259,55
UAH
264 259,55
UAH
Документи

Публічні документи

26 грудня 2019 15:21
Изображение0025.JPG
26 грудня 2019 15:21
Изображение0024.JPG
26 грудня 2019 15:21
Изображение0023.JPG
26 грудня 2019 15:21
Изображение0022.JPG
26 грудня 2019 15:21
Изображение0021.JPG
26 грудня 2019 15:21
Изображение0020.JPG
26 грудня 2019 15:21
Изображение0019.JPG
26 грудня 2019 15:21
Изображение0018.JPG
26 грудня 2019 15:21
Изображение0017.JPG
26 грудня 2019 15:21
Изображение0016.JPG
26 грудня 2019 15:21
Изображение0015.JPG
26 грудня 2019 15:21
Изображение0014.JPG
26 грудня 2019 15:21
Изображение0013.JPG
26 грудня 2019 15:21
Изображение0012.JPG
26 грудня 2019 15:21
Изображение0011.JPG
26 грудня 2019 15:21
Изображение0010.JPG
26 грудня 2019 15:21
Изображение0009.JPG
26 грудня 2019 15:21
Изображение0008.JPG
26 грудня 2019 15:21
Изображение0007.JPG
26 грудня 2019 15:21
Изображение0006.JPG
26 грудня 2019 15:21
Довідки.rar
26 грудня 2019 15:21
витяг ПДВ.JPG
26 грудня 2019 15:21
Document_USR_1005639178 (1).rtf
26 грудня 2019 15:21
Статут.rar
26 грудня 2019 15:21
Паспорт керівника.rar
26 грудня 2019 15:21
Призначення керівника.rar
26 грудня 2019 15:21
інформаційна довідка.JPG

Публічні документи

26 грудня 2019 13:12
Електронний підпис
26 грудня 2019 13:12
_Статут.pdf
26 грудня 2019 13:12
_Протокол.pdf
26 грудня 2019 13:12
_Пропозиція.pdf
26 грудня 2019 13:12
_Наказ.pdf
26 грудня 2019 13:12
_Договір.pdf
26 грудня 2019 13:12
_Довідка про Учасника.pdf
26 грудня 2019 13:12
_Відомості з ЄДРПОУ.pdf
26 грудня 2019 13:12
_Витяг ПДВ.pdf
26 грудня 2019 13:12
_4-ОПП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАПІРТОРГ"

ТОВ "СВІКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАПІРТОРГ"
#30194866
Відхилено 199 332,00
UAH
15 січня 2020 13:26
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
Переможець 264 259,55
UAH
16 січня 2020 13:46

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 січня 2020 13:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ"
#37167117
264 259,55
UAH
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договор 82.pdf укладений
05 лютого 2020 13:17