Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари)
Очікувана вартість
272 563,98 UAH
UA-2019-12-19-002975-b ● 59330e039ba34ef288e9f851e1d46934
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне підприємство "Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" |
Код ЄДРПОУ: | 03361508 |
Вебсайт: | http://www.mvk.org.ua |
Місцезнаходження: | 87555, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Соборна, 7 |
Контактна особа: |
Яценко Ольга Олександрівна +380629407790 supply@mvk.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 грудня 2019 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 грудня 2019 15:22 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 грудня 2019 15:22 |
Початок аукціону: | 27 грудня 2019 12:07 |
Очікувана вартість: | 272 563,98 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 451,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
129 найменувань
Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87555, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Соборна,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари) | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 грудня 2019 15:18 |
Форма пропозиції та перелік документів (6).odt |
19 грудня 2019 15:18 |
Договір поставки новий (10).odt |
19 грудня 2019 15:18 |
оголошення канцтовары.ods |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 грудня 2019 08:10
Дата відповіді: 20 грудня 2019 08:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дивитись Технічне завдання та оголошення.
- Всі учасники закупівлі подають свої пропозиції згідно вимогам Замовника.
-В закупівлі можуть приймати участь фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ.
Методика оцінки вартості пропозиції, включає в себе оцінку вартості без ПДВ. Всі Учасники під час проведення аукціону зазначають ціну без урахування ПДВ. ПДВ додається під час укладання договору, що призведе до зміни ціни договору на вартість ПДВ (тільки, якщо учасник підтвердить документально свій статус платника ПДВ. Якщо суб'єк не є платником ПДВ, 20 % до договору додаватися не буде).
- Всі учасники закупівлі подають свої пропозиції згідно вимогам Замовника.
-В закупівлі можуть приймати участь фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ.
Методика оцінки вартості пропозиції, включає в себе оцінку вартості без ПДВ. Всі Учасники під час проведення аукціону зазначають ціну без урахування ПДВ. ПДВ додається під час укладання договору, що призведе до зміни ціни договору на вартість ПДВ (тільки, якщо учасник підтвердить документально свій статус платника ПДВ. Якщо суб'єк не є платником ПДВ, 20 % до договору додаватися не буде).
Уточнення по можливим замінам товару
Дата подання: 20 грудня 2019 10:17
Доброго дня, прохання погодити заміну п. 14 - оскільки товар під ТМ Skiper більше в Україну не завозиться. Компанія яка завозила, вже 3 роки як банкрут. На заміну можемо запропонувати Axent 4120-a.
Також прохання уточнити, по позиціям 15-23 - чи можно надавати зошити Школярик, але з іншою обкладинкою?
п. 40 Календар - чи можно надати календар з іншою нейтральною обкладинкою(природа, національна символіка)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" #30194866 |
Відхилено |
199 332,00
UAH
|
15 січня 2020 13:26
|
ТОВ "СВІКОМ" #37167117 |
Переможець |
264 259,55
UAH
|
16 січня 2020 13:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договор 82.pdf | укладений |
05 лютого 2020 13:17
|