Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

19Т-140_Канати сталеві талеві в асортименті / Steel ropes in assortment
Очікувана вартість
4 367 200,00 UAH
UA-2019-12-19-002239-b 580612e6d8e94728ab713d06197f8006
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олександр Копил

+380444612937 kopyl@ugv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укргазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 30019775
Вебсайт: http://ugv.com.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28
Контактна особа: Олександр Копил
+380444612937
kopyl@ugv.com.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 грудня 2019 13:50
Звернення за роз’ясненнями: до 27 грудня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 січня 2020 15:00
Початок аукціону: 10 січня 2020 14:52
Очікувана вартість: 4 367 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 87 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,99%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39540000-9: Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки


39540000-9 - Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки
(Канати сталеві талеві в асортименті)

Miscellaneous cordage, rope, twine and netting
(Steel ropes in assortment)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30000 метр
Канати сталеві талеві в асортименті / Steel ropes in assortment
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 червня 2020
ДК 021:2015: 39540000-9 — Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару По факту поставки протягом 15 календарних днів з дати поставки Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

проект договору
Дата подання: 21 грудня 2019 14:42
Дата відповіді: 26 грудня 2019 08:31
Наше підприємство має намір взяти участь в тендері на закупівлю канатів сталевих. Просимо Вас розглянути можливість внесення наступних змін в проект договору: 2.2. Постачальник гарантує якість і надійність Товару, що постачається, протягом гарантійного строку. Гарантійний строк Товару не може бути меншим від гарантійного строку заводу-виробника. Гарантійний строк на Товар встановлюється згідно з вимогами стандартів, технічних умов, сертифікатів (паспортів, гарантійних талонів, тощо) Постачальника та починає рахуватись з дати поставки продукції. 5.10. Приймання Товару по кількості проводиться відповідно до Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання по кількості, затвердженої постановою Держарбітражу № П-6 від 15.06.1965р., по якості - Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за якістю, затвердженої постановою Держарбітражу № П-7 від 25.04.1966р., та сертифікату якості та/або паспорту заводу-виробника. У разі виявлення невідповідності в якості або нестачі Товару, виклик представників Постачальника - обов'язковий, а представників заводу-виробника - за вимогою Покупця. Виклик Покупцем здійснюється в письмовій формі та/або в електронному вигляді на електронну адресу Постачальника, вказану в Розділі XIV даного Договору. У випадку неявки представника Постачальника (виробника Товару -на вимогу Покупця) впродовж 5-ти робочих днів з моменту отримання відповідного виклику Покупця, підписанням даного Договору Постачальник надає згоду, про те, що Постачальник погоджується з оглядом Товару на предмет відповідності кількісті/якості Покупцем та з актом, складеним Покупцем з залученням незалежного експерта. Сторони погодилися, що якщо вони відступили від положень Інструкцій, вказаних в даному пункті Договору, врегулювавши свої відносини на власний розсуд, то пріоритет мають норми Договору. 6.2.1. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання чи неналежного виконання зобов'язань Постачальником, повідомивши про це його за 30 днів до дати розірвання Договору. При цьому, факт розірвання Договору не звільняє Покупця від обов'язку прийняти та оплатити Товар, виготовлений на підставі замовлення, погодженого до моменту отримання Постачальником такого повідомлення. 6.4.3. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання чи неналежного виконання зобов'язань Покупцем, повідомивши про це його за 30 днів до дати розірвання Договору. 7.2. Виключити. 7.3. Якщо протягом гарантійного строку будуть виявлені дефекти або невідповідність якості Товару, обумовленої Договором, Постачальник зобов'язаний за свій рахунок усунути дефекти Товару за його місцезнаходженням або замінити неякісний Товар на Товар належної якості в узгоджені Сторонами строки, але не більше 20 календарних днів з дня підписання сторонами двостороннього рекламаційного акту та отримання відповідної вимоги Покупця. 7.4. За постачання Товару неналежної якості або некомплектного Товару, Постачальник виплачує Покупцю штраф в розмірі 20% від вартості Товару неналежної якості або некомплектного Товару. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку замінить за свій рахунок неякісний або некомплектний Товар, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується. 7.5. Виключити. 7.6. У разі відсутності реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі протягом 365 днів з моменту їх оформлення, Постачальник несе матеріальну відповідальність, а саме: зобов'язаний відшкодувати Покупцю спричинені винними діями Постачальника збитки в розмірі суми податку на додану вартість за такими податковими накладними. 7.11. За порушення строків оплати Покупець сплачує на користь Постачальника пеню в розмірі 0,1% від суми простроченого платежу, за кожний день прострочення платежу, але не більше подвійної облікової ставки НБУ, що діяла в період, за який сплачується пеня. На вимогу Постачальника, Покупець зобовязаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми. 7.12. Виключити. 7.14. Постачальник має право зупинити або відмовитися від поставки кожної наступної партії Товару в разі наявності простроченої заборгованості Покупця за даним Договором із звільненням Постачальника від відповідальності за це. В такому випадку термін поставки відсувається на відповідну кількість днів до моменту погашення простроченої заборгованості. 11.4. У випадку прийняття Покупцем рішення про відмову від Договору, з підстав, вказаних у п. 11.3 даного Договору, Покупець має право: - письмово повідомити Постачальника про відмову від Договору в односторонньому порядку з зазначенням підстав прийняття такого рішення. - встановити Постачальнику строк, в який він зобов’язаний усунути недоліки, які призвели до прийняття рішення про відмову від Договору в односторонньому порядку. В такому випадку Покупець направляє Постачальнику письмове повідомлення з зазначенням недоліків, документи, які підтверджують їх наявність відповідно до умов цього Договору. Якщо недоліки не будуть усунуті в установлений цим Договором строк, Договір припиняє дію зі спливом такого строку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесення змін в проект договору не є можливим з причини, що договір є типовим, який затверджений наказом по Товариству.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 січня 2020 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" 4 285 200,00
UAH з ПДВ
4 128 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Общество с ограниченной ответственностью "УКРЭКОПРОДУКТ" 4 320 000,00
UAH з ПДВ
4 224 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2020 14:10
Електронний підпис
11 січня 2020 14:10
Цінова пропозиція.pdf
11 січня 2020 14:10
Гарантійний лист.pdf
08 січня 2020 15:38
Електронний підпис
08 січня 2020 15:37
Електронний підпис
08 січня 2020 15:36
ФІН.СТАН.7z
08 січня 2020 15:36
ТЕХ.КРИТЕРІЇ.7z
08 січня 2020 15:36
КВАЛИФІК.КРИТЕРІЇ 2.7z
08 січня 2020 15:36
КВАЛИФІК.КРИТЕРІЇ 1.7z

Публічні документи

08 січня 2020 16:01
Финансови документи.zip
08 січня 2020 16:01
Квалификация.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"

Общество с ограниченной ответственностью "УКРЭКОПРОДУКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"
#26209430
Переможець 4 128 000,00
UAH з ПДВ
21 січня 2020 13:34

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2020 13:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"
#26209430
4 128 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
19Т-140_Договір_Стальканат-Сілур.pdf укладений
07 лютого 2020 12:41