Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
2 175 000,00 UAH
UA-2019-12-19-001781-a 65070eb9aefb4d4daac3dfae7fa9b7ed
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шуневич Наталія Сергіївна

+380413051000 NE-777-NE@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "ЦРЛ ім.Д.І.Потєхіна
Код ЄДРПОУ: 01991731
Місцезнаходження: 12500, Україна , Житомирська обл., Коростишів, вул. Героїв Небесної Сотні,58 м.Коростишів, Житомирська обл.
Контактна особа: Шуневич Наталія Сергіївна
+380413051000
NE-777-NE@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відсутності конкуренції

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 грудня 2019 15:02
Оскарження наміру укласти договір: 25 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
750000 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12501, Україна, Житомирська область, Коростишів, Героїв Небесної Сотні,58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг електрична енергія Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

19 грудня 2019 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2019 14:44
tmp3328.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-14-000011 ● e100a1c146534e24841cf3a1a38ee276
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2020 17:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

13.01.2020
№ 4

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.01.2020 № 4.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
9. UA-2019-12-19-001781-a від 19.12.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-20 09:49:30

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Електрична енергія», код ДК 021:2015: 09310000-5 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-12-19-001781-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Так, відповідно до частини 1 статті 35 Закону визначено, що переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Разом з тим, відповідно до частини 1 статті 21 Закону визначено, що відкриті торги є основною процедурою закупівлі.
В той же час, Комунальним некомерційним підприємством «ЦРЛ ім.Д.І.Потєхіна» (далі – Замовник) проводиться переговорна процедура закупівель відповідно до пункту 2 частини 2 статті 35 Закону, а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи, проведення якої обґрунтовується, тим що єдиним постачальником універсальної послуги на території Житомирської області є ТОВ «ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ».
Однак, Замовником не враховано норми частини 1 статті 3 та пункту 1 статті 56 Закону України «Про ринок електричної енергії» та роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.12.2018 № 3304-04-54502-07 щодо конкурентного ринку електричної енергії, та як наслідок проведено переговорну процедуру закупівель без настання умов, щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини 2 статті 35 Закону.
Слід відмітити, що аналогічна ситуація розглянута щодо проведення переговорної процедури закупівель з придбання електричної енергії у постачальника універсальних послуг на підставі згідно пункту 2 частини 2 статті 35 Закону розглянуто на засіданні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель (рішення від 28.12.2019 за № 19560-р/пк-пз, оголошення № UA-2019-12-02-001306-b) та зобов’язано замовника відмітити переговорну процедуру закупівель.
Отже, поясніть чому Замовником прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівель на підставі пункту 2 частини 2 статті 35 Закону за наявності конкурентного ринку електричної енергії?
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 4 статті 35 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель переговорна процедура закупівлі відміняється замовником.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-20 11:59:56

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт Закону України "Про публічні закупівлі"
ст. 35, п 2 Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи
Обгрунтування
Категорію споживачів, котрі можуть користуватися послугами постачальника універсальних послуг, тимчасово розширено. Так, тимчасово на період з 1 січня 2019р. по 31 грудня 2020 р. включно універсальні послуги, окрім побутових та малих непобутових споживачів, надаються постачальником таких послуг, також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності та іншим споживачам, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт У зазначений період н^ бюджетні установи незалежно від розміру договірної потужності та на інших споживачів, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт, поширюються всі права та обов’язки, ,передбачені Законом України «Про ринок електричної енергії» для малих непобутових споживачів щодо отримання універсальних послуг, передбачених статтею 63 цього Закону.
Таким чином, на період з 1 січня 2019 року по 31 грудня 2020 року, право на універсальну послугу мають побутові, малі непобутові споживачі, бюджетні установи незалежно від розміру договірної потужності та інші споживачі, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт.
Відповідно до положень статті 1 цього Закону постачальник універсальної послуги - визначений відповідно до цього Закону електропостачальник, який виконує зобов'язання щодо наданняуніверсальної послуги; універсальна послуга - постачання електричної енергії побутовим та малим непобутовим споживачам, що гарантує їхні права бути забезпеченими електричною енергією визначеної якості на умовах, визначених відповідно до цього Закону, на всій території України
Відповідно до частини другої статті 58 Закону із змінами побутові споживачі та малі непобутові
споживачі мають право на отримання універсальних послуг відповідно до цього Закону.
Відповідно до статті 63 Закону із змінами універсальні послуги надаються постачальником таких послуг виключно побутовим та малим непобутовим споживачам.
Пунктом 13 розділу XVII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про ринок електричної енергії» було передбачено, що оператор системи розподілу, кількість приєднаних споживачів до системи розподілу якого перевищує 100 тисяч, повинен вжити заходів для відокремлення оператора системи розподілу від постачання електричної енергії шляхом створення електропостачальника, який упродовж двох років з дня отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з достачання електричної енергії виконує функції постачальника універсальних послуг на закріпленій території, яка визначається як область, міста Київ та Севастополь, Автономна Республіка Крим, на якій до відокремлення провадив свою діяльність з передачі електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами та постачання електричної енергії за регульованим тарифом вертикально інтегрований суб’єкт господарювання.
Станом на 1 листопада 2019 року на виконання Закону вертикально інтегрованими суб’єктами господарювання було створено відповідні суб’єкти господарювання, які отримали ліцензії з постачання електричної енергії споживачу, відповідно до вимог постанови НКРЕКП від 27,12 2017 № 1469 та які упродовж двох років виконують функції постачальника універсальних послуг на закріпленій території.
Про результати моніторингу виконання вертикально інтегрованими суб’єктами господарювання вимог пункту 13 розділу XVII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону щодо створення відповідних суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії з постачання електричної енергії споживачу, відповідно до вимог постанови НКРЕКП від 27.12.2017 № 1469, НКРЕКП було повідомлено Кабінет Міністрів України листом від 07.08.2018 № 7034/21.1/7-18.
Згідно інформації, розміщеної на офіційному веб-сайті НКРЕКП (https://www.nerc.gov.ua/?news=7842) єдиним постачальником універсальної послуги на території Житомирської області є ТОВ «ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ».
На підставі вищезазначеного, застосовується переговорна процедура закупівлі відповідно до ч.2 п.2 ст.35 Закону України "Про публічні закупівлі” .внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником - Товариство з обмеженою відповідальністю «Житомирська обласна енергопостачальна компанія» .

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-20 11:08:43

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-12-19-001781-a) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до абзацу 6 ч. 4 ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі" переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разінепідписання учасником договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Так, повідомлення про намір укласти договір оприлюднено Замовником 19.12.2019 року, однак договір про закупівлю укладено 10.01.2020 року (на 22-ий день з дня оприлюднення повідомлення), що не відповідає нормам абзацу 6 ч. 4 ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі".
Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення чому укладений договір з порушенням термінів визначених абзацом 6 ч. 4 ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі"?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-20 12:19:50

Обгрунтування

За результатами проведених переговорів з учасником за¬мовник приймає рішення про намір укласти договір. Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 19.12.2019р

Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосу¬вання переговорної процедури закупівлі у сірок не раніше ніж через 10 днів (п'ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, ви¬значених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв'язку, по¬штових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загаль¬ного користування) з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.

Непідписання учасником договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу,
централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв'язку, по¬штових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загаль¬ного користування) з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Оскільки в Законі України «Про публічні закупівлі» не визначено застосування календарних чи робочих днів ,нами був укладений договір протягом 20 робочих(банківських) днів, тобто 10.01.2020р

Надання інформації про усунення порушення замовником

Органом державного фінансового контролю встановлено, що Замовником договір про закупівлю послуг з електричної енергії з переможцем процедури закупівель ТОВ «Житомирська обласна енергопостачальна компанія » від 10.01.2020 № 1 укладено лише на 22 день з дня оприлюднення на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі, чим не дотримано вимоги абзацу 6 частини 4 статті 35 Закону № 922. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 4 статті 35 Закону № 922 визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель переговорна процедура закупівлі відміняється замовником. Процедура відмінена розірванням договору шляхом заключення додаткової угоди.

2020-01-22 11:17:37


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.

2020-01-22 12:23:17

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Житомирська обласна Енергопостачальна компанія
#42095943
Переможець 2 175 000,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 15:02

Документи

19 грудня 2019 15:01
Електронний підпис
19 грудня 2019 15:00
Протокол 2020.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2019 15:02

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Житомирська обласна Енергопостачальна компанія
#42095943
2 175 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 грудня 2019 15:01
Електронний підпис
19 грудня 2019 15:00
Протокол 2020.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 11:10
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 10:22
tmp3ebd.pdf зміни до договору
22 січня 2020 10:20
tmp9df4.pdf зміни до договору
22 січня 2020 10:20
Електронний підпис укладений
10 січня 2020 16:12
tmpeafa.pdf укладений
10 січня 2020 16:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): розірвання договору зг. моніторингу огану державного фінансового контролю .
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв"язку з неможливістю усунення порушення ,відповідно рішення органу державного фінансового контролю