Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплектуючі до комп'ютера
Очікувана вартість
10 500,00 UAH
UA-2019-12-19-001132-a d6104c1fdf71424d81df9a8c0422b849
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Пилипенко Микола Петрович

380444512809
380933448344
dey_sv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва
Код ЄДРПОУ: 03359090
Місцезнаходження: 03170, Україна , Київська обл., Київ, Янтарна, 5
Контактна особа: Пилипенко Микола Петрович
380444512809,380933448344
dey_sv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 грудня 2019 12:25
Звернення за роз’ясненнями: до 20 грудня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 24 грудня 2019 14:41
Очікувана вартість: 10 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комплектуючі до комп'ютера
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Комплектуючі до ком'ютера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03170, Україна, Київська область, Київ, Янтарна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснюється Постачальником протягом двох робочих днів з моменту отримання від Покупця заявки на партію Товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 грудня 2019 12:25
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 грудня 2019 08:09
Дата відповіді: 20 грудня 2019 08:28
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додаток 1 тендерної документації Примітка: *Якщо у найменуванні або класифікації товару містяться посилання на конкретну торгівельну марку або виробника – слід читати як «або еквівалент». У разі якщо учасником процедури закупівлі є вітчизняний учасник - не платник ПДВ, такий учасник повинен зазначити в електронній системі закупівель ціну тендерної пропозиції, яка розраховується наступним чином: - ціна тендерної пропозиції учасника в «грн. без ПДВ», до якої додається ПДВ в розмірі 20%.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 грудня 2019 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Спільна фірма "Ортекс" 10 299,00
UAH з ПДВ
10 246,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" 10 490,00
UAH з ПДВ
10 298,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 грудня 2019 15:35
цінова пропозиція.pdf
23 грудня 2019 17:39
цінова пропозиція.pdf
23 грудня 2019 17:39
сертифікація.pdf
23 грудня 2019 17:39
відсутність підстав .pdf
23 грудня 2019 17:39
Витяг.zip
23 грудня 2019 17:39
Довідка товар новий.pdf
23 грудня 2019 17:39
Статут.pdf
23 грудня 2019 17:39
Свідоцтво.JPG
23 грудня 2019 17:39
Документи Ортекс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Спільна фірма "Ортекс"

ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Спільна фірма "Ортекс"
#13581333
Відхилено 10 246,50
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 11:29
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
#2951003264
Відхилено 10 298,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 15:28

Документи

27 грудня 2019 11:28
Протокол.pdf

Документи

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій