Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ведення картотек (Каталогізація документів) за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015 – 79560000-7
Очікувана вартість
499 200,00 UAH
UA-2019-12-18-004278-b 7f2a6e8b7f0b40f5bd04490194bbeefe
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Якубова Наталія Олександрівна

(044) 239-77-96 yakubova-na@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Оператор газотранспортної системи України" АТ "Укртрансгаз"
Код ЄДРПОУ: 41635376
Вебсайт: http://utg.ua
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1, 2 ПОВЕРХ
Контактна особа: Якубова Наталія Олександрівна
(044) 239-77-96
yakubova-na@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79560000-7: Послуги з ведення картотек


Приймання і оцінка наданих послуг здійснюється Замовником згідно з вимогами чинного законодавства України та умовами Договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2471 од.
Складання внутрішнього опису папки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01021, Україна, Київська обл., Київ, Кловський узвіз, буд. 9/1, Печерський район, Департамент комерційний Філії "Оператор газотранспортної системи України"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2019  —  15 лютого 2020
ДК 021:2015: 79560000-7 — Послуги з ведення картотек
1235500 од.
Нумерація сторінок у папці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01021, Україна, Київська обл., Київ, Кловський узвіз, буд. 9/1, Печерський район, Департамент комерційний Філії "Оператор газотранспортної системи України"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2019  —  15 лютого 2020
ДК 021:2015: 79560000-7 — Послуги з ведення картотек
4946 од.
Переміщення справ у процесі роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01021, Україна, Київська обл., Київ, Кловський узвіз, буд. 9/1, Печерський район, Департамент комерційний Філії "Оператор газотранспортної системи України"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2019  —  15 лютого 2020
ДК 021:2015: 79560000-7 — Послуги з ведення картотек
2473 од.
Складання реєстру на папки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01021, Україна, Київська обл., Київ, Кловський узвіз, буд. 9/1, Печерський район, Департамент комерційний Філії "Оператор газотранспортної системи України"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2019  —  15 лютого 2020
ДК 021:2015: 79560000-7 — Послуги з ведення картотек
2471 од.
Поклейка ярликів на папки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01021, Україна, Київська обл., Київ, Кловський узвіз, буд. 9/1, Печерський район, Департамент комерційний Філії "Оператор газотранспортної системи України"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2019  —  15 лютого 2020
ДК 021:2015: 79560000-7 — Послуги з ведення картотек

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник сплачує вартість фактично наданих Послуг шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом п’яти банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

18 грудня 2019 20:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2019 20:00
1912000220_18.12.2019 ФОП Грабілін А.Г._Інф-ція.pdf
18 грудня 2019 20:00
1912000220_18.12.2019 ФОП Грабілін А.Г._Звіт.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Грабілін Андрій Геннадійович
#3175114371
Переможець 499 200,00
UAH
18 грудня 2019 20:06

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 серпня 2021 09:12
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 20:14
1912000220_18.12.2019 Договір ФОП Грабілін А.Г.pdf укладений
18 грудня 2019 20:13

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Складання внутрішнього опису папки 2471 од. 50,00
UAH
Нумерація сторінок у папці 1235500 од. 0,25
UAH
Переміщення справ у процесі роботи 4946 од. 5,00
UAH
Складання реєстру на папки 2473 од. 14,00
UAH
Поклейка ярликів на папки 2471 од. 3,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2019 — 15 лютого 2020
Сума оплати за договором: 442 634,45
UAH