Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
Очікувана вартість
595 123,20 UAH
UA-2019-12-18-004069-b 729c7352dce848658106979032ad5f07
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тендерний відділ Дума Олександр З загальних питань, додаткові контактні особи вказ

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Тендерний відділ Дума Олександр З загальних питань, додаткові контактні особи вказ
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2019 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 10 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2020 18:00
Очікувана вартість: 595 123,20 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5 - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5 - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 232 243,20 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 310,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4620 UAH

Аукціон

Початок: 21 січня 2020 11:05
Закінчення: 21 січня 2020 11:26
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2020 11:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРАНІК ГЕННАДІЙ АНДРІЙОВИЧ 192 960,00
UAH з ПДВ
192 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Григоренко А.В. 193 536,00
UAH з ПДВ
193 536,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2020 11:17
Електронний підпис
17 січня 2020 11:16
Підписаний_Лицензия.pdf
10 січня 2020 14:27
Електронний підпис
10 січня 2020 14:23
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified.pdf
10 січня 2020 14:23
Підписаний_Лицензия.pdf
10 січня 2020 14:23
Договір екваєр.pdf
10 січня 2020 14:23
Договір виробник.pdf
10 січня 2020 14:23
ВИТЯГ 1006165250.pdf
10 січня 2020 14:23
2.4.3.2 Лист відгук.pdf
10 січня 2020 14:23
2.2.1 Лист згода.pdf
10 січня 2020 14:23
2.2.1 Довкілля.pdf
10 січня 2020 14:23
2.1.4 Реєстр ЦСО.pdf
10 січня 2020 14:23
2.1.1 Довідка ФОП.pdf

Публічні документи

16 січня 2020 21:00
Електронний підпис
16 січня 2020 20:59
Підписаний_dovidka_1.pdf
16 січня 2020 20:57
Електронний підпис
16 січня 2020 20:50
Електронний підпис
09 січня 2020 16:47
Електронний підпис
09 січня 2020 16:45
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified.pdf
09 січня 2020 16:45
Умови договору_1.pdf
09 січня 2020 16:45
ТЗ_1.pdf
09 січня 2020 16:45
Реєстрація ПДВ.pdf
09 січня 2020 16:45
Пропозиція_1.pdf
09 січня 2020 16:45
Про захист додокілля.pdf
09 січня 2020 16:45
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
09 січня 2020 16:45
Печатка.pdf
09 січня 2020 16:45
Додаток №4.pdf
09 січня 2020 16:45
Договір з екваєром.pdf
09 січня 2020 16:45
Довідка ЦСО.pdf
09 січня 2020 16:45
витяг_цсо.pdf
09 січня 2020 16:45
Витяг единий податок.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРАНІК ГЕННАДІЙ АНДРІЙОВИЧ

ФОП Григоренко А.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРАНІК ГЕННАДІЙ АНДРІЙОВИЧ
#2317100590
Переможець 192 960,00
UAH з ПДВ
24 січня 2020 11:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2020 11:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРАНІК ГЕННАДІЙ АНДРІЙОВИЧ
#2317100590
192 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 травня 2021 13:20
звіт Баранік — 2088.docx укладений
19 травня 2021 13:20
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 17:21
Додаткова угода УЗ-ЦЛ 2088 ДУ2 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 17:21
повідомлення (2) (1).docx зміни до договору
24 грудня 2020 17:21
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2020 16:58
ДУ до договору 2088 (1).pdf зміни до договору
12 лютого 2020 16:58
Електронний підпис укладений
12 лютого 2020 16:43
Договор 2088.pdf укладений
12 лютого 2020 16:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесеннязмін до істотних умов договору згідно: пункту1частини 4 статті 36 Закону України "Про публічнізакупівлі" - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення суми Договору на 16 080, 00 грн без ПДВ, внесеннязмін до пункту9.2, Додатку №2 Договору «Калькуляціяцінипослуг з технічногообслуговування 1(одного) РРО в місяць». та Додатку №3 Договору «Вартістьпослуг з технічногообслуговування РРО для виробничогопідрозділуДніпровськепасажирськевагонне депо філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» на 2020 рік.»; 13. Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ-2088/Ю №1; 14. Сума договору післявнесеннязмін: 176 880,00 грн без ПДВ; 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін – відповідно умов договору (1 послуга)
Номер договору про закупівлю: уз/цл-2088/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-2088/ю №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Випадки для внесеннязмін до істотних умов договору згідно: пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; пункту 3 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; пункту 8 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 36 12. Описзмін, щовнесені до істотних умов договору:, внесення змін до пунктів 1.1., 9.2., 12.1.4., 17.1., 21.1.1 та 21.1.3 Договору, Додатку №2 та Додатку №3, внесення змін до розділу 22 Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін»;подовження строку дії Договору до 31.03.2021 року 13. Номер додаткової угоди:УЗ/ЦЛ-2088/Ю/ДУ-2; 14. Сума договору післявнесеннязмін:212 055,00 грн без ПДВ; 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін – - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-2088/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-2088/ю/ду
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 140 030,00
UAH