Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп'ютери з принтерами в комплекті
Очікувана вартість
492 000,00 UAH
UA-2019-12-18-001794-b ● 043a144531524d439f07d72266667515
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня швидкої медичної допомоги" Міської ради міста Кропивницького" |
Код ЄДРПОУ: | 05493852 |
Місцезнаходження: | 25005, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Короленка, 56 |
Контактна особа: |
Світлана Штирбу +380999624305 kzkmlhmd@krmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 грудня 2019 12:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 грудня 2019 12:25 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 січня 2020 12:25 |
Початок аукціону: | 09 січня 2020 15:27 |
Очікувана вартість: | 492 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 460,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 комплект
Персональні комп'ютери з принтерами в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25005, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Короленка, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 лютого 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | За фактично отриманий товар згідно накладної | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 грудня 2019 12:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 грудня 2019 12:29 |
ТД комп'ютери.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 18 грудня 2019 16:53
Дата відповіді: 19 грудня 2019 11:26
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! В Примітках у Додатку 3 до Тендерної документації зазначено: * Примітка: у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати як "або еквівалент" (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). Згідно інформації Вікіпедії «Еквівалент (аналог) — продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.». Враховуючи наведене повідомляємо, що системні блоки на базі процесора AMD не розглядаються.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 грудня 2019 08:37
Дата відповіді: 19 грудня 2019 11:29
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний Учаснику! - Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним вимогам та характеристикам у Додатку № 3 до тендерної документації.
- Додатком № 5 до тендерної документації передбачено зазначення учасником в ціновій пропозиції моделі товару.
- Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
- У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Додатком № 5 до тендерної документації передбачено, що *У разі надання пропозиції учасником – неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без урахування ПДВ та в графі «Загальна вартість з ПДВ (грн.)» зазначають ціну без ПДВ, про що учасник робить відповідну позначку.»
- Додатком № 5 до тендерної документації передбачено зазначення учасником в ціновій пропозиції моделі товару.
- Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
- У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Додатком № 5 до тендерної документації передбачено, що *У разі надання пропозиції учасником – неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без урахування ПДВ та в графі «Загальна вартість з ПДВ (грн.)» зазначають ціну без ПДВ, про що учасник робить відповідну позначку.»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 січня 2020 15:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
421 380,00
UAH з ПДВ
|
421 380,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
455 940,00
UAH з ПДВ
|
455 940,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
421 380,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2020 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 14:29
|
Звіт Діавестенд комплексні рішення.pdf | укладений |
04 січня 2021 14:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 09:11
|
Додаткова угода 1 Діавестенд.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 09:10
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2020 14:21
|
Договір.PDF | укладений |
21 січня 2020 14:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни в п. 3.1 зменшити суму Договору №83 від 21.01.2020 року на 98 322,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 83 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |