Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери з принтерами в комплекті
Очікувана вартість
492 000,00 UAH
UA-2019-12-18-001794-b 043a144531524d439f07d72266667515
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Штирбу

+380999624305 kzkmlhmd@krmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня швидкої медичної допомоги" Міської ради міста Кропивницького"
Код ЄДРПОУ: 05493852
Місцезнаходження: 25005, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Короленка, 56
Контактна особа: Світлана Штирбу
+380999624305
kzkmlhmd@krmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2019 12:29
Звернення за роз’ясненнями: до 29 грудня 2019 12:25
Оскарження умов закупівлі: до 04 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 січня 2020 12:25
Початок аукціону: 09 січня 2020 15:27
Очікувана вартість: 492 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 460,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 комплект
Персональні комп'ютери з принтерами в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25005, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Короленка, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 лютого 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару За фактично отриманий товар згідно накладної Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 грудня 2019 12:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2019 12:29
ТД комп'ютери.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 18 грудня 2019 16:53
Дата відповіді: 19 грудня 2019 11:26
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! В Примітках у Додатку 3 до Тендерної документації зазначено: * Примітка: у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати як "або еквівалент" (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). Згідно інформації Вікіпедії «Еквівалент (аналог) — продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.». Враховуючи наведене повідомляємо, що системні блоки на базі процесора AMD не розглядаються.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 грудня 2019 08:37
Дата відповіді: 19 грудня 2019 11:29
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Шановний Учаснику! - Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним вимогам та характеристикам у Додатку № 3 до тендерної документації.
- Додатком № 5 до тендерної документації передбачено зазначення учасником в ціновій пропозиції моделі товару.
- Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
- У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Додатком № 5 до тендерної документації передбачено, що *У разі надання пропозиції учасником – неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без урахування ПДВ та в графі «Загальна вартість з ПДВ (грн.)» зазначають ціну без ПДВ, про що учасник робить відповідну позначку.»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 січня 2020 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 421 380,00
UAH з ПДВ
421 380,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 455 940,00
UAH з ПДВ
455 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 січня 2020 09:46
МВС 13.01.zip
08 січня 2020 00:04
Електронний підпис
08 січня 2020 00:02
Витяг ПДВ копія.pdf
08 січня 2020 00:02
14139618_Пропозиція.pdf
08 січня 2020 00:02
Статут копія.pdf
08 січня 2020 00:02
14139618_Проект договору.pdf
08 січня 2020 00:02
Технічні критерії.pdf

Публічні документи

08 січня 2020 09:17
Пропозиція.pdf
08 січня 2020 09:17
Опис документів.pdf
08 січня 2020 09:17
Висновок фільтри.pdf
08 січня 2020 09:17
Висновок принтер.pdf
08 січня 2020 09:17
Висновок монітори ACER.pdf
08 січня 2020 09:17
ТУ сист блоки.pdf
08 січня 2020 09:17
Статут.pdf
08 січня 2020 09:17
Висновок сист блоки.pdf
08 січня 2020 09:17
Витяг з ПДВ.pdf
08 січня 2020 09:17
Декларації сит блоки.pdf
08 січня 2020 09:17
Висновок 2Е.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 421 380,00
UAH з ПДВ
10 січня 2020 15:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2020 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
421 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:29
Звіт Діавестенд комплексні рішення.pdf укладений
04 січня 2021 14:27
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:11
Додаткова угода 1 Діавестенд.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:10
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 14:21
Договір.PDF укладений
21 січня 2020 14:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни в п. 3.1 зменшити суму Договору №83 від 21.01.2020 року на 98 322,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 323 058,00
UAH (в тому числі ПДВ 53 843,00 UAH)