Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обслуговування системи відеоспостереження в Гадяцькому районі Полтавської області
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2019-12-18-001414-a 1ee7414b816347dba817518d052af474
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кирченков Володимир Петрович

+380506474130 Olgark@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Сервіс" Гадяцької районної ради"
Код ЄДРПОУ: 41219870
Місцезнаходження: 37300, Україна , Полтавська обл., Гадяч, вул.Шевченка 5
Контактна особа: Кирченков Володимир Петрович
+380506474130
Olgark@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2019 13:48
Звернення за роз’ясненнями: до 24 грудня 2019 13:52
Оскарження умов закупівлі: до 30 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 січня 2020 13:52
Початок аукціону: 08 січня 2020 12:19
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50340000-0: Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з обслуговування системи відеоспостереження в Гадяцькому районі Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37300, Україна, Полтавська область, м.Гадяч, вул.Шевченка,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50340000-0 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 грудня 2019 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2019 13:48
Проект договору.docx
18 грудня 2019 13:48
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-14-000023 ● 7aaa78f495bf43d99671ba9b249af323
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 січня 2020 10:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
13.01.2020 № 2
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 13.01.2020 № 2

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-12-18-001414-a , 18.12.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Керівництво комунального підприємства «Сервіс» Гадяцької районної ради» уважно ознайомившись із висновком моніторингу закупівлі за №UA-M-2020-01-14-000023, відносно процедури закупівлі за предметом «Послуги з обслуговування системи відеоспостереження в Гадяцькому районі Полтавської області» шляхом застосування процедури відкритих торгів, що опублікована у системі публічних закупівель Prozorro за № UA-2019-12-18-001414-а, яка розпочата КП "Сервіс" Гадяцької районної ради", повідомляє наступне. На виконання зобов’язання щодо усунення виявлених порушеньзаконодавства, а саме: встановленого порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель, встановленого порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником пропозицій(ї) учасника(ів) підприємством здійснено нижче вказані заходи щодо їх усунення. Відповідно до абзацу 3 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, вирішено відмінити процедуру закупівлі через неможливість усунення виявлених порушень на даному етапі публічних закупівель. Рішення про відмінузакупівлі за № UA-M-2020-01-14-000023, відносно процедури закупівлі за предметом «Послуги з обслуговування системи відеоспостереження в Гадяцькому районі Полтавської області» прийнято на засіданні тендерного комітету та оформлено протоколом №11 від 27 січня 2020 року.

2020-01-27 15:43:37


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Замовником розміщено документи та здійснено відповідне інформування в електронній системі закупівель

2020-02-03 08:40:50

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 січня 2020 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАЙБЕРЛІНК" 1 320 000,00
UAH
989 900,00
UAH
Документи
ТОВ "ТЕРА НЕТ" 1 480 000,00
UAH
990 000,00
UAH
Документи
ТОВ "МОБІ А" 1 364 400,00
UAH
1 152 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

03 січня 2020 08:19
Електронний підпис
03 січня 2020 08:18
Електронний підпис
02 січня 2020 22:40
Пропозиція.pdf
02 січня 2020 22:40
Довідка про вартість.jpg
02 січня 2020 22:40
Договір аналог.pdf
02 січня 2020 22:40
17 Подяки.pdf
02 січня 2020 22:40
Лист - гарантія.pdf
02 січня 2020 22:40
7 Виписка з ЄДР .pdf
02 січня 2020 22:40
Наказ на вик. печатки.pdf
02 січня 2020 22:40
Лист роз,яснення.pdf
02 січня 2020 22:40
Про захист довкілля.pdf
02 січня 2020 22:40
Право підпису.pdf
02 січня 2020 22:40
Довідка про печатку.pdf
02 січня 2020 22:40
Про субпідрядників.pdf

Публічні документи

03 січня 2020 13:18
Електронний підпис
03 січня 2020 13:15
Пропозиція.pdf
03 січня 2020 13:15
Наказ.pdf
03 січня 2020 13:15
Ліцензії.pdf
03 січня 2020 13:15
Лист згода.pdf
03 січня 2020 13:15
Копія Статуту.pdf
03 січня 2020 13:15
Копія виписки із ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАЙБЕРЛІНК"

ТОВ "ТЕРА НЕТ"

ТОВ "МОБІ А"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАЙБЕРЛІНК"
#39492269
Очікує рішення 989 900,00
UAH
08 січня 2020 12:46

Документи

14 січня 2020 15:27
протокол

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 січня 2020 09:41
Коментар щодо відміни: Через неможливість усунення порушень, що виявлені в результаті моніторингу
Документи:
27 січня 2020 09:40
протокол