Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV)
24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (хлор рідкий)
DK 021:2015 - 24310000-0 – Basic inorganic chemicals substance(liquid chlorine)
DK 021:2015 - 24310000-0 – Basic inorganic chemicals substance(liquid chlorine)
Очікувана вартість
11 107 474,00 UAH
UA-2019-12-18-000948-b ● c2817515c08a4e369d5fa5349295081a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 31448144 |
Місцезнаходження: | 54055, Україна , Миколаївська область обл., м. Миколаїв, вул. Погранична, 161 |
Контактна особа: |
Олена Баланчук +380674736817 balanchuk@vodokanal.mk.ua |
Додаткові контактні особи: |
Олена Жаган +380675503677 zhagan@vodokanal.mk.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Miske komunalne pidpryiemstvo "Mykolaivvodokanal" |
National ID: | 31448144 |
Contact point: |
Olena Balanchuk +380674736817 balanchuk@vodokanal.mk.ua |
Additional contacts: |
Олена Жаган +380675503677 zhagan@vodokanal.mk.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 18 грудня 2019 10:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 січня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2020 15:51 |
Очікувана вартість: | 11 107 474,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 111 107,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 330000 UAH |
Publication date: | 18 грудня 2019 10:47 |
Enquiries until: | 12 січня 2020 16:00 |
Complaints submission until: | до 18 січня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 січня 2020 16:00 |
Information
Estimated total value: | 11 107 474 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 111 107 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
259 тонни
Хлор рідкий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
Liquid chlorine
CPV: 24310000-0
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється на підставі виставленого рахунку Постачальника протягом 30 календарних днів з моменту поставки товару шляхом перерахування на поточний рахунок Постачальника 100% вартості Товару, що передається згідно поданої заявки. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2020 15:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2020 15:54 |
Перелік змін.doc | |
14 січня 2020 15:54 |
ТД Хлор зміни 14 01.doc |
14 січня 2020 15:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 січня 2020 15:54 |
Перелік змін.doc
|
|||
14 січня 2020 15:54 |
ТД Хлор зміни 14 01.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо вимог тендерноъ документації
Дата подання: 05 січня 2020 11:01
Дата відповіді: 10 січня 2020 15:56
Шановний учасник. Наше підприємство має нармір взяти участь у даній закупівлі. Однак, ознайомившись зі змістом тендерної документації виникає ряд запитань:
1. Додатком 2 ТД передбачено надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи виданого на ім'я Учасника.
Просимо вас зазначити законодавчі підстави отримання надання такого висновку у складі тендерної пропозиції, виданого саме на ім'я учасника? Яким чином особа на ім'я якої виданий висновок може вплинути на якість та сферу застосування товару, адже висновок відповідно до діючого законодавства може бути виданий виробнику самого товару.
На підставі викладеного, просимо усунути дану дискримінаційну вимогу до учасників.
2. в розділі 3 ТД ви вимагаєте надати "копію діючого дозволу на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що пов'язане із зберіганням, транспортуванням, застосуванням небезпечних речовин 2 класу (контейнери з хлором)".
Прошу зазначити законодавчі підстави для надання такого дозволу. Оксільки відповідно до діючого Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки затверджено Постановою Кабінету міністрів України від 26.10.2011 р. № 1107 (надалі – Порядок) такий дозвіл видається під час перевезення рідкого хлору в контейнерах об'ємом 10 та більше тон. А оскільки Замовник замовляє товар в контейнерах обємом 800літрів, така вимога є недоречною та дискримінаційною.
Просимо виключити зазначену дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Хлор рідкий використовується для знезараження в системі питного водопостачання, а тому для підтвердження забезпечення відповідності хлору вимогам та нормам санітарного законодавства, то висновок санітарно-епідеміологічної експертизи повинен бути виданий на Учасника із зазначенням сфери застосування хлору рідкого – для знезараження в системі питного водопостачання.
Надання копії такого дозволу вимагається Замовником з огляду на те, що будь-який Учасник, який здійснює оптову торгівлю хлором рідким, використовує контейнери (або балони), які належать йому на певній правовій підставі. Дозвіл, який вимагається Замовником, видається органами Держпраці на весь парк хлорної тари, яким користується Учасник.
Хлор рідкий використовується для знезараження в системі питного водопостачання, а тому для підтвердження забезпечення відповідності хлору вимогам та нормам санітарного законодавства, то висновок санітарно-епідеміологічної експертизи повинен бути виданий на Учасника із зазначенням сфери застосування хлору рідкого – для знезараження в системі питного водопостачання.
Надання копії такого дозволу вимагається Замовником з огляду на те, що будь-який Учасник, який здійснює оптову торгівлю хлором рідким, використовує контейнери (або балони), які належать йому на певній правовій підставі. Дозвіл, який вимагається Замовником, видається органами Держпраці на весь парк хлорної тари, яким користується Учасник.
надання документу
Дата подання: 07 січня 2020 19:19
Дата відповіді: 10 січня 2020 15:57
ВИМОГА В ТД: гарантійний лист від учасника щодо постачання товару виробника, який здійснює переливання хлору власними силами ....... Замовник виклав не зрозуміло вимогу, то лист Учасника чи всеж таки ВИРОБНИКА, який здійснює переливання хлору...??? Якщо керуватись вищевикладеним в ТД, то можливо потрібно дописати т/або ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, бо якось не логічно пункти викладені (вирвано з тексту)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Гарантійний лист надається Учасником закупівлі.
Гарантійний лист надається Учасником закупівлі.
Дозвіл
Дата подання: 07 січня 2020 19:25
Дата відповіді: 10 січня 2020 15:58
на кого має бути виданий Діючий дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що пов'язане із зберіганням, транспортуванням, застосуванням небезпечних речовин 2 класу (контейнери з хлором)?
Відповідь: Доброго дня!
Діючий дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що пов'язане із зберіганням, транспортуванням, застосуванням небезпечних речовин 2 класу (контейнери з хлором) повинен бути виданий на Учасника.
Діючий дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що пов'язане із зберіганням, транспортуванням, застосуванням небезпечних речовин 2 класу (контейнери з хлором) повинен бути виданий на Учасника.
пропозиція за результатом
Дата подання: 07 січня 2020 19:41
Дата відповіді: 10 січня 2020 15:26
Вимога
замовника щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції лист гарантію, що не заперечує та погоджується з відхиленням своєї тендерної пропозиції відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону про те що якщо ціна пропозиції, що зазначена в наданій за результатами аукціону тендерній пропозиції Учасника, відрізняється від ціни, зазначеної в екранних формах електронної системи закупівель. Що за дискримінація до учасників? Є ймовірність того, що Учасник маючи 2 хвилини може помилитись, і при перехунку ціна матиме після коми до 20 знаків, а не 2 наки. То що за таке потрібно відхиляти? Замовники, які усвідомлюють що таке може статись пропосують в ТД (Замовником допускається крок розбіжності між екранною формою Системи та інформацією, зазначеною в паперовій формі в бік зменшення ціни тендерної пропозиції (комерційної частини) (остаточну пропозицію за результатами проведеного аукціону), останнє обумовлено можливістю виникнення похибки при складанні ціни пропозиції під час коригування розрахунків до договірної ціни, заявленої на аукціоні – як наслідок арифметичних дій).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Цінова довідка
Дата подання: 07 січня 2020 20:22
Дата відповіді: 10 січня 2020 15:28
Замовник закладено бюджет за 1 т-42886,00 грн з пдв. Але, Учасник який буде переможцем, надавши ціну за якою він буде здійснювати поставку - 259 т. хлору рідкого в контейнерах має надати Протягом 5 робочих днів з моменту укладення цього Договору Замовнику довідку або інший документ торгово-промислової палати, який підтверджує ціни на ринку відповідних товарів у Миколаївській, Херсонській областях (надалі - цінова довідка) за період з моменту закінчення відкритих торгів Покупцем (Замовником) і до моменту укладення цього Договору. Виходить, що +/- 20 днів має бути відопражена ціна за 1 тонну Як по Миколаївській області так іпо Херсонській, Враховуючи, що кожен день це як мінімум 1600 грн. з пдв*20 днів=32000 грн. одна область+ інша = 64 000 грн. Шановний Замовнику, а чи не занадто???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Учасник-переможець має надати таку довідку, згідно вимог тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-18-000948-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "РОЯЛТІ ФОРМ", Код ЄДРПОУ:41246270
Дата подання: 08 січня 2020 13:33
Вимога щодо змін у тендерній документації
Шановний учасник. Наше підприємство має намір взяти участь у даній закупівлі. Однак, ознайомившись зі змістом тендерної документації виникає ряд запитань: 1. Додатком 2 ТД передбачено надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи виданого на ім'я Учасника. Просимо вас зазначити законодавчі підстави отримання надання такого висновку у складі тендерної пропозиції, виданого саме на ім'я учасника? Яким чином особа на ім'я якої виданий висновок може вплинути на якість та сферу застосування товару, адже висновок відповідно до діючого законодавства може бути виданий виробнику самого товару. На підставі викладеного, вимагаємо усунути дану дискримінаційну вимогу до учасників.
2. в розділі 3 ТД ви вимагаєте надати "копію діючого дозволу на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що пов'язане із зберіганням, транспортуванням, застосуванням небезпечних речовин 2 класу (контейнери з хлором)". Прошу зазначити законодавчі підстави для надання такого дозволу. Оскільки відповідно до діючого Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки затверджено Постановою Кабінету міністрів України від 26.10.2011 р. № 1107 (надалі – Порядок) такий дозвіл видається під час перевезення рідкого хлору в контейнерах об'ємом 10 та більше тон. А оскільки Замовник замовляє товар в контейнерах об’ємом 800 літрів, така вимога є недоречною та дискримінаційною. Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
2. в розділі 3 ТД ви вимагаєте надати "копію діючого дозволу на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що пов'язане із зберіганням, транспортуванням, застосуванням небезпечних речовин 2 класу (контейнери з хлором)". Прошу зазначити законодавчі підстави для надання такого дозволу. Оскільки відповідно до діючого Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки затверджено Постановою Кабінету міністрів України від 26.10.2011 р. № 1107 (надалі – Порядок) такий дозвіл видається під час перевезення рідкого хлору в контейнерах об'ємом 10 та більше тон. А оскільки Замовник замовляє товар в контейнерах об’ємом 800 літрів, така вимога є недоречною та дискримінаційною. Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 січня 2020 16:44
Доброго дня!
Хлор рідкий використовується для знезараження в системі питного водопостачання, а тому для підтвердження забезпечення відповідності хлору вимогам та нормам санітарного законодавства, то висновок санітарно-епідеміологічної експертизи повинен бути виданий на Учасника із зазначенням сфери застосування хлору рідкого – для знезараження в системі питного водопостачання. Така наша позиція повністю узгоджується з рішенням Антимонопольного комітету №13115-р/пк-пз від 17.09.2019 р.
Надання копії такого дозволу вимагається Замовником з огляду на те, що будь-який Учасник, який здійснює оптову торгівлю хлором рідким, використовує контейнера (або балони), які належать йому на певній правовій підставі. Дозвіл, який вимагається Замовником, видається органами Держпраці на весь парк хлорної тари, яким користується Учасник.
Діючий дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що пов'язане із зберіганням, транспортуванням, застосуванням небезпечних речовин 2 класу (контейнери з хлором) повинен бути виданий на Учасника.
Хлор рідкий використовується для знезараження в системі питного водопостачання, а тому для підтвердження забезпечення відповідності хлору вимогам та нормам санітарного законодавства, то висновок санітарно-епідеміологічної експертизи повинен бути виданий на Учасника із зазначенням сфери застосування хлору рідкого – для знезараження в системі питного водопостачання. Така наша позиція повністю узгоджується з рішенням Антимонопольного комітету №13115-р/пк-пз від 17.09.2019 р.
Надання копії такого дозволу вимагається Замовником з огляду на те, що будь-який Учасник, який здійснює оптову торгівлю хлором рідким, використовує контейнера (або балони), які належать йому на певній правовій підставі. Дозвіл, який вимагається Замовником, видається органами Держпраці на весь парк хлорної тари, яким користується Учасник.
Діючий дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що пов'язане із зберіганням, транспортуванням, застосуванням небезпечних речовин 2 класу (контейнери з хлором) повинен бути виданий на Учасника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-12-18-000948-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ", Код ЄДРПОУ:40229151
Дата подання: 29 січня 2020 14:58
Дата подання: 29 січня 2020 14:58
СКАРГА на дії Замовника
СКАРГА
на дії Замовника
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, 18 грудня 2019 року Замовником - Міським комунальним підприємством «Миколаївводоканал» оголошено закупівлю № UA-2019-12-18-000948-b «24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (хлор рідкий)» /далі – Закупівля/.
Відповідно до реєстру пропозицій три учасники подали свої тендерні пропозиції для участі у закупівлі:
- ТОВ «ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ»;
- ТОВ «Дезсистема»;
- ТОВ «ЕКСТРАГРУП».
Згідно з Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 24.01.2020р. пропозицію ТОВ «ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ» - відхилено, а ТОВ «Дезсистема» та ТОВ «ЕКСТРАГРУП» - допущено до аукціону.
Однак, детально ознайомившись із вищезазначеним протоколом вважаємо, що рішення про допущення до закупівлі - ТОВ «Дезсистема» та ТОВ «ЕКСТРАГРУП» не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та не ґрунтується на умовах тендерної документації.
Відповідно до ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
ТОВ «Дезсистема»
1. Відповідно до п. 1.1.2 Додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати Довідку в довільній формі про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару, що є предметом закупівлі із зазначенням фактичної адреси представництва (офісу тощо).
Учасником надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №30 від 21.01.2020р., в якій зазначено про наявність приміщення та транспортного засобу.
Не зважаючи на відсутність виключного переліку матеріально-технічної бази, Учасником не зазначено інформації про наявність обладнання необхідного для постачання товару, що не відповідає умовам тендерної документації.
2. Відповідно до п. 1.1.1 Додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати Інформаційну довідку про виконання аналогічного договору, що виконаний Постачальником в повному обсязі складена за наведеною нижче формою:
Назва організації, із якою укладено договір Предмет, №, дата та сума договору Термін виконання договору
Учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів №42 від 21.01.2020р. в якій зазначено строк дії договору (31.12.2018р.), а не термін його виконання, що не відповідає вимогам тендерної документації.
3. Відповідно до п. 1 Розділу 3 Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: - учасник, який не являється виробником хлору рідкого повинен надати копії укладених договорів з заводом-виробником (-ами) та/або постачальником (-ами) хлору рідкого (не менше двох), які діють до кінця 2020р.
Учасником надано контракт №57 від 30.09.2019р. укладений з «ADEN-TRANSEXIM», S.R.L.
Відповідно до п. 2.1 цього Контракту кількість «ТОВАРУ», що поставляється «ПРОДАВЦЕМ» становить 1200 тонн.
Також, учасником надано специфікацію №02 від 30.09.2019р. до контракту №57 від 30.09.2019р. на обсяг поставки 1200 тонн.
Умовами цієї специфікації визначено, що поставка по даній специфікації здійснюється не пізніше 30 днів з моменту підписання Специфікації.
Отже, обсяг поставки по цьому Договору постачальником виконано, з огляду на що «ADEN-TRANSEXIM», S.R.L. (Постачальник) не зобов’язаний поставляти протягом 2020 року Учаснику закупівлі хлор рідкий.
Згідно ч. 1 ст. 599 ЦК України зобов'язання припиняється виконанням, проведеним належним чином.
Отже, учасником не виконано вимогу щодо надання двох договорів поставки рідкого хлору протягом 2020 року, що не відповідає умовам тендерної документації.
Копії контракту №57 від 30.09.2019р., договору постачання №0406-19 від 04.06.2019р. учасником надано з закресленням цін та надано довідку пояснення від 21.01.2020р. №39.
Однак, умовами тендерної документації не передбачено право учасників замальовувати ціни в аналогічних договорах або іншу інформацію з наданням довідок-пояснень, що також не відповідає умовам тендерної документації.
4. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації учасник повинен надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи із зазначенням про застосування хлору у знезараженні в системі питного водопостачання, виданого учаснику.
Учасником в складі пропозиції надано Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи від 20.09.2019 №12.2-18-3/21259, сертифікат якості №3 від 09.01.2020р. відповідно до яких виробником продукції по закупівлі є ADEN-TRANSEXIM, S.R.L.
Однак, згідно відповіді Торгово-промислової палати республіки Молдова від 02.01.2020р. №01-08/09 наданої директору ТОВ «Аульська хлоропереливна станція» ADEN-TRANSEXIM, S.R.L., фіскальний код 1003600108669 (копія додається) не є заводом-виробником рідкого хлору, а здійснює ліцензійну діяльність з проектування всіх видів будівель, містобудування та (або) інженерних споруд, робіт по реконструкції, реставрації; будівництво будівель та (або) інженерних споруд та мереж, реконструкція, усилення, реставрація.
Частиною 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Таким чином, учасником надано недостовірну інформацію в складі тендерної пропозиції, що є суттєвою при визначенні результатів закупівлі, а тому Замовник зобов’язаний відхилити такого учасника.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «Дезсистема» не відповідає вимогам тендерної документації, а тому рішення Замовника про допущення даного учасника до аукціону підлягає скасуванню у зв’язку з порушенням Замовником принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
ТОВ «ЕКСТРАГРУП»
1. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації контейнери Учасника повинні бути укомплектовані захисними ковпаками, двома запірними кутовими вентилями *DN-5*Pn=40; π1798 з заглушками. На підтвердження вищезазначених вимог Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копії відповідних документів (паспорт або сертифікат або декларацію або будь який інший документ), що видані заводом-виробником (завірені належним чином), які підтверджують технічні характеристики контейнерів для рідкого хлору та запірної арматури.
На підтвердження цієї вимоги учасником надано Декларації про відповідність №26/05.11.2019 (в оригіналі та з перекладом) на серію 1582 та №26/05.11.2019 (в оригіналі та з перекладом) на серію 1586.
Згідно з п. 7 розділу 1 Тендерної документації усі документи, що мають відношення до тендерної документації та підготовлені безпосередньо Учасником, повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені українською мовою, а у разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача або Учасника та печаткою Учасника торгів (за наявністю). Визначальним є текст, викладений українською мовою.
В перекладі з оригіналів Декларацій про відповідність №26/05.11.2019 на серію 1582 та №26/05.11.2019 на серію 1586 зазначено, що об’єктом декларування є виріб – переносний кран для резервуарів хлору – RCI.
Таким чином, учасником надано декларації на переносний кран для резервуарів хлору, а не на запірні арматури для контейнерів, що не відповідає умовам тендерної документації.
2. Відповідно до п. 1.1.2 Додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати Довідку в довільній формі про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару, що є предметом закупівлі із зазначенням фактичної адреси представництва (офісу тощо).
Учасником надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №114вих-20 від 20.01.2020р., в якій зазначено про наявність офісного приміщення та транспортного засобу.
Не зважаючи на відсутність виключного переліку матеріально-технічної бази, Учасником не зазначено інформації про наявність обладнання необхідного для постачання товару, що не відповідає умовам тендерної документації.
3. Відповідно до п. 1 Розділу 3 Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: - учасник, який не являється виробником хлору рідкого повинен надати копії укладених договорів з заводом-виробником (-ами) та/або постачальником (-ами) хлору рідкого (не менше двох), які діють до кінця 2020р.
Учасником надано Договір поставки хімічної продукції №201101 від 01.11.2019р. укладеного з ТОВ «Компанія «Хлортехвод». Договір надано з закресленням інформації про ціну товару та вартість договору.
Однак, умовами тендерної документації не передбачено право учасників замальовувати ціни в аналогічних договорах або іншу інформацію, що не відповідає умовам тендерної документації.
4. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації учасник повинен надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи із зазначенням про застосування хлору у знезараженні в системі питного водопостачання, виданого учаснику.
Учасником в складі пропозиції надано Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи від 20.09.2019 №12.2-18-3/21298, сертифікат якості №5 від 16.01.2020р. відповідно до яких виробником продукції по закупівлі є ADEN-TRANSEXIM, S.R.L.
Однак, згідно відповіді Торгово-промислової палати республіки Молдова від 02.01.2020р. №01-08/09 наданої директору ТОВ «Аульська хлоропереливна станція» ADEN-TRANSEXIM, S.R.L., фіскальний код 1003600108669 (копія додається) не є заводом-виробником рідкого хлору, а здійснює ліцензійну діяльність з проектування всіх видів будівель, містобудування та (або) інженерних споруд, робіт по реконструкції, реставрації; будівництво будівель та (або) інженерних споруд та мереж, реконструкція, усилення, реставрація.
Частиною 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Таким чином, учасником надано недостовірну інформацію в складі тендерної пропозиції, що є суттєвою при визначенні результатів закупівлі, а тому Замовник зобов’язаний відхилити такого учасника.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «Екстрагруп» не відповідає вимогам тендерної документації, а тому рішення Замовника про допущення даного учасника до аукціону підлягає скасуванню у зв’язку з порушенням Замовником принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Враховуючи вищевикладене, Замовником порушено вимоги п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено право ТОВ «Енвіротех-Інжинірінг» як учасника закупівлі на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій. Зокрема, не допустивши до аукціону ТОВ «Енвіротех-Інжинірінг» через невідповідність вимогам тендерної документації та допустивши ТОВ «Дезсистема» та ТОВ «ЕКСТРАГРУП», які не відповідають вимогам тендерної документації Замовник застосував дискримінаційний спосіб визначення кола учасників закупівлі.
З огляду на вищевикладене,
ПРОСИМО:
1. Зобов’язати Міське комунальне підприємство «Миколаївводоканал» скасувати рішення про допущення до аукціону по закупівлі UA-2019-12-18-000948-b («24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (хлор рідкий)») – ТОВ «Дезсистема» та ТОВ «Екстрагруп».
Додатки:
1. Платіжне доручення про внесення плати за подання скарги.
2. Лист Торгово-промислової палати Республіки Молдова від 02.01.2020р. №01-08/09
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 31 січня 2020 16:54
Рішення від 31.01.2020 № 1936 +Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 31 січня 2020 16:54
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.02.2020 № 3095.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2020 13:01
Рішення від 18.02.2020 № 3095.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2020 18:12
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 24 січня 2020
Найменування: | Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 31448144 |
Місцезнаходження: | 54055, Україна, Миколаївська область обл., м. Миколаїв, вул. Погранична, 161 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ Дезсистема | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ЕКСТРАГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Дезсистема #41196801 |
Переможець |
11 091 675,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2020 09:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2022 09:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 14:36
|
ДУ 2.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2020 14:32
|
Протокольне рішення ДУ 2.docx | зміни до договору |
28 грудня 2020 14:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2020 09:19
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2020 09:16
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2020 08:55
|
Договір.pdf | укладений |
10 березня 2020 08:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли взаємної згоди укласти ДУ№1 про зміну (зменшення) ціни за одиницю товару (без зміни кількості та якості товару). |
Номер договору про закупівлю: | 10/03-2020-н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Наведено в ДУ2 |
Номер договору про закупівлю: | 10/03-2020-н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |