Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (банкетки медичні)
Очікувана вартість
32 953,00 UAH
UA-2019-12-17-005872-b 3bc7c8b09f134804a89b6c1df35645e4
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Різник Тетяна Іванівна

tanyrz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА СТУДЕНТСЬКА ПОЛІКЛІНІКА
Код ЄДРПОУ: 02125800
Місцезнаходження: 03056, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ ПОЛІТЕХНІЧНА, будинок 25/29
Контактна особа: Різник Тетяна Іванівна
tanyrz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2019 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2019 17:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2019 17:12
Очікувана вартість: 32 953,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 164,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (банкетки медичні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03056, Україна, місто Київ, м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ ПОЛІТЕХНІЧНА, будинок 25/29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу 14 календарних днів. Оплата за поставлений товар здійснюється Покупцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно видаткових накладних Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 грудня 2019 17:08
Проект договору банкетки.doc
17 грудня 2019 17:08
Оголошення банкетки.doc
17 грудня 2019 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2019 17:08
Проект договору банкетки.doc
17 грудня 2019 17:08
Оголошення банкетки.doc
17 грудня 2019 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2019 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2019 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 грудня 2019 09:45
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 грудня 2019 12:16
Коментар щодо відміни: В зв'язку з відсутністю потреби
Документи:
18 грудня 2019 12:16
Протокол 249 від 18 12 2019р.pdf
18 грудня 2019 12:16
Протокол 249 від 18 12 2019р.pdf