Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ліжка 3-х секційні, Ліжка 4-х секційні, Колеса d -100, Гусаки, Тапчани, Кушетки, Шафи палатні 2-х секційні, Шафи палатні 3-х секційні, Шафи для медикаментів
Очікувана вартість
582 435,00 UAH
UA-2019-12-17-002032-c 8e09731210e34efca0e94697d8762ad2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зобків Ніна Степанівна

+380950612795 nina.zobkiv@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01993305
Місцезнаходження: 76025, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Мазепи,114
Контактна особа: Зобків Ніна Степанівна
+380950612795
nina.zobkiv@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2019 18:35
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 січня 2020 19:00
Початок аукціону: 03 січня 2020 15:44
Очікувана вартість: 582 435,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 912,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Фінансування здійснюється за рахунок місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 шт
Ліжка 3-х секційні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76025, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
6 шт
Ліжка 4-х секційні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76025, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
33 комплекти
Колеса d -100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76025, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
19 шт
Гусаки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76025, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
4 шт
Тапчани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76025, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
4 шт
Кушетки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76025, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
12 шт
Шафи палатні 2-х секційні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76025, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
11 шт
Шафи палатні 3-х секційні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76025, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
20 шт
Шафи для медикаментів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76025, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом Попередньої оплати в розмірі 30 % суми Договору згідно Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №117 від 23 квітня 2014 р., на строк, що не перевищує 30 календарних днів. Аванс 30 Календарні 30
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником грошових коштів на рахунок Постачальника в розмірі 70% суми Договору протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 грудня 2019 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2019 15:58
таблиця змін від 24.12.2019.pdf
24 грудня 2019 15:58
Додаток 3.pdf
24 грудня 2019 15:58
Зміненний Додаток 2.pdf
24 грудня 2019 15:58
Додаток 1.pdf
24 грудня 2019 15:58
ЗТД.pdf
24 грудня 2019 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2019 18:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2019 15:58
таблиця змін від 24.12.2019.pdf
24 грудня 2019 15:58
Додаток 3.pdf
17 грудня 2019 18:35
Додаток 3.pdf
24 грудня 2019 15:58
Зміненний Додаток 2.pdf
17 грудня 2019 18:35
Додаток 2.pdf
24 грудня 2019 15:58
Додаток 1.pdf
17 грудня 2019 18:35
Додаток 1.pdf
24 грудня 2019 15:58
ЗТД.pdf
17 грудня 2019 18:35
ТД - Меблі медичні.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТЗ
Дата подання: 18 грудня 2019 08:36
Дата відповіді: 21 грудня 2019 14:37
Шановний Замовнику! Додайте,будь ласка, тендерну документацію у форматі Ворд. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Ваше питання, щодо завантаження тендерної документації в форматі Word, уважно розглянуто.
Повідомляємо, що Тендерна Документація по даній закупівлі завантажена на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а також не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено вимог завантаження Тендерної документації у певному встановленому форматі, Замовники самостійно визначають формат в якому вони завантажують Тендерну Документацію щодо тих чи інших процедур закупівлі. Повідомляємо, що в електронну систему закупівель Тендерна документація завантажена з усіма додатками у форматі *pdf.) з метою недопущення її коригування.
Окрім, того згідно частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Додаткове завантаження тендерної документації та окремо її додатків у форматі Word.doc, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», буде розцінено, як редагування закупівлі, що потребує додаткового рішення Тендерного комітету Замовника, може бути розцінено іншими Учасниками, яка лобіювання Ваших інтересів, що є недопустимим в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», а також відстрочить проведення аукціону і відповідно затягне процедуру закупівлі.

Додатково повідомляємо, що для копіювання інформації з формату PDF існують спеціальні програмні засоби.
Враховуючи вищевикладене, підстави для задоволення Вашого прохання відсутні.
Тендерна докумнтація
Дата подання: 18 грудня 2019 11:58
Дата відповіді: 21 грудня 2019 14:37
Доброго дня. Завантажте, будь ласка, документацію у форматі Word.В іншому випадку таблицю з технічними вимогами Учасники повинні будуть набирати вручну.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Ваше питання, щодо завантаження тендерної документації в форматі Word, уважно розглянуто.
Повідомляємо, що Тендерна Документація по даній закупівлі завантажена на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а також не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено вимог завантаження Тендерної документації у певному встановленому форматі, Замовники самостійно визначають формат в якому вони завантажують Тендерну Документацію щодо тих чи інших процедур закупівлі. Повідомляємо, що в електронну систему закупівель Тендерна документація завантажена з усіма додатками у форматі *pdf.) з метою недопущення її коригування.
Окрім, того згідно частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Додаткове завантаження тендерної документації та окремо її додатків у форматі Word.doc, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», буде розцінено, як редагування закупівлі, що потребує додаткового рішення Тендерного комітету Замовника, може бути розцінено іншими Учасниками, яка лобіювання Ваших інтересів, що є недопустимим в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», а також відстрочить проведення аукціону і відповідно затягне процедуру закупівлі.

Додатково повідомляємо, що для копіювання інформації з формату PDF існують спеціальні програмні засоби.
Враховуючи вищевикладене, підстави для задоволення Вашого прохання відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 січня 2020 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Петрів Роман Богданович 549 435,00
UAH з ПДВ
546 521,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМИСЛОВИЙ ВЕКТОР" 563 340,00
UAH з ПДВ
563 340,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 січня 2020 19:41
Електронний підпис
02 січня 2020 17:50
Електронний підпис
02 січня 2020 17:50
Електронний підпис
02 січня 2020 17:43
Додатки 1,3.rar
02 січня 2020 17:43
Додаток 2 ліжка.rar

Публічні документи

02 січня 2020 14:24
Електронний підпис
02 січня 2020 14:22
фото 9 3-х секційна.JPG
02 січня 2020 14:22
фото 8 3-х секційна.JPG
02 січня 2020 14:22
фото 7 3-х секційн.jpg
02 січня 2020 14:22
фото 6 4-х секційна.jpg
02 січня 2020 14:22
фото 6 4-х секційн.jpg
02 січня 2020 14:22
фото 6 3-х секційна.jpg
02 січня 2020 14:22
фото 5 4-х секційна.jpg
02 січня 2020 14:22
фото 5 3-х секційна.jpg
02 січня 2020 14:22
фото 4 4-х секційна.JPG
02 січня 2020 14:22
фото 4 3-х секційна.jpg
02 січня 2020 14:22
фото 3 3-х секційна.JPG
02 січня 2020 14:22
фото 2 4-х секційна.JPG
02 січня 2020 14:22
фото 2 3-х секційна.JPG
02 січня 2020 14:22
фото 1 4-х секційна.JPG
02 січня 2020 14:22
фото 1 3-х секційна.JPG
02 січня 2020 14:22
Тендерна пропозиція.pdf
02 січня 2020 14:22
Сертифікат якості.pdf
02 січня 2020 14:22
Проект договора.pdf
02 січня 2020 14:22
Опись документов ПВ.pdf
02 січня 2020 14:22
Лист-згода з ТД.pdf
02 січня 2020 14:22
Довіреність.pdf
02 січня 2020 14:22
Висновок СЕС ПВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Петрів Роман Богданович

ТОВ "ПРОМИСЛОВИЙ ВЕКТОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Петрів Роман Богданович
#2438302098
Переможець 546 521,00
UAH з ПДВ
13 січня 2020 16:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 січня 2020 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Петрів Роман Богданович
#2438302098
546 521,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:06
ДУ 2 ФОП Петрів.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:25
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 15:56
Д.у..pdf зміни до договору
30 березня 2020 15:49
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 14:49
Підписаний договір укладений
24 січня 2020 14:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 03-01/20
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 4 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічіні закупівлі" (в редакції до 19.04.2020 року)
Номер договору про закупівлю: 03-01/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML