Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
37 259,50 UAH
UA-2019-12-17-001909-b 0633cb4dc6bd4637af79813befd38ee9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21107251
Вебсайт: http://mayno.sm.gov.ua
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ЗАРІЧНИЙ Р-Н ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ БУД. 2
Контактна особа: Інна
+380542700065,+380542700066
getman20@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Якість Товару, що передається, повинна повністю відповідати вимогам діючих в Україні державних стандартів, технічних умовам і підтверджуватись документами, передбаченими чинним законодавством
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1042 штука
папка на зав'язках картон 0,32 мм - 200 шт;
папка-реєстратор - 45 шт;
швидкозшивач - 30 шт;
папка на кнопці - 4 шт;
степлер посиленої потужності - 1 шт:
біндер (25, 32, 41, 51 мм) - 384 шт;
степлер металевий №24/6,25 - 2 шт;
точилка - 20 шт;
маркер - 8 шт;
файл для документів А4+ - 10 шт;
папка-швидкозшивач - 90 шт;
ножиці - 2 шт;
куб для паперу - 2 шт;
рідина коригуюча - 10 шт;
щоденник - 4 шт;
папка на гумках - 20 шт;
візитниця - 2 шт;
олівець графітний - 48 шт;
гумка м'яка - 20 шт;
стрічка корегуюча - 16 шт;
стрічка клейка - 8 шт;
календар перекидний - 12 шт;
календар н6астінний квартальний - 4 шт;
папка-швидкозшивач картонна - 100 шт
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40030, Україна, Сумська область, Суми, пл. Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
398 пачка
скоби канцелярські по 1000 шт - 120 пач;
скріпки по100 шт - 5 пач;
папір А4 500 арк- 245 пач;
скріпки круглі по 100 шт - 5 пач;
скріпки круглі по 50 шт - 3 пач;
файл А4+ - 100шт/пач - 20 пач;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40030, Україна, Сумська область, Суми, пл. Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата поставленого за умовами даного Договору Товару здійснюється Покупцем в національній валюті України - гривні, в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів за реквізитами на підставі видаткової накладної протягом 10 (десять) банківських днів з дня отримання такої накладної за умови підписання Сторонами відповідних бухгалтерських документів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

17 грудня 2019 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Філія «ВВ-Суми» ТОВ ВКФ «ВВ»
#23631826
Переможець 37 259,50
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 11:33

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 11:40
Договір канцтовари-1.pdf укладений
17 грудня 2019 11:38