Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – інші (код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Капітальний ремонт відділення недоношених дітей в КМУ «Обласна дитяча клінічна лікарня» по вул. Руській, 207 А в м. Чернівці»
Очікувана вартість
1 177 880,12 UAH
UA-2019-12-17-001525-b f358317190584155b3e9b58d74b3d229
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Степанович Штефуник

+380372576668 ukb@bukoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014252
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а
Контактна особа: Юрій Степанович Штефуник
+380372576668
ukb@bukoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – інші (код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Капітальний ремонт відділення недоношених дітей в КМУ «Обласна дитяча клінічна лікарня» по вул. Руській, 207 А в м. Чернівці» (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Руська, 207 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Підряднику до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс надається протягом семи робочих днів з дня отримання рахунку-фактури від Підрядника. Підрядник зобов’язаний використати аванс впродовж трьох місяців з дня надходження коштів на рахунок (але в будь- якому випадку до закінчення бюджетного року), надавши при цьому в зазначений термін акти приймання виконаних будівельних робіт. У випадку невикористання авансу протягом зазначеного терміну, кошти повернути на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата авансу здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на не бюджетні рахунки Підрядника відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом семи робочих днів з дня отримання підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

17 грудня 2019 11:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА № 311"
#05392401
Переможець 1 177 880,12
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 11:03

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:45
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 11:06
Договір Руська, 207.pdf укладений
17 грудня 2019 11:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 177 880,12
UAH (в тому числі ПДВ 196 313,35 UAH)