Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Староприлуцька спеціальна загальноосвітня школа - інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 24902380 |
Місцезнаходження: | 22511, Україна , Вінницька обл., село Стара Прилука, вулиця Садова, 10 |
Контактна особа: |
Зель Дмитро Володимирович +380435843120 staroprulzosh@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 грудня 2019 15:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 грудня 2019 15:41 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 січня 2020 15:41 |
Початок аукціону: | 13 січня 2020 12:46 |
Очікувана вартість: | 218 734,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 093,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Післяоплата кожного місяця | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 грудня 2019 09:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 грудня 2019 15:37 |
ТД-хліб.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-04-000105 ● 434009390c514c62ae15eba70d78ff43
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 травня 2020 17:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.05.2020 №20
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 04.05.2020 №20
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2019-12-17-001271-с 17.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-06 10:09:07
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі хліба та хлібобулочних виробів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-17-001271-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином замовник виконав вимоги частини четвертої статті 28 Закону (у редакції чинній до 19.04.2020) щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Вінниця-Млин» протягом п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-08 13:08:54
Відповідь на запит
У відповідь на запит про надання пояснень по запитанню Державної Аудиторської служби України: Яким чином замовник виконав вимоги частини четвертої статті 28 Закону (у редакції чинній до 19.04.2020) щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Вінниця-Млин» протягом п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції?.
Замовником було порушено термін розгляду пропозицій через відсутність достатньої кількості членів тендерного комітету для прийняття рішення про визначення переможцем процедури та для прийняття рішення про продовження розгляду тендерної пропозиції. Як тільки з’явилася можливість для засідання тендерного комітету, відразу було проведено засідання і прийнято рішення про визначення переможцем. Документи підтверджуючі це - додаються.
Надання інформації про усунення порушення замовником
з метою усунення порушення, договір із постачальником було розірвано, торги буде відмінено, додаткова угода про розірвання договору додається
2020-05-22 19:17:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 03.02.2020 №33 додатковою угодою від 22.05.2020 №б/н
2020-05-26 17:26:46
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 січня 2020 13:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯ-МЛИН" |
177 940,00
UAH з ПДВ
|
167 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Зінченко Василь Васильович |
199 495,00
UAH з ПДВ
|
168 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Агробізнес" |
207 589,60
UAH з ПДВ
|
207 589,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯ-МЛИН" #30804187 |
Переможець |
167 500,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2020 14:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2020 14:52
|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2020 12:08
|
Договір | укладений |
03 лютого 2020 12:05
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 03 лютого 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
13 545,30
UAH (в тому числі ПДВ 2 257,55 UAH)
|
Причини розірвання договору: | неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; |