Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб та хлібобулочні вироби
Очікувана вартість
218 734,00 UAH
UA-2019-12-17-001271-c 986e35237d7749cb873c52064fee6ccc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зель Дмитро Володимирович

+380435843120 staroprulzosh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Староприлуцька спеціальна загальноосвітня школа - інтернат
Код ЄДРПОУ: 24902380
Місцезнаходження: 22511, Україна , Вінницька обл., село Стара Прилука, вулиця Садова, 10
Контактна особа: Зель Дмитро Володимирович
+380435843120
staroprulzosh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2019 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 31 грудня 2019 15:41
Оскарження умов закупівлі: до 06 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 січня 2020 15:41
Початок аукціону: 13 січня 2020 12:46
Очікувана вартість: 218 734,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 093,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 найменувань
Хліб та хлібобулочні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22511, Україна, Вінницька область, с.Стара Прилука, влу. Садова 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Післяоплата кожного місяця Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 грудня 2019 09:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2019 15:37
ТД-хліб.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-04-000105 ● 434009390c514c62ae15eba70d78ff43
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 травня 2020 17:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
04.05.2020 №20
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 04.05.2020 №20
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2019-12-17-001271-с 17.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-06 10:09:07

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі хліба та хлібобулочних виробів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-17-001271-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином замовник виконав вимоги частини четвертої статті 28 Закону (у редакції чинній до 19.04.2020) щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Вінниця-Млин» протягом п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-08 13:08:54

Відповідь на запит

У відповідь на запит про надання пояснень по запитанню Державної Аудиторської служби України: Яким чином замовник виконав вимоги частини четвертої статті 28 Закону (у редакції чинній до 19.04.2020) щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Вінниця-Млин» протягом п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції?.
Замовником було порушено термін розгляду пропозицій через відсутність достатньої кількості членів тендерного комітету для прийняття рішення про визначення переможцем процедури та для прийняття рішення про продовження розгляду тендерної пропозиції. Як тільки з’явилася можливість для засідання тендерного комітету, відразу було проведено засідання і прийнято рішення про визначення переможцем. Документи підтверджуючі це - додаються.

Надання інформації про усунення порушення замовником

з метою усунення порушення, договір із постачальником було розірвано, торги буде відмінено, додаткова угода про розірвання договору додається

2020-05-22 19:17:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 03.02.2020 №33 додатковою угодою від 22.05.2020 №б/н

2020-05-26 17:26:46

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 січня 2020 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯ-МЛИН" 177 940,00
UAH з ПДВ
167 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Зінченко Василь Васильович 199 495,00
UAH з ПДВ
168 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Агробізнес" 207 589,60
UAH з ПДВ
207 589,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 січня 2020 16:01
Електронний підпис
09 січня 2020 16:01
якісне посвідчення.pdf
09 січня 2020 16:01
цінова пропозиція.pdf
09 січня 2020 16:01
тех.паспорти.pdf
09 січня 2020 16:01
тех.вимоги.pdf
09 січня 2020 16:01
Статут.pdf
09 січня 2020 16:01
реєстр документів.pdf
09 січня 2020 16:01
наказ + протокол.pdf
09 січня 2020 16:01
лист-повідомлення.pdf
09 січня 2020 16:01
лист-згода з дог..pdf
09 січня 2020 16:01
Лист- відгук поліція.jpg
09 січня 2020 16:01
лист відгук пожеж..PDF
09 січня 2020 16:01
довідка про корупцію.pdf
09 січня 2020 16:00
довідка до ст.17.pdf
09 січня 2020 16:00
гарант.лист поставки.pdf
09 січня 2020 16:00
гарант.лист до ст.17.pdf
09 січня 2020 16:00
гарант.лист до ст.16.pdf
09 січня 2020 16:00
витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

10 січня 2020 10:49
Обладнання 2.JPG
10 січня 2020 10:49
Обладнання 1.JPG
09 січня 2020 15:38
Договір 4.JPG
09 січня 2020 15:38
Договір 1.JPG
09 січня 2020 15:38
Договір 3.JPG
09 січня 2020 15:38
Договір 2.JPG
09 січня 2020 15:38
титульна сторінка.JPG
09 січня 2020 15:38
Техпаспорт авто.JPG
09 січня 2020 15:38
техпаспорт авто 2.JPG
09 січня 2020 15:38
Тендерна пропозиція.JPG
09 січня 2020 15:38
специфікація.JPG
09 січня 2020 15:38
Реєстр документів.JPG
09 січня 2020 15:38
Протокол СЕС.JPG
09 січня 2020 15:38
Паспортні дані 2.JPG
09 січня 2020 15:38
Паспортні дані 1.JPG
09 січня 2020 15:38
Лист-погодження.JPG
09 січня 2020 15:37
Довідка 5.JPG
09 січня 2020 15:37
Довідка 4.JPG
09 січня 2020 15:37
довідка 3.JPG
09 січня 2020 15:37
Довідка 2.JPG
09 січня 2020 15:37
Довідка 1.JPG
09 січня 2020 15:37
Гарантійний лист.JPG
09 січня 2020 15:37
Виписка з ЄДР 2.JPG
09 січня 2020 15:37
Витяг з ЄДР 5.JPG
09 січня 2020 15:37
Втяг з ЄДР 4.JPG
09 січня 2020 15:37
Витяг з ЄДР 3.JPG
09 січня 2020 15:37
Витяг з ЄДР 2.JPG
09 січня 2020 15:37
Витяг з ЄДР 1.JPG
09 січня 2020 15:37
титульна сторінка.JPG

Публічні документи

09 січня 2020 18:33
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯ-МЛИН"

ФОП Зінченко Василь Васильович

ТОВ Агробізнес"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯ-МЛИН"
#30804187
Переможець 167 500,00
UAH з ПДВ
22 січня 2020 14:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2020 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯ-МЛИН"
#30804187
167 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 14:52
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 12:08
Договір укладений
03 лютого 2020 12:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 13 545,30
UAH (в тому числі ПДВ 2 257,55 UAH)
Причини розірвання договору: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;