Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування ліфтів і систем диспетчеризації
Очікувана вартість
360 831,79 UAH
UA-2019-12-17-001181-c 1993739f6dce43449477190c8f5f29da
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кондратюк Тетяна Григорівна

+380487937863 peresip@omr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Житлово-комунальний сервіс "Пересипський"
Код ЄДРПОУ: 32190044
Місцезнаходження: Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, 65003, м. Одеса, вул. Чорноморського козацтва, 95
Контактна особа: Кондратюк Тетяна Григорівна
+380487937863
peresip@omr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2019 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 січня 2020 10:00
Початок аукціону: 03 січня 2020 13:33
Очікувана вартість: 360 831,79 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,14%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з технічного обслуговування ліфтів і систем диспетчеризації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 22 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 грудня 2019 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2019 15:16
Додаток 8.doc
17 грудня 2019 15:15
Додаток 7 Дислокація ліфтів 2020.doc
17 грудня 2019 15:15
Додаток 5 технічний опис.doc
17 грудня 2019 15:15
Додаток 4 лист згода.doc
17 грудня 2019 15:15
Додаток 3 Проект Договору.doc
17 грудня 2019 15:15
Додаток 2 таб.1,2,3,4.docx
17 грудня 2019 15:15
Додаток 1 Пропозиція.doc
17 грудня 2019 15:15
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 січня 2020 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" 331 551,65
UAH з ПДВ
331 551,65
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС-МЕНЕДЖМЕНТ" 348 000,19
UAH з ПДВ
348 000,19
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 січня 2020 15:46
Цінова пропозиція.pdf
30 грудня 2019 10:48
Електронний підпис
30 грудня 2019 10:47
Технічний опис послуг+.pdf
30 грудня 2019 10:47
Тендерна пропозиція+.pdf
30 грудня 2019 10:47
Необхідні розрахунки+.pdf
30 грудня 2019 10:47
Витяг з ЄДРПОУ+.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС-МЕНЕДЖМЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"
#26209430
Переможець 331 551,65
UAH з ПДВ
11 січня 2020 11:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2020 11:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"
#26209430
331 551,65
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2021 14:09
дод. угода №2 до договору №309 (1).pdf зміни до договору
21 квітня 2021 14:09
Електронний підпис укладений
21 квітня 2021 14:09
Електронний підпис укладений
21 квітня 2021 14:08
1_дод. угода №2 до договору №309 .pdf укладений
21 квітня 2021 14:07
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 16:45
доп угода №1 (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 16:38
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 16:36
1_доп угода №1.pdf укладений
23 грудня 2020 16:34
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 12:52
6.Договір Одесліфт.pdf укладений
24 січня 2020 12:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п 8.3. договору Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 309
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі фактичного обсягу надання послуг з технічного обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації по договору №309 від 24.01.2020 р. далі Договору, виникла необхідність привести фінансові зобов’язання у відповідність до юридичних зобов’язань. Відповідно до п. 11.1.1 частини 11 Договору, істотні умови про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Фактично згідно Договору надано послуг на суму 319 474,98 грн. з ПДВ. Сторони дійшли згоди, що: 1. Загальна вартість послуг за Договором становить 319 474,98 грн. (триста дев’ятнадцять тисяч чотириста сімдесят чотири грн. 98 коп.) з урахуванням ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 309
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML