Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги надання передачі даних на основі стільникового мобільного зв'язку
Очікувана вартість
113 500,00 UAH
UA-2019-12-17-000624-b a1f30a5475b2439384ffcb6a70fc15af
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Шаінідзе

+380932599999 dpparkcontrol@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42403446
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Марина Шаінідзе
+380932599999
dpparkcontrol@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2019 09:46
Звернення за роз’ясненнями: до 20 грудня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2019 11:00
Очікувана вартість: 113 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 567,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Послуги надання передачі даних на основі стільникового мобільного зв’язку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Січових Стрільців, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Договір
Дата подання: 18 грудня 2019 13:35
Дата відповіді: 18 грудня 2019 15:31
Добрий день! Для можливості прийняти участь в даній закупівлі всім бажаючим компаніям, прохання внести зміни в проект договору, а саме: 6.1.2. У разі неодержання рахунків за отримані послуги до 20 числа місяця, наступного за розрахунковим, зателефонувати за номером Виконавця (5433) для отримання інформації щодо подальших розрахунків.вказаний номер Лайф,прохання його прибрати. 6.3.9. Розглядати письмові заяви Замовника з приводу надання Послуг зв’язку за цим Договором, пропозиції та скарги, і надавати на них вмотивовану письмову відповідь у строк до 10 (десяти) календарних днів від дня їх одержання, якщо інше не передбачено цим Договором або законодавством України Згідно законодавства це 15 днів 7.1. За невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором щодо якості послуг, Виконавець сплачує на користь Замовника штраф у розмірі двадцяти відсотків від вартості неякісно наданих Послуг Відповідальність прописана в ст. 40 закону, Задвоєння відповідальності за одне й те ж саме невиконане зобов‘язання законодавством не передбачено. 7.4. Замовник звільняється від відповідальності за неналежне виконання взятих на себе зобов’язань по оплаті наданих Послуг у разі ненадходження коштів (відсутності фінансування видатків) Державного бюджету на зазначені цілі Замовника В такому уразі треба прописати, що у разі несплати заборгованості протягом 3 місяців, оператор залишає за собою право тимчасово припинити надання послуг. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни до пункту 6.1.2. проекту договору внесені. Все інше залишається без змін.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФСЕЛЛ" 112 176,00
UAH з ПДВ
112 176,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 грудня 2019 10:08
Паспорт Гавриленко.pdf
23 грудня 2019 10:08
Опис_09.12.2019.pdf
23 грудня 2019 10:08
Наказ 580 Афанасьєв.pdf
23 грудня 2019 10:08
Наказ 398к- Гавриленко.pdf
23 грудня 2019 10:08
Наказ 373.pdf
23 грудня 2019 10:08
Ліцензія.pdf
23 грудня 2019 10:08
Довіреність Афанасьєв.pdf
23 грудня 2019 10:08
Витяг.pdf
23 грудня 2019 10:08
Виписка ЄДРПОУ 10.12.19.pdf
23 грудня 2019 10:08
20191209_Charter.pdf
23 грудня 2019 10:08
2.pdf
23 грудня 2019 10:08
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФСЕЛЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФСЕЛЛ"
#22859846
Переможець 112 176,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2019 17:56

Документи

23 грудня 2019 17:56
Електронний підпис
23 грудня 2019 17:55
Протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2019 17:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФСЕЛЛ"
#22859846
112 176,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 грудня 2019 17:56
Електронний підпис
23 грудня 2019 17:55
Протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 09:41
Додаткова 2.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:40
Доп.угода1.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 14:39
Договір.pdf укладений
06 січня 2020 13:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна підписанта
Номер договору про закупівлю: 205425170
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі та відповідно ціни договору
Номер договору про закупівлю: 205425170
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML