Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стрічка ламінаційна Clear Patch Ribbon, модуль ламінації ILM-DS Dual Side Lamanation Module
Очікувана вартість
130 500,00 UAH
UA-2019-12-17-000360-a b5ac9b9fe0eb49e6b8af53295a798c77
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Почтар Любов Петрівна

+380442472841 zakupivli-DPS@tax.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна податкова служба України
Код ЄДРПОУ: 43005393
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, Площа Львівська, 8
Контактна особа: Почтар Любов Петрівна
+380442472841
zakupivli-DPS@tax.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42990000-2: Машини спеціального призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 шт
Стрічка ламінаційна Clear Patch Ribbon, модуль ламінації ILM-DS Dual Side Lamanation Module
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42990000-2 — Машини спеціального призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються шляхом банківського переводу Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Покупця на зазначені цілі, на підставі підписаних Сторонами видаткових накладних. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за умови наявності коштів на реєстраційному рахунку Покупця. Оплата здійснюється з урахуванням фінансового ресурсу Єдиного казначейського рахунку. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

17 грудня 2019 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Смарт-Тех»
#41532525
Переможець 130 500,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 11:27

Документи

17 грудня 2019 11:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 14:12
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 11:31
Договір _20 Модуль ламінації стрічка.pdf укладений
17 грудня 2019 11:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 130 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 21 750,00 UAH)