Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09120000-6 Газове паливо (природний газ)
Очікувана вартість
1 504 000,00 UAH
UA-2019-12-16-002606-b ea648784089a4a1eba1cfed3c8f1f635
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Дмитрович Юрченко

+380462674902 main@cn.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Код ЄДРПОУ: 21390940
Місцезнаходження: 14005, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. П'ятницька, 83-А
Контактна особа: Юрій Дмитрович Юрченко
+380462674902
main@cn.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2019 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 14:25
Очікувана вартість: 1 504 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 040,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45120 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150400 метр кубічний
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 грудня 2019 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2019 15:14
ТД Газ Чернигов.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-10-000026 ● 41387851c4a447ea93a5e31bfe1cb557
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 грудня 2020 13:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ


09.12.2020 № 241

Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 09.12.2020 № 241

Перелік процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-12-16-002606-b 16.12.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-10 14:53:17

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «09120000-6 Газове паливо (природний газ)» очікуваною вартістю 1504000,00грн, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-16-002606-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
Просимо надати підтверджуючі документи щодо коливання ціни такого товару на ринку, що стали підставою для укладання додаткових угод від 24.02.2020 № 1/104, від 25.02.2020 № 2/105, від 25.03.2020 № 3/171, від 27.04.2020 № 4/198 від 21.10.2020 № 5/373 до договору на постачання природного газу для потреб непобутових споживачів від 30 січня 2020 року № 41АВ147-639-20/39 та внесення зміни ціни постачання природного газу за 1 куб. метр.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-14 15:27:08

Відповідь на звернення

Між Головним управлінням та ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ» було укладено договір на постачання природного газу для потреб непобутових споживачів від 30.01.2020 № 41АВ147-639-20/39 (далі – договір) на суму 803135,00 грн. з річним плановим обсягом до 150400,00 куб.м.
Під час дії договору ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ» неодноразово надсилало Головному управлінню додаткові угоди про зміну ціни за 1000 куб. м. природного газу з урахуванням тарифу на транспортування магістральними мережами та податку на додану вартість. На підтвердження зміни вартості природного газу надавались висновки ДП «Держзовнішінформ» про коливання ціни такого товару на ринку України. Крім того, в супровідних листах ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ» зазначало, що в разі неповернення підписаних додаткових угод споживач буде відключений від системи газопостачання.
Зміни до договору вносились на підставі п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Отже, додаткові угоди укладено з дотриманням вимог законодавства, ціна за одиницю товару по кожній додатковій угоді не перевищує 10%, сума зазначена в договорі не була збільшена.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській Головним управлінням Пенсійного фонду України в Чернігівській області проведено перерахунок вартості природного газу за ціною 5,33999335 грн. Таким чином, загальна вартість договору становить 619722,57 грн. За 11 місяців 2020 року фактично сплачено 469009,62 грн., підлягало сплаті за ціною 5,33999335грн. – 393203,58 грн. Сума переплати складає 75806,04 грн. 29.12.2020 Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області передало ТОВ "Чернігівгаз Збут " для підписання два примірники додаткової угоди на зменшення ціни.

2020-12-29 17:40:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 803 136,00
UAH з ПДВ
788 096,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ" 887 360,00
UAH з ПДВ
803 135,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 грудня 2019 10:35
Електронний підпис
30 грудня 2019 10:35
БАНКІВСЬКА ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
30 грудня 2019 10:35
1016.rar
25 грудня 2019 18:38
Електронний підпис
25 грудня 2019 18:37
Сертифікат ISO 9001_2015.pdf
25 грудня 2019 18:37
Проект договору.pdf
25 грудня 2019 18:37
Згода на обробку даних.pdf
25 грудня 2019 18:37
Довідка щодо санкцій.pdf
25 грудня 2019 18:37
5.Копія Витягу ПДВ.pdf
25 грудня 2019 18:37
4.Копія виписки ЛТД.pdf
25 грудня 2019 18:37
2 Витяг ЄДР.pdf
25 грудня 2019 18:37
16.12 - енерг. біржа.pdf
25 грудня 2019 18:37
1.Копія Статуту+опис.pdf

Публічні документи

15 січня 2020 16:42
Електронний підпис
15 січня 2020 16:40
public_doc.pdf
15 січня 2020 16:40
public_doc.p7s
28 грудня 2019 20:11
Електронний підпис
28 грудня 2019 20:07
26. Договір аналогічний.pdf
28 грудня 2019 20:06
37. Паспорт ФХП ПГ.PDF
28 грудня 2019 20:06
43. проект.PDF
28 грудня 2019 20:06
43. 1 Проект договору.PDF
28 грудня 2019 20:06
47. Договір зберігання.pdf
28 грудня 2019 20:06
5. Витяг з ЄДР.PDF
28 грудня 2019 20:06
32.1. постанова нкрекп.PDF
28 грудня 2019 20:06
75. Протокол якості ПГ.PDF
28 грудня 2019 20:06
61. Технічні вимоги.PDF
28 грудня 2019 20:06
61.2 Технічні вимоги.PDF
28 грудня 2019 20:06
61.1 Технічні вимоги.PDF
28 грудня 2019 20:06
1. Тендерна пропозиція.PDF
28 грудня 2019 20:06
38. Довідка.pdf
28 грудня 2019 20:06
30. Сертифікат ISO 90012015.PDF
28 грудня 2019 20:06
53. Відомості з ЄДРПОУ.PDF
28 грудня 2019 20:06
4.2 Опис реєстрації.pdf
28 грудня 2019 20:06
57. Протокол 3-3.PDF
28 грудня 2019 20:06
71. Лист-роз'яснення.PDF
28 грудня 2019 20:05
27. Відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"
#38772399
Відхилено 788 096,00
UAH з ПДВ
11 січня 2020 11:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ"
#39576385
Переможець 803 135,00
UAH з ПДВ
14 січня 2020 16:58

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" #38772399

№ рішення у справі

70/111-р/к

Дата рішення у справі

07.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

11 січня 2020 11:39
Електронний підпис
11 січня 2020 11:38
Протокол 4.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2020 16:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ"
#39576385
803 135,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 11:44
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 09:27
Додаткова угода7-42.pdf зміни до договору
26 січня 2021 09:21
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:15
Додаткова угода 6-486.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:13
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 14:38
Договір 373.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 14:27
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2020 16:38
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
27 квітня 2020 16:34
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2020 16:44
Дод. угода 3.pdf зміни до договору
25 березня 2020 16:28
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2020 09:10
Дод. угода 2.pdf зміни до договору
25 лютого 2020 09:03
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2020 08:56
Дод. угода 1.pdf зміни до договору
25 лютого 2020 08:53
Електронний підпис укладений
30 січня 2020 10:11
Договір39.pdf укладений
30 січня 2020 10:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 41АВ147-639-20/39
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/104
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 41АВ147-639-20/39
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/105
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 41АВ147-639-20/39
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/171
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 41АВ147-639-20/39
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/198
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 41АВ147-639-20/39
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/373
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ч. 5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції, яка діяла до 19.04.2020). Продовжити строк дії договору до 31.03.2021.
Номер договору про закупівлю: 41АВ147-639-20/39
Договір:
Номер додаткової угоди: 6/486
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшено суму договору на 160625,82 грн., що не перевищує 20% від суми договору
Номер договору про закупівлю: 41АВ147-639-20/39
Договір:
Номер додаткової угоди: 7/42
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 869 454,09
UAH (в тому числі ПДВ 144 909,01 UAH)