Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'якоть яловичина; м'якоть свинина; печінка яловича; м’ясо курки
Очікувана вартість
1 108 500,00 UAH
UA-2019-12-16-002093-b 0099ab5777c4457b93f441a66756dcec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Соляник

+380951768647 tender.izum@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02146245
Місцезнаходження: 64300, Україна , Харківська обл., м. Ізюм, вул. Васильківського, 4
Контактна особа: Ірина Соляник
+380951768647
tender.izum@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2019 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 07 січня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 січня 2020 12:00
Початок аукціону: 20 січня 2020 12:54
Очікувана вартість: 1 108 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 771,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4600 кілограм
М'якоть яловичина

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64300, Україна, Харківська область, м.Ізюм , заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
2000 кілограм
М'якоть свинини

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64300, Україна, Харківська область, м.Ізюм , заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
2500 кілограм
Печінка яловича
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64300, Україна, Харківська область, м.Ізюм , заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
3000 кілограм
М'ясо курки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64300, Україна, Харківська область, м.Ізюм , заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 грудня 2019 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2019 14:20
ТД мясо.docx
16 грудня 2019 14:20
Додаток 8.docx
16 грудня 2019 14:20
Додаток 7.docx
16 грудня 2019 14:20
Додаток 6.docx
16 грудня 2019 14:20
Додаток 5.docx
16 грудня 2019 14:20
Додаток 4.docx
16 грудня 2019 14:20
Додаток 3.docx
16 грудня 2019 14:20
Додаток 2.docx
16 грудня 2019 14:20
Додаток 1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-17-000043 ● 4736aeca54104692a27abc88fa0addd8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2020 19:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
17.09.2020 №190
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.09.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 17.09.2020 № 190

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
24 UA-2019-12-16-002093-b 16.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-18 08:25:21

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «М'якоть яловичина; м'якоть свинина; печінка яловича; м’ясо курки» (ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо) розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-12-16-002093-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Просимо надати пояснення з приводу збільшення ціни за одиницю товару та надати документальне підтвердження, щодо коливання ціни товару на ринку.
Пояснення та підтверджуючі документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-21 13:41:47

Пояснення з приводу збільшення ціни за одиницю товару

Пояснення з приводу збільшення ціни за одиницю товару.

Згідно з п.2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» ціна за одиницю товару може змінюватись не більш ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умов, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі. При цьому на суму, що залишилась, будуть внесені зміни до Специфікації, яка є невід’ємною частиною договору.

Для внесення відповідних змін необхідно підтвердити факт коливання ціни на товар. Підтвердженням факту коливання ціни на товар може бути документ, наприклад – довідка, видана відповідним органом, організацією, установою, які мають повноваження здійснювати моніторинг цін на товари, визначати зміни ціни товару на ринку.

Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №3302-06/34317-07 від 27.10.2016 Державна служба статистики України (далі — Держстат України) є спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі статистики (Положення про Державну службу статистики України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.09.2014 №481). Держстат України відповідно до покладених на нього завдань зокрема організовує і проводить статистичні спостереження за соціально-економічними та демографічними явищами і процесами, екологічною ситуацією в Україні та її регіонах шляхом збирання форм державної статистичної звітності та проведення спеціально організованих статистичних спостережень.

Для підтвердження факту коливання ціни на товар, тобто зміни рівня цін протягом певного періоду, була взята інформація з довідки Головного управління статистики у Харківській області № 07-45/179-20 від 14.02.2020 в якій зазначено середні споживчі ціни по Харківській області за січень 2020 року ( дата аукціону, момент укладання договору) та довідка Головного управління статистики у Харківській області №07-45/723-20 від 15.06.2020 в якій зазначено середні споживчі ціни по Харківській області за травень 2020 року (момент звернення постачальника з пропозицією про збільшення ціни).
Проведено аналіз ціни на м’якоть яловичини, м’якоть свинини, печінку яловичу. При порівнянні ціни за січень та травень 2020 року проглядається тенденція до збільшення ціни за одиницю товару, а саме:

Назва товару Ціна в договорі Довідка Головного управління статистики у Харківській області Коливання ціни, % (+,-) Зростання у гривнях Нова можлива ціна
Січень
№ 07-45/
179-20
від 14.02.20 Травень
№07-45/723-20 від 15.06.20
Мякоть яловичина 112,5 130,48 138,57 +6,2 +6,90 119,40
Мякоть свинини 105,9 121,02 131,16 +8,3 +8,70 114,60
Печінка яловича 42,4 56,89 57,95 +1,8 +0,40 42,80

Рішенням тендерного комітету (Протокол №154 від 18.06.2020 ) погодились на збільшення ціни за одиницю продукції м’якоть яловичини, м’якоть свинини, печінка яловича по договору №43-Т/20 від 03.02.2020 р., постачальник ФОП Онищенко А.М., згідно з п.2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
 м’якоть яловичини на 6,2% та встановити на рівні 119,40 грн/кг(112,5+6,90=119,40);
 м’якоть свинини на 8,3% та встановити на рівні 114,60 грн/кг(105,9+8,70=114,60);
 печінка яловича на 0,96% та встановити на рівні 42,80 грн/кг(42,40+0,40=42,80).

Додатки:
1.Лист ФОП Онищенко А.М. від 16.06.2020 №1.
2.Аналіз коливання цін фахівця з питань організації харчування станом на 17.06.2020р.
3. Довідка Головного управління статистики у Харківській області № 07-45/179-20 від 14.02.2020.
4. Довідка Головного управління статистики у Харківській області №07-45/723-20 від 15.06.2020.
5. Протокол засідання тендерного комітету №154 від 18.06.2020.




Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-10-13 15:59:11

Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі



Тендерний комітет управління освіти Ізюмської міської ради Харківської області (далі – Тендерний комітет), керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», надає заперечення щодо висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби за результатами моніторингу закупівлі Код ДК 021:2015 - 15110000-2 М'ясо (м'якоть яловичина; м'якоть свинина; печінка яловича; м’ясо курки), ідентифікатор закупівлі:UA-2019-12-16-002093.
Стосовно підстав відхилення повідомляємо.
Щодо першої підстави.
Північно-східний офіс Держаудитслужби вважає, що тендерна пропозиція ФОП Онищенка Антона Миколайовича (далі - Учасник) не відповідає умовам тендерної документації, а Тендерний комітет повинен був відхилити найбільш вигідну у фінансовому плані (найменша цінова пропозиція) пропозицію Учасника у зв’язку з тим, що Учасник надав у складі тендерної пропозиції, всупереч підпункту 3.3 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації, копію товарно-транспортної накладної від 09.12.2019 року №166 до Договору №01-Т/19 від 02.01.2019 року, в якій відсутні підпис та печатка одержувача товару.
Твердження Північно-східного офісу Держаудитслужби щодо невідповідності умовам тендерної документації копії товарно-транспортної накладної, наданої Учасником, є хибним, з огляду на те, що товарно-транспортна накладна, надана Учасником у складі тендерної пропозиції, повністю відповідає вимогам тендерної документації, бо підпункт 3.3 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації не містить вимог до порядку оформлення та змісту товарно-транспортної накладної. Не містить таких вимог до змісту документу і розділ 3 частини 1 Тендерної документації Замовника.
Таким чином, у Тендерного комітету не було підстав щодо відхилення Учасника відповідно до першої підстави.
Підтвердженням законності такого рішення Тендерного комітету є декілька рішень з аналогічних позицій Антимонопольного комітету України та судова практика Верховного суду України.
Щодо другої підстави.
На думку Північно-східного офісу Держаудитслужби, ознаки порушення законодавства в частині невідхилення пропозиції учасника торгів у зв’язку з наданням копії документів: посвідчення про якість на м’ясну продукцію №971, висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 05.03.02-04/121523, посвідчення якості № 164, декларації виробника № 001926, № ПФ-25449 та № ПФ-26337 – не в кольоровому вигляді.
Це твердження Північно-східного офісу Держаудитслужби не обґрунтоване, оскільки на документах, зазначених вище, наявні печатки синього кольору, що безапеляційно свідчить про копіювання їх саме у кольоровому режимі. Кольоровий вид і кольоровий режим копіювання – різні поняття. В тендерній документації Замовника (Розділ ІІІ частина 1) зазначена вимога: «Всі документи тендерної пропозиції скануються у кольоровому режимі», вимоги до надання документів у кольоровому вигляді відсутні.
Таким чином, у Тендерного комітету не було підстав щодо відхилення Учасника відповідно до другої підстави.
Щодо третьої підстави.
Північно-східний офіс Держаудитслужби вважає, що тендерний комітет вчинив порушення ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Замовником в порушення вимог пункту другого частини четвертої статті 36 Закону, укладено додаткову угоду від 19.06.2020 №2 до Договору на заміну ціни за одиницю товару у бік збільшення, без документального підтвердження коливання ціни товару на ринку».
Тендерний комітет вважає дану вимогу такою, що не відповідає ЗУ «Про публічні закупівлі».
Згідно з п.2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» «ціна за одиницю товару може змінюватись не більш ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умов, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі. При цьому на суму, що залишилась, будуть внесені зміни до Специфікації, яка є невід’ємною частиною договору».
З огляду на це, для внесення відповідних змін до Договору достатньо обґрунтування факту коливання ціни на товар.
Законодавством України не встановлено конкретний орган, що уповноважений надавати відповідну інформацію, а також норму щодо вигляду та змісту такого документу.
Поряд з цим, відповідно до рекомендацій листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27.10.2016 №3302-06/34307-06 – Державна служба статистики України (далі — Держстат України) є спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі статистики (Положення про Державну службу статистики України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.09.2014 №481). Держстат України відповідно до покладених на нього завдань, зокрема, організовує і проводить статистичні спостереження за соціально-економічними та демографічними явищами і процесами, екологічною ситуацією в Україні та її регіонах шляхом збирання форм державної статистичної звітності та проведення спеціально організованих статистичних спостережень.
Для проведення досліджень коливання цін на ринку, тобто зміни рівня цін протягом певного періоду, була взята довідка Головного управління статистики у Харківській області від 14.02.2020 № 07-45/179-20, в якій зазначено середні споживчі ціни по Харківській області за січень 2020 року (дата аукціону, момент укладання договору) та довідка Головного управління статистики у Харківській області №07-45/723-20 від 15.06.2020, в якій зазначено середні споживчі ціни по Харківській області за травень 2020 року (момент звернення постачальника з пропозицією про збільшення ціни).
Довідки Головного управління статистики у Харківській області отримані управлінням освіти Ізюмської міської ради Харківської області від Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації, так як згідно з Положенням про управління освіти Ізюмської міської ради Харківської області (нова редакція), затвердженого рішенням 76 сесії Ізюмської міської ради 7 скликання від 30.10.2018 року № 1850 «п. 1.1. УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – управління освіти) є виконавчим органом Ізюмської міської ради, який утворюється Ізюмською міською радою, та є підзвітним і підконтрольним раді, що його утворила, і підпорядковується виконавчому комітету Ізюмської міської ради Харківської області та Ізюмському міському голові, а з питань здійснення делегованих йому повноважень підконтрольним Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації».
Таким чином, Тендерним комітетом було ухвалено рішення про підвищення ціни за одиницю товару на підставі обґрунтованого аналізу фахівця з питань організації харчування управління освіти Ізюмської міської ради Харківської області.
У тендерного комітету немає жодних законних підстав щодо розірвання додаткової угоди від 19.06.2020 № 2.
Виходячи з зазначеного вище, в процедурі закупівлі Код ДК 021:2015 - 15110000-2 М'ясо (м'якоть яловичина; м'якоть свинина; печінка яловича; м’ясо курки), ідентифікатор закупівлі:UA-2019-12-16-002093 замовником дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».




Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2020 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ОНИЩЕНКО АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ" 1 084 900,00
UAH з ПДВ
1 084 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАРЧЕНКО РУСЛАН ВІТАЛІЙОВИЧ" 1 099 200,00
UAH з ПДВ
1 099 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

14 січня 2020 11:29
Інші документи.pdf
14 січня 2020 11:29
Тендерна пропозиція.pdf
14 січня 2020 11:29
Анкета Учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ОНИЩЕНКО АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ"

ФОП "МАРЧЕНКО РУСЛАН ВІТАЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ОНИЩЕНКО АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ"
#1812616075
Переможець 1 084 900,00
UAH з ПДВ
22 січня 2020 15:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2020 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ОНИЩЕНКО АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ"
#1812616075
1 084 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 11:39
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 11:37
2021 01 14 дод угода №6.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 11:36
2021 02 08 Дод угода №8-1.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 11:36
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2021 13:34
2021 02 08 Дод угода №8.pdf зміни до договору
08 лютого 2021 13:28
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 10:14
2021 01 18 дод угода №7.pdf зміни до договору
18 січня 2021 10:13
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2021 16:29
2021 01 14 дод угода №6.pdf зміни до договору
14 січня 2021 16:28
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 08:35
2020 12 29 дод угода №5.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 08:34
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:59
2020 12 285 дод угода №4.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:58
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 14:01
2020 12 08 дод угода №3.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 14:00
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2020 11:26
2020 06 19 дод угода №2.pdf зміни до договору
22 червня 2020 11:22
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2020 15:02
2020 05 18 дод угода №1.pdf зміни до договору
18 травня 2020 14:54
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 10:11
2020 03 03 Договор №43.pdf укладений
03 лютого 2020 10:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до п 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції.: 3.1. Сума цього договору становить 901 650,00 грн Внести зміни до додатку №1 Договору «Специфікація» . М’якоть яловичина 4000 кг. М’якоть свинини 1500 кг Печінка яловича 2000 кг М'ясо курки 2500 кг
Номер договору про закупівлю: 43-т/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до додатку №1 Договору «Специфікація» . М’якоть яловичина 680,8 кг х 112,50 грн М’якоть яловичина 3127,38 кг х 119,40 грн М’якоть свинини 295,10 кг х 105,9 грн М’якоть свинини 1113,437 кг х 114,6 грн Печінка яловича 515,2 кг х42,40 грн Печінка яловича 1470,92 кг х42,0 грн М'ясо курки 2500 кг Сума цього договору становить 901 650,00 грн
Номер договору про закупівлю: 43-т/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції.: Сума договору становить 801 650,00 грн Внести зміни до додатку №4 «Специфікація» та викласти його в новій редакції (Додаток№5). М’якоть яловичина 680,8 кг х 112,50 грн М’якоть яловичина 2 793 кг х 119,40 грн М’якоть свинини 295,10 кг х 105,9 грн М’якоть свинини 1113,00 кг х 114,6 грн Печінка яловича 515,2 кг х42,40 грн Печінка яловича 1468 кг х42,0 грн М'ясо курки 1780,049 кг
Номер договору про закупівлю: 43-т/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції.: Сума договору становить 743 814,05 грн Внести зміни до додатку №1 «Специфікація» та викласти його в новій редакції М’якоть яловичина 680,8 кг х 112,50 грн М’якоть яловичина 2 2308,61 кг х 119,40 грн М’якоть свинини 295,10 кг х 105,9 грн М’якоть свинини 1113,00 кг х 114,6 грн Печінка яловича 515,2 кг х42,40 грн Печінка яловича 1468 кг х42,0 грн М'ясо курки 1780,049 кг
Номер договору про закупівлю: 43-т/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.10.1 розділу Х «Строк дії Договору» і викласти його в наступній редакції: Цей договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами і діє до 31.03.2021 троку, а в частині грошових зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором.
Номер договору про закупівлю: 43-т/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначити обсяги закупівлі у 2021 році за даним договором в сумі 119940,00 М’якоть яловичина 400 кг М’якоть свинини 300 кг Печінка яловича 300 кг М'ясо курки 300 кг
Номер договору про закупівлю: 43-т/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до розділу XIIІ "Місцезнаходження та банківські реквізити": Управління освіти Ізюмської міської ради Харківської області р/р UA248201720344280013000033766 р/р UA408201720344271013200033766 р/р UA308201720344250014000033766 р/р UA468201720344241014200033766
Номер договору про закупівлю: 43-т/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначити обсяги закупівлі у 2021 році за даним договором в сумі 148725,00 М’якоть яловичина 455 кг М’якоть свинини 450 кг Печінка яловича 330 кг М'ясо курки 345 кг
Номер договору про закупівлю: 43-т/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 148725,00
Номер договору про закупівлю: 43-т/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6; 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 892 537,99
UAH