Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 55320000-9 «Послуги з організації харчування» (Забезпечення організації безкоштовним харчуванням учнів Школи І-III ступенів № 190 Деснянського району міста Києва)
Очікувана вартість
1 152 847,50 UAH
UA-2019-12-16-001806-a 321b4ca793a04ed0b04ba84a5e3d6107
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маслак Ірина Вікторівна

+380630471510 sh190@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Школа І-ІІІ ступенів №190 Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 01211621
Місцезнаходження: 02156, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. Шолом Алейхема, 16-А
Контактна особа: Маслак Ірина Вікторівна
+380630471510
sh190@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2019 17:18
Звернення за роз’ясненнями: до 24 грудня 2019 17:23
Оскарження умов закупівлі: до 30 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 січня 2020 17:23
Початок аукціону: 08 січня 2020 14:29
Очікувана вартість: 1 152 847,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 765,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 - 55320000-9 «Послуги з організації харчування» (Забезпечення організації безкоштовним харчуванням учнів Школи І-III ступенів № 190 Деснянського району міста Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02156, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Шолом Алейхема, 16-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг ДК 021:2015 - 55320000-9 «Послуги з організації харчування» (Забезпечення організації безкоштовним харчуванням учнів Школи І-III ступенів № 190 Деснянського району міста Києва) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 грудня 2019 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2019 17:18
Тендерна документація 2020 харчування.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 січня 2020 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва 1 152 795,00
UAH з ПДВ
1 152 795,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Веклич Ірина Миколаївна 1 152 847,50
UAH з ПДВ
1 152 847,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 січня 2020 12:40
Електронний підпис
13 січня 2020 12:20
Довідка ДПІ 301 (3).pdf
02 січня 2020 18:13
Електронний підпис
02 січня 2020 16:46
НАССР сертифікат.jpeg
02 січня 2020 16:46
Статутні документи.pdf
02 січня 2020 16:46
СКЛАД.pdf
02 січня 2020 16:46
ВИТЯГ (4).pdf
02 січня 2020 16:46
лист-гарантія склад.pdf
02 січня 2020 16:46
ПДВ.pdf
02 січня 2020 16:46
Технічні вимоги (6).pdf
02 січня 2020 16:45
Договір (23).pdf
02 січня 2020 16:45
Пропозиція (25).pdf

Публічні документи

27 грудня 2019 15:39
Електронний підпис
27 грудня 2019 14:46
сан паспорт скан080.jpg
27 грудня 2019 14:46
сан паспорт скан079.jpg
27 грудня 2019 14:46
Двідка про учасника.pdf
27 грудня 2019 14:46
Двідка про транспорт.pdf
27 грудня 2019 14:46
Двідка про обладнан.pdf
27 грудня 2019 14:46
Відгук .jpg
27 грудня 2019 14:46
Витяг _USR_1003442187.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва

ФОП Веклич Ірина Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва
#19027846
Переможець 1 152 795,00
UAH з ПДВ
08 січня 2020 19:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 січня 2020 19:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва
#19027846
1 152 795,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 лютого 2021 20:07
Електронний підпис укладений
24 лютого 2021 18:28
допугода 6 Договір 3 Зеніт 2020 тендерний.pdf зміни до договору
24 лютого 2021 18:27
Електронний підпис укладений
24 лютого 2021 18:23
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 18:54
допугода 5 Договір 3 Зеніт 2020 тендерний.pdf зміни до договору
02 лютого 2021 18:52
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 18:16
допугода 4 Договір 3 Зеніт 2020 тендерний.pdf зміни до договору
02 лютого 2021 18:15
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 15:03
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 14:56
допугода 2 Договір 3 Зеніт 2020 тендерний.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:54
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 12:21
допугода 1.pdf зміни до договору
28 січня 2020 17:17
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 16:45
Договір 3 укладений
28 січня 2020 16:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ст.36 п.4 абз.1 ЗУ "Про публічні закупівлі", враховуючи п.1.5., 2.2., 10.1.2. Договору №3 від 27.01.2020 р. про закупівлю послуг з організації шкільного харчування за державні кошти, сторони домовились про зменшення суми договору у зв'язку з фактичними обсягами фінансування видатків
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі та з дотриманням вимог ЗУ "Про публічні закупівлі", враховуючи п. 2.2. Договору №3 від 27.01.2020р. зменшено обсяги закупівлі
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі та з дотриманням вимог ч.6 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" продовжено дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі послуг харчування на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі та з дотриманням вимог ч. 6 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» продовжено дію договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору за взаємною згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 3
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору за взаємною згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 513 554,48
UAH