Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15830000-5 - Цукор і супутня продукція (цукор білий, кристалічний- 5118 кг., мед натуральний- 55 кг.)
Очікувана вартість
82 138,00 UAH
UA-2019-12-16-001709-a 890ab134f909444d9a800973a616e2eb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Комліченко Сергій Юрійович

+380554733344 tsentrosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Районний центр по обслуговуванню закладів освіти" Білозерської районної ради Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 38188738
Місцезнаходження: 75000, Україна , Херсонська обл., Білозерка, вул.Станіславське шосе,29/48
Контактна особа: Комліченко Сергій Юрійович
+380554733344
tsentrosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2019 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 19 грудня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 грудня 2019 14:00
Очікувана вартість: 82 138,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 410,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15830000-5: Цукор і супутня продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
цукор білий, кристалічний- 5118 кг., мед натуральний- 55 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75000, Україна, Херсонська область, ЗОШ та ЗО Білозерського району, згідно технічного завдання
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 грудня 2019 16:03
ЗТД цукор 2020 рік.doc
17 грудня 2019 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2019 16:48
проект договору цукор 2020 рік.doc
19 грудня 2019 16:03
ЗТД цукор 2020 рік.doc
19 грудня 2019 11:49
ЗТД цукор 2020 рік.doc
16 грудня 2019 16:48
ТД цукор 2020 рік.doc
17 грудня 2019 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2019 16:48
проект договору цукор 2020 рік.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строк подання тендерної пропозиції
Дата подання: 17 грудня 2019 14:29
Дата відповіді: 19 грудня 2019 09:23
Просимо вас продовжити строк подання тендерної пропозиції ,так як час на підготовку документів потребує більше часу.
Відповідь: Кінцевий строк подання тендерних пропозицій буде продовжено

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-16-001709-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Чередниченко Микола Вячеславович, Код ЄДРПОУ:2602702374
Дата подання: 19 грудня 2019 09:36
Усунення дискримінаційних вимог
Пунктом 8 додатку 3 до Тендерної документації встановлено вимогу надати «договір на поставку з суб’єктом підприємницької діяльності, який займається виробництвом анологічіного товару та гарантійний лист від такого суб’єкта, що у будь-який момент таке підприємство готове відпустити товар на істотних умовах договору про закупівлю».
Пунктом 3 додатку 4 до Тендерної документації встановлено вимогу надати «у випадку якщо учасник не є виробником товару, що є предметом цієї закупівлі, - документи, що підтверджують наявність зобов’язань виробника товару поставити/відпустити учаснику товар за якістю, у кількості та відповідно до вимог цієї закупівлі» договір на поставку з суб’єктом підприємницької діяльності, який займається виробництвом аналогічного товару та гарантійний лист від такого суб’єкта.
Таким чином, якщо учасник не є безпосередньо виробником або купує предмет закупівлі не у виробника, а у посередників (як наприклад ми), то він не може виконати ці вимоги Документації. Ми можемо надати договори на поставку та інші документи лише від свого постачальника, а надати вищевказані документи від виробника не маємо можливості, оскільки не маємо з ним договірних відносин. Тому ці вимоги значно обмежують кількість потенційних учасників торгів лише виробниками або тими, які працюють безпосередньо з виробниками, а це є суттєвим порушенням законодавства про публічні закупівлі.
Тому вищевказані вимоги замовника про надання копії договору на поставку з виробником та/або інших документів від виробника, є дискримінаційними та обмежують коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками, що суперечить ст. 3, ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та привести її у відповідність вимогам діючого законодавства.

Пунктом 5 додатку 3 до Тендерної документації встановлено вимогу надати «В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати належним чином завірену копію сертифікату, або оригінал на систему правління безпечності харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, ITD) та цілі у сфері управління безпечності харчових продуктів;».
Пунктом 5 додатку 3 до Тендерної документації встановлено вимогу надати «звіт за результатами наглядового аудиту за сертифікованою системою управління безпечності харчових продуктів, що підтверджує дотримання учасником норм та вживання заходів, які учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР), згідно із вимогами діючого законодавства. Документ повинен бути видано не раніше 1 року з моменту отримання сертифікату на систему управління безпечності харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, ITD),виданого на ім’я учасника.».
Повідомляємо що згідно п.7 статі 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою. Отримання сертифікату за системою управління якістю ДСТУ ISO 9001:2009 (ISO 9001:2008, IDT) та/або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) є правом, а не обов’язком для всіх суб’єктів господарювання незалежно від сфери діяльності. Таким чином, встановлення такої вимоги в оголошення про проведення відбору є дискримінацією по відношенню до учасників, обмежує коло потенційних учасників та порушує принципи, встановлені ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», якими повинні керуватись Замовники.
Разом з тим встановлення вимоги щодо надання звіту за результатами наглядового аудиту за сертифікованою системою управління безпечності харчових продуктів з датою не раніше 1 року з моменту отримання сертифікату на систему управління безпечності харчових продуктів, ще більше обмежує коло потенційних учасників лише темі хто отримав сертифікат мінімум 1 рік до дати подання тендерних пропозиції, що суперечить ст. 3, ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Повідомляємо що наявність системи управління безпечності харчових продуктів, її відповідність всім вимогам законодавства та дотримання учасником норм та вживання заходів, які учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР), згідно із вимогами діючого законодавства підтверджується зокрема Актом складеним за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, тому вищевказані вимоги значно обмежують коло учасників, є дискримінаційними та порушують принципи, встановлені ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та привести її у відповідність вимогам діючого законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 грудня 2019 14:32
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», п.3,ст. 22 Тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до чинного законодавства , яку Замовник вважає за необхідне до неї включити .
В свою чергу, Замовник вимагає надання учасником Сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), виданого на ім'я учасника який є дійсний на момент проведення аукціону .
Згідно закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» вказана система повинна бути обов`язковою та запроваджена:
з 20.09.17 р. – на потужностях, на яких провадять діяльність із харчовими продуктами, у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей). Наприклад, сільгосппідприємства, які займаються переробкою і реалізацією м’яса, ковбас, сирів, йогуртів тощо;
з 20.09.18 р. – на потужностях, на яких провадять діяльність із харчовими продуктами, у складі яких відсутні необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей). Наприклад, сільгоспвиробник готової овочевої продукції;
Отже замовник має об'єктивно законні підстави вимагати надання у складі тендерної документації Сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) та Звіт за результатами наглядового аудиту потужностей оператора ринку за сертифікованою системою управління безпечності харчових продуктів, що підтверджує дотримання учасником впродовж періоду усіх заходів ,які передбачені системою управління безпечності харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT),

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 грудня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Мале Приватне Підприємство "Ритм" 82 106,10
UAH з ПДВ
82 106,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 грудня 2019 22:50
Електронний підпис
24 грудня 2019 22:50
Електронний підпис
24 грудня 2019 22:47
Проект договору цукор.pdf
24 грудня 2019 22:46
.Статут МПП ритм.pdf
24 грудня 2019 22:46
.ПАСПОРТ КОД.pdf
24 грудня 2019 22:46
.Витяг з ЄДРПОУ.pdf
24 грудня 2019 22:46
.Мед книжка тетеря.pdf
24 грудня 2019 22:46
.Мед книжка Чичилин.pdf
24 грудня 2019 22:46
.СВІДОЦТВО ПДВ.pdf
24 грудня 2019 22:46
.Довідка ст 17.pdf
24 грудня 2019 22:46
.Довідка МТБ.pdf
24 грудня 2019 22:46
.Загальні відомості.pdf
24 грудня 2019 22:46
.Рішення про призн..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Мале Приватне Підприємство "Ритм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Мале Приватне Підприємство "Ритм"
#24756872
Переможець 82 106,10
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 10:52

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2019 10:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Мале Приватне Підприємство "Ритм"
#24756872
82 106,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 15:28
Додаткова угода 3 до договору 6 від 30.11.2020 року.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 15:31
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 16:02
Додаткова угода 2 до договору 6 від 03.01.2020 року.pdf зміни до договору
10 листопада 2020 15:40
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 15:34
додаткова угода _1 до договору _6 від 03.01.2020 року.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 14:17
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 11:44
договір 6 від 03.01.2020 року зміни до договору
09 січня 2020 11:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв"язку із коливанням ціни на ринку
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв"язку із коливанням ціни на ринку
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв"язку із коливанням ціни на ринку
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 57 084,08
UAH (в тому числі ПДВ 9 514,01 UAH)